پول پر برکت

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
پول پر برکت (nbookcity.com)

دانلود کتاب پول پر برکت

کتاب پول پر برکت راهنمایی عالی برای مخاطبینی‌ست که به دنبال آموزه‌ هایی به راستی ثمربخش در راستای رسیدن به موفقیتِ مالی‌اند.

هالی الکساندر گفته است: این کتاب همه ی تمرین ها و فعالیت هایی را شامل می شود که آنها را در طی سال ها انجام داده ام. در واقع، این تمرین ها و فعالیت ها را به عادت هایی تبدیل کرده ام که، هم برای خودم و هم برای انسان های پیرامونم، بسیار مفید و کارآمد بوده اند. در حقیقت، سال ها قبل، با گروهی کوچک از دوستان و مراجعه کنندگانم، انجام دادن تمرین های پول پربرکت را به صورت آزمایشی شروع کردیم تا نتیجه ی آن را در زندگی آنان ارزیابی کنیم.

جالب است بدانید درآمد این تجربه گران، در نتیجه ی انجام دادن تمرین های پول پربرکت، افزایش یافت. البته، آنان از پیامدهایی دیگر همچون کاهش دادن وزنشان، واقعیت بخشیدن به روابطی جدید و عاشقانه، بهره مند شدن از ترفیع شغلی، راه اندازی کردن کسب و کارهایی موفقیت آمیز، خریدن خانه هایی جدید و بسیاری پیامدهای دیگر نیز بهره مند شدند.

خلاصه کتاب

محتوای کتاب، چنانکه از عنوان آن نیز پیداست، نحوه‌ی برکت‌ بخشی به زندگی مادی و اقتصادی‌ست. هالی الکساندر در این زمینه مجموعه‌ای از درخشان‌ترین توصیه‌های مهم و کاربردی را با شما درمیان گذاشته است؛ توصیه‌هایی که عمل بدان‌ها به احتمال قریب به یقین موفقیت‌تان را تضمین خواهد نمود. با این حال، پیش از ارائه‌ی این توصیه‌ها، لازم بوده که تعریف دقیقی از مفهوم برکت به دست داده شود؛ کاری که البته مورد غفلت نویسنده واقع نشده است. الکساندر در بسیاری از بخش‌های کتاب پول پر برکت، به توضیح مراد و مقصود خود از واژه‌ی برکت پرداخته.

و البته ضمن این کار، راه‌های تحقق این برکت را نیز به بحث گذاشته است. هالی الکساندر  یک کارآفرین، صاحب مشاغل متعدد، خیرخواه، همسر، مادر، مسافر مشتاق، خواننده و کاوشگر است. او معتقد است شما می توانید هر آنچه را که می خواهید، داشته باشید و انجام دهید، فقط کافیست که با زندگی و پول با احترامی که شایسته آنها هستند رفتار کنید. نویسنده می گوید: من در تلاشم برای کمک‌ کردن به انسان‌ها در زمینه‌ی واقعیت‌ بخشیدن به خواسته‌های ارزشمندشان و دستیابی به کامیابی…

شما در کتاب پول پر برکت راهکارهایی کاربردی و چکیده‌وار را خواهید یافت که به‌ خوبی طراحی شده‌اند و انجام‌ دادن آن‌ها به‌ معنای‌ واقعی زمان‌بر نخواهد بود. به‌علاوه، شما بی‌تردید از پیامدهای سازنده‌ی آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. نخستین پیامدها یا نشانه‌های آن‌ها اغلب در طی ۲۴ساعت پدیدار می‌شوند. همچنین، وقتی متعهد می‌شوید این راهکارها را به‌صورت مداوم تمرین کنید؛ علاوه‌بر این‌که پولی پربرکت همواره به‌ سوی زندگی شما جریان می‌یابد، مقدار این پول نیز به‌تدریج بیشتر و بیشتر خواهد شد.

بخشی از متن کتاب

بی تردید تاکنون پی برده اید که من هرگز قصد ندارم شما را در حالتی سرشار از تردید و ابهام نگه دارم. درست به همین دلیل، می کوشم توضیح دهم منظورم از تمرین کردن به معنای واقعی چیست وقتی از تمرین کردن سخن می گویم؛ در ابتدا منظورم این است که مقدار پول دلخواهتان را تعیین کنید یا یکی از خواسته های موجود در فهرستتان را در نظر بگیرید. در مرحله ی بعد، تصویری شفاف را از یک چک، مقداری پول یا کالای دلخواه تان، در ذهنتان بیافرینید. از پویایی تصویرتان اطمینان یابید. منظورم این است که تصویری ثابت و ایستا را در نظر نگیرید.

تصور کنید پیامکی در این باره به دستتان می رسد که مقدار پول درخواستی تان به حسابتان واریز شده است یا کالای دلخواه تان قرار است به شما تحویل داده شود. در فیلم ذهنیتان تصور کنید، در آن لحظه که پی می برید درخواستتان واقعیت یافته است، چه احساسی خواهید داشت. شاید در آن لحظه بسیار هیجان زده شوید! شاید به آسودگی خاطر برسید! شاید از شور و شوق در پوست خودتان نگنجید.

شاید هم وجودتان از شادی و نشاط لبریز شود؟ نمی دانم شما در این گونه موقعیتها چه احساسی خواهید داشت. فقط میدانم که خودم چه احساسی دارم. من به شیوه ای باور نکردنی به وجد می آیم. در تمرین تصوری ۶۰ ثانیه ای ام تصور می کنم پول یا کالای دلخواهم در اختیارم قرار دارد و اجازه میدهم نیروی تصورم به شیوه ای توقف ناپذیر به فعالیتش ادامه دهد. البته، فقط به مدت ۶۰ ثانیه چنین کاری را انجام میدهم. سپس، به کارهای روزمره ام می پردازم و فرصت های به وجود آمده در زندگی ام را قدر میدانم.

نقد کتاب پول پر برکت

اصل بنیادین در فلسفه ی پول پر برکت چنین است: انرژی شگرف اندیشه های خودتان را بر فراوانی متمرکز کنید و همه ی نعمت های دریافتی تان را در زندگی قدر بدانید و ارج نهید. در این صورت، از فراوانی بیشتر بهره مند خواهید شد؛ فرقی نمی کند در دنیای پیرامونی شما چه رویدادهایی اتفاق می افتند.

همه‌ی انسان‌ها می‌خواهند در هر لحظه از زندگی‌شان بغل‌ بغل برکت و فراوانی را در آغوش بکشند و از رابحه‌ی دلنشین آن به‌وجد آیند. دستیابی به چنین خواسته‌ای بی‌تردید ممکن است. فقط باید زمینه‌ی آن را فراهم کنیم. ما می‌توانیم برکت‌محوری را به شیوه‌ی عادی زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کنیم. برای این منظور لازم است گام‌های هوشمندانه برداریم و راهکارهایی کاربردی را به کار بگیریم. کتاب پول پر برکت در این زمینه به ما کمک می‌کند.

این کتاب در حقیقت سه جلد یک مجموعه را که دربارهٔ مراحل رسیدن به فراوانی طراحی شده در خود جای داده  و در سه‌ بخش مقدماتی، پیشرفته و تسلط‌یابی نوشته شده است. با خواندن مرحله‌ به‌ مرحله‌ٔ این کتاب و به‌ کارگیری راهکارهای هر بخش بی‌تردید می‌توانیم جریان برکت و ثروت را به زندگی‌مان وارد کنیم.

اگر آماده هستید در مسیر دریافت کردن پول پر برکت زندگی تان قرار بگیرید و از فراوانی هایی بیشتر و بیشتر بهره مند شوید؛ پس، این کتاب را با دقت بخوانید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 311 بار

عنوان کتاب: پول پر برکت

دوره ای آموزشی، آسان و کاربردی برای آفرینش فراوانی

نویسنده: هالی الکساندر

مترجم: سیما فرجی

تعداد صفحات کتاب: 307 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 23.66 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

جورج اورول، داستان نویس، روزنامه نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی بود. نویسنده کتاب زوال قتل انگلیسی با نقدهای پرشماری که بر کتاب ها می نوشت، بهترین وقایع نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 158
کتاب حاضر شامل سه بخش است. در بخش اول با «مفاهیم عمومی» کتاب آشنا می شویم. در اینجا تمام دانستنی های جالبی که برای شروع سفر در دنیای مانیتیسم لازم است را یاد می گیریم. تاریخ مطالعات در این زمینه را بررسی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1927

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *