میلیونر شدن در جوانی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
میلیونر شدن در جوانی (nbookcity.com)

دانلود کتاب میلیونر شدن در جوانی

در کتاب میلیونر شدن در جوانی، مت موریس، نویسنده، سخنور و کارآفرین، به بیان مطالبى پرداخته است که در میان بحران های اقتصادی، فرصت‌ هایى را پیش چشم شما قرار مى‌ دهد.

او تحت تأثیر غم و اندوه از دست دادن پدر و بنا به میلى سیرى‌ ناپذیر براى در دست گرفتن سرنوشت خویش، کتاب میلیونر شدن در جوانی را نگاشته است که در زمان و ساعت کنونى، اجتناب‌ ناپذیر است. دیدگاه‌هاى مت، حاصل سال‌ها مطالعه متمرکز، خواندن صدها کتاب و شرکت در شمارى از سمینارها و سخنرانى‌هاست. وقتى مت درباره میلیون‌ها دلار و تبدیل شدن به یک میلیونر سخن مى‌گوید، نه تنها درباره پول صحبت مى‌کند، بلکه از همه شما مى‌خواهد ظرفیت نامحدودى که در وجودتان نهفته است را بشناسید و به نتایجى فراتر از حد تصورتان دست یابید.

خلاصه کتاب

کتاب میلیونر شدن در جوانی به شما نشان می‌دهد چگونه سرمایه‌ گذاری کنید و این افسانه که کسب میلیون‌ها دلار مستلزم سرمایه‌ گذاری‌های عظیم، سال‌ها تجربه یا ساعت‌ ها کار در دفتری بی‌ روح و کسل‌ کننده است را از ذهن می‌ زداید. اگر شما کسى هستید که شغل‌ تان را از دست داده‌اید، یا مى‌خواهید کسب‌ و کار خودتان را آغاز کنید، کتاب حاضر کلید اصلى باز کردن این فصل جدید از زندگى‌تان را به شما مى‌دهد.

مت بر این باور است که اگر شما نتوانید به این دیدگاه برسید که به حد کافى در وضعیتى بوده‌اید و باید آن را رها کنید، آنگاه این زندگى است که شما را پشت سر خواهد گذاشت. کتاب میلیونر شدن در جوانی به‌ گونه‌اى طراحى شده که به شما آموزش دهد چگونه زندگى کنید تا هرگز پسرفت نکنید. هر فصل از کتاب، دیدگاه شما نسبت به خودتان را گسترش خواهد داد و راهکارهاى عمل‌ گرایانه و اثبات شده‌اى در اختیارتان خواهد گذاشت که با به کارگیرى آن‌ها، میلیونرى که در وجودتان نهفته است و منتظر تلنگر شماست را متجلى سازید.

بخشی از متن کتاب

شما میلیونر جوان را چگونه برای خود تفسیر می‌ کنید؟ توجه داشته باشید خداوند در وجود انسان توانی نامحدود آفریده است. تحصیل، تجربه و انگیزه، ابزار آدمی برای تلاش جهت رسیدن به زندگی بهتر است. البته انسان‌ها از نظر روانشناسی کسب‌ و کار تفاوت‌های زیادی با هم دارند. یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موجود تفاوت انسان‌ها از نظر میزان ریسک‌ پذیری آن‌هاست. دنیای اطراف ما پر از بحران‌های محیطی است. اینکه چطور برخی از افراد بحران‌ها را تهدید تلقی می‌کنند و برخی دیگر بحران را تبدیل به فرصت می‌ کنند تا حدی به ویژگی‌ های شخصیتی افراد برمی‌گردد.

با اینکه هر شخص نسخه درمانی خاص خود را دارد اما اصول کسب‌وکار دنیای جدید راهکارهایی اساسی را پیشنهاد می‌دهد. خودتان را باور کنید، مسئولیت کارها و تصمیم‌های خود را برعهده بگیرید، دیگران را برای وضعیت به‌وجود آمده مقصر ندانید، فرصت‌های زندگی خود را شناسایی کنید، برای خودتان هدف‌گذاری کنید، و از توان خود و تجربیات دیگران برای رسیدن به اهدافی که تعیین کرده‌اید استفاده نمایید. مطمئن باشید وقتی انگیزه قوی برای دستیابی به اهداف درست خود داشته باشید حتماً موفق خواهید شد. برای خودتان کار کنید و از کار کردن لذت ببرید. موفقیت در همین نزدیکی است.

مت موریس می گوید:

آنچه مى‌ خواهم در اینجا با شما در میان بگذارم، دقیقاً ساختار مدیریت عملکردى است که من هر روز از آن استفاده مى‌ کنم، تا روى کسب نتایج تمرکز دقیق داشته باشم و درعین حال وقت آزادم را افزایش دهم به‌ گونه‌ اى که بتوانم در کنار خانواده‌ ام از بودن با آن‌ها لذت ببرم. همان‌ طور که مى‌بینید، من از صمیم قلب باور دارم، چون عملکردهایم را به این خوبى مدیریت مى‌ کنم، مى‌ توانم کارى که فردى معمولى در هشت ساعت انجام مى‌ دهد را تنها در عرض سه ساعت انجام دهم.

کلید تبدیل شدن به یک میلیونر بیکار این است که نتایج بسیار عظیمى را تولید کنید و درعین حال وقت آزاد بسیار زیادى داشته باشید تا به کارهاى مورد علاقه خود بپردازید. به‌ طور یقین، هیچ دلیلى وجود ندارد که نتوانید هر دوى این کارها را انجام دهید!

نقد کتاب میلیونر شدن در جوانی

در شرایط کنونی اقتصاد جهانی برنامه‌ریزی برای انجام هر کسب‌وکاری هشیاری خاص خود را می‌طلبد. عواملی مانند نرخ رشد اقتصادی، نرخ بهره، نرخ بیکاری، نرخ برابری ارزها، قیمت نفت و سایر حامل‌های انرژی، قیمت فلزات، شاخص‌های بازارهای مالی و شرایط سیاسی تأثیرات خود را حتی در دورافتاده‌ترین نقاط دنیا به‌جا می‌گذارد. توجه به شاخص‌های اقتصاد ملی مانند قیمت ارز و اختلاف قیمت ارز دولتی و قیمت ارز در بازار آزاد، نرخ سود سپرده‌های بانکی، نرخ تسهیلات اعطایی بانک‌ها، حجم بودجه‌های عمرانی و جاری، شاخص بورس اوراق بهادار و مؤلفه‌هایی از این قبیل موجب تصمیم‌گیری‌های معقول‌تر در ایجاد هرگونه کسب‌وکاری خواهد بود.

نه شوخی است و نه داستان . این کتاب واقعیت زندگی مت موریس است که واقعا از زیر صفر به رشد اقتصادی بسیار عالی در زندگی اش می رسد. شما در این کتاب با داستان زندگی او آشنا می شوید . ولی کتاب میلیونر شدن در جوانی به داستان گویی ختم نمی شود و به شما تمرینات و راهکارهایی می دهد که بتوانید زندگی اقتصادی تان را تکانی اساسی دهید و در مسیر ثروت آفرینی قرار گیرید. نویسنده با سن پایین روند رشد و ثروتمند شدن خود را طی نموده است و این بدین معناست که شما هم می توانید در هر سنی باشید اوج بگیرید .

تعداد بازدید: 844 بار

Matt%20Morris%20 %D9%85%D8%AA%20%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3

عنوان کتاب: میلیونر شدن در جوانی

نویسنده: مت موریس

مترجم: ناهید سپهرپور

تعداد صفحات کتاب: 411 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 17.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 88
کتاب چراغها را من خاموش میکنم که بیش از هشتاد و هشت بار تجدید چاپ شده است، اثر نویسنده‌ای به‌نام زويا پيرزاد است. این رمان درمورد زندگی چند خانواده‌ی ارمنی ساکن آبادان در دهه‌ی ۴۰ است...
بروزرسانی: 19 ساعت قبل
تعداد بازدید: 9510

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *