ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای (nbookcity.com)

دانلود کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای

اگر قرار گرفتن در بالاترین سطح تجارت بازاریابی شبکه‌ای رویای شماست، خط به خط کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای را بخوانید و وقتی تمام شد، دوباره آن را بخوانید.

امروزه یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت در هر کاری، داشتن مهارت و تخصص است. بازاریابی شبکه‌ای یکی از سریع‌ترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن یک ثروت بیکران است. با خواندن این کتاب، شما مطمئناً می‌توانید به این مهارت پول‌ساز دسترسی داشته باشید و آن را دقیقا متوجه شده و بتوانید از آموخته‌های این کتاب برای رشد و پیشرفت‌تان استفاده کنید. این کتاب، دیدگاه رویکرد کاربردی را برای موفقیت نتورکرها در اختیارشان قرار می‌دهد و توصیه‌های کاربردی را برای رشد به آنان ارائه می‌کند.

یک نتورکر حرفه‌ای می‌داند که در بازاریابی شبکه‌ای چیزی به نام شانس وجود ندارد و باید تمام نکات حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای را یاد گرفت و رعایت کرد تا بیشترین فروش و بهترین درآمد را داشت. رندی گیج کتاب حاضر را تالیف کرده تا به شما نشان دهد که این تجارت را چگونه انجام دهید، او استاد واقعی نتورک مارکتینگ است که در این کتاب تجربیاتش را با شما شریک می‌شود.

خلاصه کتاب چگونه ماشین پولسازی خلق کنید

کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای را به تمام علاقه‌مندان به یک تجارت پولساز پیشنهاد می‌کنیم. در بین هر گروهی از مردم، تعداد کمی در سن جوانی ثروتمند و بازنشسته می‌شوند و بقیه سال‌های عمر را بدون نگرانی سپری می‌کنند. عده بیشتری به سختی و برای مدت طولانی کار می‌کنند، ولی در نهایت دوران بازنشستگی خود را با آسودگی سپری می‌کنند، ولی در این میان تعداد بسیاری از مردم اگرچه به سختی و با کوشش بسیار خود را به آب و آتش میزنند و ۴۰ سال از عمر خود را صرف کار می‌کنند، ولی در واقع حقوق بازنشستگی ناچیزی نصیب آنها می‌شود و سال‌های طلایی خود را از دست داده‌اند.

 چه چیزی این گروه‌ها را از هم جدا می‌کند و راز گروه اول در چیست؟ چطور آنها به سرعت ثروتمند می‌شوند؟ و در نهایت افراد چه کاری می‌توانند انجام دهند که به این گروه ملحق شوند؟ این یک سوال قابل تامل است… افرادی که نمی‌توانند موفق شوند در یک تله به نام پول در ازای زمان، مثل گروگان گرفتار شده‌اند. برای به دست آوردن پول بیشتر، آنها باید سخت‌تر و طولانی‌تر کار کنند. مادامی که شما سرگرم بازی تجارت پول در ازای زمان هستید نمی‌توانید هرگز به امنیت مالی دست پیدا کنید.

شما باید مفهوم اهرم را برای فرار از تجارت پول در ازای زمان درک کنید و آن را به کار گیرید هم‌چنین شما باید قادر باشید هرروز صبح در آیینه نگاه کنید و بدانید که با رییس خودتان در حال صحبت کردن هستید. این‌طور است که شما می‌توانید موفق‌ باشید. اگر در یکی از شرکتهای نتورک مارکتینگ کشور، درحال فعالیت بازاریابی و شبکه سازی باشید، قطعا از مهمترین دغدغه های شما اجرای درست مراحل جذب و تیم سازی است. اگر می‌خواهید در شغل و کسب‌وکارتان به موفقیت دست پیدا کنید و صاحب درآمد عالی شوید، کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای را از دست ندهید.

بخشی از متن کتاب

تا زمانی که نتورکر شما ایمان داشته باشد، ترس هایش قابل کنترل خواهد بود. هدف این فصل دو چیز است: شما را آماده کند تا سریع تر شروع کنید و به شما آموزش دهد که چطور با نتورکر خود کار کنید. در اینجا دو چیز خیلی مهم وجود دارد و فقط این دو مورد، یک تجارت بزرگ را برای شما رقم خواهد زد؛ داشتن هدف و تعهد به انجام این تجارت. ۷ تا ۱۰ ساعت کار اختصاصی در هفته برای دستیابی به آن هدف. شما به هدف نیاز دارید تا مجبور شوید آن ۷ تا ۱۰ ساعت را صرف کنید.

شما به آن ۷ تا ۱۰ ساعت وقت نیاز دارید زیرا مقدار زمانی است که تجارت شما برای شروع به آن نیاز دارد. این فصل به شما خواهد آموخت چطور این دو را با هم انجام دهید. شما به وسیله این دو فاکتور نتورکرهای جدید خود را یا خواهید ساخت یا از دست خواهید داد. ما خالق عادت هایمان هستیم. ما عادت های جدیدمان را جایگزین عادت های قدیمی می کنیم. شما و نتورکرهایتان ۲۶ ساعت در هر شبانه روز فرصت دارید و فقط یک راه برای پیمودن. داشتن هدف باعث می شود شما زمان ضروری را برای آن در نظر بگیرید.

زمانی را که شما و سازمانتان در دو هفته اول به این کار اختصاص می دهید، همان عادت جدید شماست که خلق کرده اید. اگر دو هفته گذشت و شما کاری انجام ندادید، هیجان شما کاسته می شود و رویای شما عقب نشینی می کند. حال اگر در طول دو هفته اول شما این تجارت را یاد بگیرید، قدم بردارید، موفقیت های کوچک کسب کنید و حتی افراد را به سازمانتان اضافه کنید، شما شتاب می گیرید و هیجان شما افزایش می یابد. عادت های خوب کاری خلق می شوند که با نتایج مثبت کار، تقویت می شوند.

نقد کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای

چه کسی جز رندی گیج می‌توانست کتاب چگونه ماشین پولسازی خلق کنید را تألیف کند و به شما نشان دهد که این تجارت را چگونه انجام دهید؟! فقط رندی گیج قادر به این کار است. کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای یک کتاب بسیار عالی از یک استاد واقعی نتورک مارکتینگ است.

رندی در زندان با مرد موفقی آشنا شد که به او آموخت چگونه با استفاده از شهامت و جرأت تغییر و بهره‌گیری از توانایی‌هایش به هر چه که می‌‎خواهد دست یابد. این آموزه‌ها بسیار در او تأثیر گذاشت و موجب شد پس از آزادی از زندان زندگی‌اش را بار دیگر از نو بسازد و به یکی از ثروتمندترین افراد در عرصۀ بازاریابی شبکه‌ای تبدیل شود.

کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خودتان را راه بیندازید و در آن به ثروت و موفقیت دست یابید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 344 بار

Randy%20Paul%20Gage%20 %D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%20%DA%AF%DB%8C%D8%AC

عنوان کتاب: ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای

چگونه ماشین پولسازی خلق کنید؟

نویسنده: رندی گیج

مترجم: امیرسام بهپورنیا

تعداد صفحات کتاب: 114 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 9.26 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

نویسنده نمایشنامه وحشی، آنتون چخوف، یکی از مشهورترین نمایشنامه‌ نویسان است و بیشتر آثار او محتوایی تراژدی و کمدی دارد. نمایشنامه‌هاى او را شهرنشین‌ های معمولى، صاحبان ملک کوته‌ فکر...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 185
کسروی در این مبحث راجع به انتشار، پخش و همه‌گیر شدن مطالعه‌ی روزنامه‌ها صحبت می‌کند و همین امر را هم وابسته به شروع دل بریدن مردم از مکتب‌خانه و فرستادن کودکان به دبستان‌ها می‌داند. این مسائل همگی باعث...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 532

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *