هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای (nbookcity.com)

دانلود کتاب هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای

کتاب هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای اثر رندی پل گیج حاوی اصول، مهارت‌ها، فسفله‌ها و روشهایی است تا شما را به یک رهبر بازاریابی شبکه‌ای تبدیل کند.

رندی گیج در این کتاب از شما به عنوان یک رهبر می‌خواهد به جای اینکه فقط روی پیشرفت رتبه خود تمرکز کنید، به فکر رساندن دیگران به درجه بعدی باشید. انجام این کار قطعا به پیشرفت شما کمک خواهد کرد و بهترخواهد بود. زیرا به این ترتیب، پایه و اساس قوی‌تری خواهید داشت که اساس پیشرفت شما می‌باشد.

رندی گیج در خانواده‌ای به دنیا آمد که مادری تنها و بدون همسر، با درآمدی بسیار ناچیز، مسؤلیت بزرگ کردن سه کودک را بر عهده داشت. او اکنون یک مولتی میلیونر و در عین حال بسیار خیرخواه است و خدمات بشردوستانه بسیار زیادی در سراسر جهان انجام می‌دهد. او در زندگی به تمام آرزوهایش (البته بجز زندگی کردن در ایران😶) دست یافته است و در کتاب هایش مسیر موفقیت را به همه مخاطبانش نشان می دهد.

خلاصه کتاب

نویسنده، در کتاب هفت قانون بازاریابی شبکه ‌ای، معتقد است که یاید تیم خود را هدایت کنید و در زمان درست، باید کنار کشیده و فضای لازم را برای رهبران تازه نفس به وجود آورده تا در نقش رهبر ظاهر شوند. وظیفه این رهبران اینگونه تعریف شده است: روزی از شغل خود کناره بگیرند.

اگر به افراد مطیع خود یاری برسانید تا عقیده‌شان را آزادانه بیان کنند، افراد بیشتری به رهبر متمایل می‌شوند و پیشرفت واقعی حاصل می‌شود. از کارهای مهم رهبران، اندازه‌گیری، بازبینی و تعادل برقرار کردن پیشرفت با توجه معیارهای افراد درون تیم است.

کتاب هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای، درباره قوانین پیشرفت رهبری است. برای موفقیت در یک سطح عالی، شما به توانایی شناسایی رهبران موجود، شناخت رهبران بالقوۀ آینده، و سپس کمک به آن رهبران بالقوه در رسیدن به مرحله عظمتشان نیاز دارید.

بخشی از متن کتاب

یکی از مواردی که اکنون بیش از 20 سال است می‌گویم این است که تجارت شما، به همان سرعتی رشد می‌کند که شما رشد کنید. هر کاری که برای رشد و توسعه خود انجام می‌دهید، به نوعی به رشد و توسعه کسب و کار کمک می‌کند. یادگیری یک زبان خارجی، شرکت در کلاس فلسفه در مدرسه شبانه، یا حتی یادگیری یوگا، باعث می‌شود اتفاقات خوب در بدنتان رخ دهد. نوعی درآشامش و دانشی وجود دارد که با رشد شما در هر ناحیه، به ناحیه‌ای دیگر منتقل می‌شود.

شما، اعتماد به نفس، شعف، خرد، دانش و مهارت را پرورش می‌دهید و همه این موارد، شما را از زاویه های مختلف جذاب‌تر می‌کند و احترامی را که از تیم خود دریافت می‌کنید، افزایش می‌دهد. نکته اصلی، ایجاد فرهنگ رشد شخصی در تیم شماست…

این که به افراد خود بگویید درباره مثبت‌اندیشی کتاب بخوانند یا به جملات مثبت گوش دهند، کافی نیست. حقیقت این است که اکثر مردم حتی نمی‌دانند معنی این حرف‌ها چیست. اگر برای تیم خود، برنامه ساختاری توسعه فردی را در نظر دارید، نتایج بسیار بهتری خواهید دید. استفاده از مواردی مانند کتاب برنامه ماهانه یا سری‌های اشتراکی کتاب‌های صوتی، به طور شگفت‌آوری تاثیر دارد.

نقد کتاب هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای

کتاب هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای برای افرادی که بازریابی شبکه ای را شروع کرده اند و در حال ساخت سازمان خود هستند بی نهایت کمک می کند و بینش های لازم را به آنها می دهد. رندی گیج از بزرگان تجارت نت ورک است و این کتاب مختصر، مفید و عالی است برای لیدرها و افرادی که دوست دارند به بهترین نحو ممکن، جنبه‌های مختلف زندگی‌شان را رهبری کنند.

کتابهای رندی گیج به حدی کاربردی است که هر فرد باید تمام کتابهای او راخوانده و فقط بکار بگیرد تا در زندگیش مفید واقع شود!

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 208 بار

Randy%20Paul%20Gage%20 %D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%20%DA%AF%DB%8C%D8%AC

عنوان کتاب: هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه ای

نویسنده: رندی گیج

مترجم: آیدا کاردار

تعداد صفحات کتاب: 16 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.56 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب صفر تا یک اثر پیتر تیل و بلک مسترز که از سال 2014 تاکنون جزو آثار پرفروش محسوب می‌شود؛ ایده‌های کاملاً جدیدی را درباره‌ی نحوه‌ی ایجاد ارزش در جهان ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد برای ساختن آینده یا استارتاپ خود...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 3702
برخی از منتقدین اعتقاد دارند که موراکامی به اندازه ی کافی، «ژاپنی» نیست. در آثار او، ارجاعات زیادی از موسیقی کلاسیک یافت می شود. قهرمان داستان های موراکامی تقریباً همیشه انسانی...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 188

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *