شاه کلید سئو

آخرین ویرایش: 1 روز قبل
شاه کلید سئو سایت شما (nbookcity.com)

دانلود کتاب شاه کلید سئو

شاه کلید سئو کتابی ست جامع درباره بهینه سازی سایت که توسط رضا حسینی راد به نگارش در آمده است.

در این کتاب بصورت کامل با تعریف سئو و راه ها و ترفندهای بهینه سازی سایت تان بیشتر آشنا می شوید. مسلما برای اینکه بتوانیم سایت خود را در گوگل به صفحات اول هدایت کنیم باید تمامی اصول و قواعد وب نویسی که توسط خود شرکت گوگل ارزیابی می شوند را رعایت کنیم.

هر چه بیشتر به سئو سایت خود اهمیت دهیم و آن اصول و قواعدی که ملاک گوگل است  را رعایت کنیم بدون شک نتیجه بهتری عایدمان می شود.

خلاصه کتاب

کتاب شاه کلید سئو که در ۳۸ صفحه تنظیم شده است فنون سئو را از مبتدی تا پیشرفته  می آموزد و همراه شما قدم به قدم در یادگیری و تنظیم درست سئو در پست ها و سایت پیش می رود.

تمامی آدرس سایتهایی که برای عملکرد شما و بهینه سازی سایت تان لازم است در این کتاب قرار داده شده است و شما می توانید پس از مطالعه کتاب سئوی سایتتان را در سایت های خود گوگل محک بزنید. 

حتی اگر قبلا سایت تان را راه اندازی کرده باشید شما با مطالعه این کتاب می توانید در جهت بروزرسانی و بهینه کردن مطالب سایت خود  اقدام کنید .

بخشی از متن

سئو یا SEO مخفف کلمه  search engine optimizition به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو می باشد موتورهای جست وجو برای نمایش نتایج بهتر به بازدیدکنندگان خود می خواهند قوانین و متدهای جدیدی را پیاده کنند. 

لازم به ذکر است کتاب های دیگری در مورد سئو و  تنظیمات آن در سایتمان قرار دارد که  اگر علاقه مند باشید می توانید  آنها را به صورت رایگان از بخش دانلود کتاب های کامپیوتر دانلود کنید.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

کتاب شاه کلید سئو - رضا حسینی راد

عنوان کتاب: شاه کلید سئو

نویسنده: رضا حسینی راد

تعداد صفحات کتاب: 38 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

شامل مقالات و خطابه هائی است که در این چند سال گذشته تحریر و ایراد شده است. بی گمان برخی از مطالب اینجا و آنجا تکرار می شوند ولی این تکرارهربار در متنی دیگر می آید و در نظرگاهی دیگر جلوه می کند...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 599
از هر ۲ فرد سیگاری ۱ یا ۲ نفر در اثر بیماری سیگار کشیدن جان خود را از دست می دهند .اگر سیگار می کشید ، بیشتر از کسی که سیگار نمی کشد ، دچار سکته مغزی می شوید .
بروزرسانی: 4 روز قبل
تعداد بازدید: 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *