من از عهده اش بر می آیم

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
من از عهده اش بر می آیم (nbookcity.com)

دانلود کتاب من از عهده اش بر می آیم

کتاب من از عهده اش بر می آیم را به سرگرمی خانواده تبدیل کنید. بچه های بزرگترتان را تشویق کنید تا آن را برای خواهرها و برادرهای کوچکترشان بخوانند. می توانید از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز برای خواندن آن کمک بگیرید.

به این ترتیب، همه می توانند از درس با ارزش من از عهده اش بر می آیم بهره ببرند و منابع درونی خود را برای مقابله با موقعیت های مختلفی که ممکن است در مسیر زندگی شان به وجود آید توسعه دهند. سوزان جفرز گفته است: هدفم از نوشتن این کتاب این است که به فرزند شما کمک کند تا بداند همه مشکلات زندگی را می توان به شیوه ای عاشقانه و قدرتمندانه حل کرد.

خلاصه کتاب

من از عهده اش بر می آیم کتابی در زمینه تقویت اراده و اعتماد به نفس در کودکان است. این کتاب والدین و کودکان، هردو را مخاطب قرار داده و پنجاه داستان صمیمانه درباره کودکان سه تا هفت ساله روایت کرده است. کودکانی که برای رسیدن به موفقیت، راه‌های سخت و دشواری را سپری کرده‌اند. راه هایی مثل ترس از تاریکی، گم شدن یا از دست دادن یک اسباب‌بازی دلخواه، نقل مکان به محله یا شهری جدید و… که برای بسیاری از کودکان چالش‌های روحی و ذهنی بزرگی است.

«مهم نیست چه پیش می‌آید، من از عهده اش بر می آیم» این جمله عبارتی پرقدرت است که در جای‌ جای کتاب تکرار شده است. سرانجام همچنان که داستان‌های کتاب خوانده می‌شوند کودک و فرد بالغ می‌آموزند که تمام مشکلات زندگی را می‌توان به شکلی پرقدرت و دوست‌داشتنی حل کرد. این کتاب را حتما همراه با کودکانتان بخوانید.

بخشی از متن کتاب

آپارتمان دوستم، همایون، آتش گرفت. همه‌ی اسباب‌بازی‌هایش در آتش سوخت. حتی پتوی آبی مورد علاقه‌اش هم از بین رفت. حالا مجبور است که در جای دیگری زندگی کند. نمی‌دانم اگر خانه‌ی ما آتش بگیرد و ما هم همه چیزمان را از دست بدهیم من چه خواهم کرد. اما، از عهده‌ی آن برمی‌آیم! همایون حالا در آپارتمان دیگری زندگی می‌کند. من و مامانم به دیدن او رفتیم و برای او یک پتوی آبی جدید بردیم. وقتی همایون جعبه را باز کرد، خیلی خوشحال شد.

لبخند قشنگی زد… که خیلی خنده‌دار به نظر می‌رسید چون دو تا از دندان‌های جلویی او افتاده است. عده‌ی زیادی از مردم، لباس و اثاثیه به خانواده‌ی او هدیه دادند و همین‌طور تعدادی اسباب‌بازی‌های جدید. همایون خوشحال است که این همه آدم به خانواده‌ی او اهمیت می‌دهند و می‌خواهند به آن‌ها کمک کنند. اگر خانه‌ی ما هم آتش بگیرد، فکر می کنم آدم‌های زیادی به ما کمک خواهند کرد و ما مشکل‌مان را رفع خواهیم کرد. به هر حال، پتوی مورد علاقه‌ی من زرد است…می‌بینید، از عهده‌ی آن بر می‌آیم!

نقد کتاب من از عهده اش بر می آیم

من از عهده اش بر می آیم! مجموعه ی داستان هایی است درباره‌ی ساختن اعتماد‌ به‌ نفس كه می توانید به همراه فرزندتان از خواندن آن لذت ببرید. نویسنده در این کتاب نگرانی‌های بچه‌ها را به ده مقوله تقسیم كرده است: ترس، درماندگی، درد، ناراحتی و گم كردن، غم بزرگ از دست دادن، خشم، آشفتگی، مسؤولیت، احساس گناه و شیوه‌ی رویارویی با این دنیا مواردی هستند که به آنها پرداخته است.

جملات تاکیدی برای بسیاری از بزرگسالان ابزاری با ارزش به شمار می آید. این عبارت تاکیدی می تواند برای کودکان هم ابزار مفیدی به شمار آید. در حقیقت، به احتمال زیاد بچه ها می توانند کاربرد جملات تاکیدی را بسیار آسان تر از بزرگسالان بیاموزند. از آن گذشته، بچه ها زیاد وقت ندارند که عادت تفکر منفی را گسترش دهند و ما همه به دشوار بودن شکستن عادات بد واقفیم! هم چنین اینکه بچه ها عاشق تکرار عبارات ساده هستند. قفل دستیابی به نتایج مثبت با کلید تکرار عبارات تاکیدی باز می شود، تکرار و تکرار و تکرار… چه عبارت شگفت انگیزی است که آن را بارها و بارها تکرار کنیم… هر اتفاقی که بیفتد من از عهده آن بر می آیم!

تعداد بازدید: 305 بار

Susan%20Jeffers%20 %D8%B3%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%20%D8%AC%D9%8A%D9%81%D8%B1%D8%B2

عنوان کتاب: من از عهده اش بر می آیم

مجموعه داستان هایی درباره افزایش اعتماد به نفس کودکان و برای قدرت بخشیدن به آن ها

نویسنده: سوزان جی جفرز

مترجم: گیتی شهیدی

تعداد صفحات کتاب: 113 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.1 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

نویسنده ها در کتاب پیش رو، به بررسی آثار مخرب جدایی زن و شوهر بر تمام اعضای خانواده می پردازند و نظریه‌های مختلف پیرامون آن را از دیدگاه روانشناسی تحلیل می کنند. طلاق در بیشتر اوقات وقتی پیش می آید...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 324
پانصد و پنجاه سال پیش مردی کوشید که خود را فرمانروای جهان بسازد. هر اقدامی که کرد موفق شد، ما او را تیمور لنگ می خوانیم . در آغاز وی چندان مهم نبود. فقط بر قطعه ای از اراضی آسیای مرکزی فرمانروایی داشت.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2381

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *