نجواها و دروغها

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
نجواها و دروغها (nbookcity.com)

دانلود کتاب نجواها و دروغها

به راستی خوانندگان آثار جوی فیلدینگ به خوبی با سبک کار او و سوژه های بکر و جذابش آشنا هستند و می دانند هر چند تمرکز او بر مسائل خانواده ها و به ویژه زنان و کودکان در جامعه ای چون امریکاست ولی این موارد می توانند آگاهی دهنده خوبی در جامعه ی ما حتی با تفاوت های فرهنگی اجتماعی اش باشد. خانواده ها به جای ندیدن و نخواندن و یا پاک کردن صورت مسئله، به سلاح آگاهی مسلح شوند و همواره احتمال بروز حادثه ای را برای خود منتفی ندانند.

اینجاست که که مهمترین رسالت کتاب نجواها و دروغها مشخص می گردد: آگاهی دادن و به فکر واداشتن. رسالتی که در مورد رمان اثر گذارتر است و افراد بیشتری را در برمی گیرد.

معرفی نویسنده

خانم جوی فیلدینگ زاده شهر تورنتوی کانادا می‌ باشد. او در سال ۱۹۶۶ با مدرک کارشناسی هنر از دانشگاه تورنتو دانشگاه تورنتو فارغ‌ التحصیل شد. او در سال ۱۹۶۵ نقش مختصری در فیلم زمستان ما را گرم نگه داشته بود، ایفا کرد و نیز در اپیزودی از فیلم دود اسلحه ظاهر شد. او بعدها نام فامیلی خود را از تپرمن به فیلدینگ تغییر داد و شروع به نوشتن رمان کرد. او همچنین فیلمنامه‌ نویس فیلم تلویزیونی Golden Will می‌باشد.

بخشی از متن کتاب

برای یک لحظه، فکر کردم پرده تکان خورد. زدم روی ترمز، سرم فقط چند سانتیمتر با شیشه جلو فاصله داشت. ولی با نگاهی دقیق‌تر، معلوم شد اشتباه کرده بودم و فقط سایه درخت‌های نزدیک خانه بود که در مقابل پنجره اتاق خواب می‌رقصد، و تصویری از حرکت را از داخل خانه به نظر می‌رساند.

چند دقيقه پس از تلفن لانس، آليسون در ال وود به ما ملحق شد،سردردش خوشبختانه بهبود یافته بود، مرتباً به من ميگفت: «آن قرص هایی که به من دادی هدیۀ خدائی بودند.»در لباس تابستانی آبی اش درخشان جلوه می کرد، در حالی که یک پرس دنده می بلعید…

نقد و بررسی کتاب نجواها و دروغها

جوی فیلدینگ ابتدا به کار هنرپیشگی می پرداخت سپس به رمان نویسی روی آورد. او تا به حال 22 رمان نوشته است که از روی دو مورد آن فیلم ساخته شده است. نجواها و دروغ‌ها یک رمان مهیج نوشتهٔ جوی فیلدینگ محصول سال ۲۰۰۲ است. خانم فیلدینگ اولین داستان خود را در سن ۸ سالگی و اولین فیلمنامه خود رادر ۱۲ سالگی نوشت و آن را برای یک مجله محلی ارسال کرد. اما هیچ‌کدام از آن‌ها پذیرفته نشدند. او که چند نقش کوتاه در فیلم‌های مختلف را ایفا کرده بود، در نهایت در سال ۱۹۷۲ همین مختصر بازیگری را نیز برای آغاز نویسندگی تمام وقت کنار گذاشت.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 724 بار

Joy%20Fielding%20 %D8%AC%D9%88%DB%8C%20%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF

عنوان کتاب: نجواها و دروغها

نویسنده: جوی فیلدینگ

مترجم: شهناز مجیدی

تعداد صفحات کتاب: 395 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 634
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به قلم جان مورفی در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط مؤسسه مالی نیویورک منتشر شد. این کتاب بیش از ۵ سال عنوان پرفروش‌ترین منبع آموزشی چاپی در زمینه سرمایه‌گذاری را به خود...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 40997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *