تکنیک های جادویی سئو

تکنیک های جادویی سئو در سال ۲۰۱۹ (nbookcity.com)

دانلود کتاب تکنیک های جادویی سئو

کتابی که قصد معرفی اون رو دارم مربوط به کتاب تکنیک های جادویی سئو در سال ۲۰۱۹ می باشد.

در این کتاب شما با برخی تکنیک های سئو در سال ۲۰۱۹ آشنا خواهید شد. تعداد صفحات آن زیاد نیست، اما نکات و ترفندهای بسیاری مهمی را میدانید داخل این فایل PDF مطالعه کنید.

بی شک شما هم می دانید که سئو هر ساله شامل تغییرات بسیاری زیادی می باشد. گوگل الگوریتم های خود را هر سال چندین بار بروزرسانی می کند. سال قبل یعنی سئو ۲۰۱۸ شامل یک سری تغییرات بعد از سال 2017 بود. امسال هم یک سری تغییرات سبب شده ما اصطلاح آموزش سئو ۲۰۱۹ را بکار بگیریم. 

هر چند گوگل اطلاعات زیادی در رابطه با آپدیت الگوریتم های خود ارائه نمی دهد. اما با بررسی برخی سایت ها به راحتی می توان تشخیص داد که گوگل در بروزرسانی خود روی چه بخشی تمرکز داشته است. مواردی هم که در محتوای این کتاب مطالعه خواهید کرد، جزو مهمترین بخش های در سال ۲۰۱۹ می باشد.

سخن نویسنده کـتاب 

اگر صادقانه بخواهم بگویم در این کتاب ما به پیش بینی ها در سال ۲۰۱۹ نمی پردازیم و سعی می کنیم تجارب خودمان از سئو را به صورت یک راهنمای جامع در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما به سئو و مباحث پیرامون آن علاقمند هستید حتما برایتان این کتاب جذاب خواهد بود.

قرار است با اطلاعات بی نظیری روبرو شوید که اجرای آن ها می تواند کسب و کار شما را متحول کند و سایت شما را بر فراز قله گوگل قرار دهد. در سال ۲۰۱۹ دیگر روش‌ها و تکنیک‌های قدیمی سئو کارآمد نیستند. در این رقابت بزرگ کسانی پیروز هستند که به فاکتورهای اصلی سئو در سال ۲۰۱۹ آگاهی داشته باشند.

این کتاب ۲ آموزش مهم در بر دارد

  1.  شکست رقبا در صفحه اول گوگل
  2. روش هایی که سئوکاران نمی خواهند شما بدانید .

کتاب تکنیک های جادویی سئو را کاربر برای وبسایت شهر کتاب ارسال نموده اند .

تکنیک های جادویی سئو در سال ۲۰۱۹ - حسین محمدپور

عنوان کتاب: تکنیک های جادویی سئو در سال ۲۰۱۹

نویسنده: حسین محمدپور

تعداد صفحات کتاب: 8 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

شمع سوزان داستانی چاپ نشده از هانس کریستین آندرسن  است که در میان صندوقچه قدیمی متعلق به یکی از خانواده های مرفه دانمارکی پیدا شده است. این اثر را «رویا اسلمی» مترجم آثار کودکان و نوجوان با همکاری محبوبه اژدری تصویر گر این حوزه به زبان...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 868
راوی داستان چهره پادشاهی را ترسیم می کند که مهمترین کارش از زمان تاجگذاری این بوده که بی حرکت بر روی تخت بنشیند. در قصر هر از گاهی صدای ارتعاشی می آید راوی حکایت می کند شاید قصر مملو از دشمن است...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 413

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *