چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم

آخرین ویرایش: 9 ماه قبل
چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم (nbookcity.com)

دانلود کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم

اگر به دنبال جملات کوتاه و احساسی هستید، کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم می‌تواند عشق را در سراسر وجود شما جاری سازد و درد شکست عشقی را کاهش می‌دهد.

این کتاب، انگیزه‌ بخشِ شما برای پشت سر گذاشتن روابط قبلی‌تان و حرکت کردن به سمت جلو برای داشتن روابطی بهتر و سالم‌تر است. شیوه‌ی نگارش این کتاب به صورت جملات کوتاه و نقل قول مانند است که شما را عمیقا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ام سوسا نویسنده پرفروش کتاب اشتباهات یک زن و دو راهی، چندین سال است که افکار و تجریبات گذشته خود را شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و به همین سبب به شهرت زیادی رسیده است. اغلب موضوعاتی که سوسا به آن‌ها می‌پردازد، درباره زنان و مشکلات‌شان است و همواره به زنان یادآوری می‌کند که قدر ارزش شخصی خود را بدانند و رفتارهای غلط‌شان را کنار بگذارند.

خلاصه کتاب

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که لازم است چند کلمه برای آخرین بار به معشوق سابق خود بگویید؟ کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم دقیقاً به همین منظور نوشته شده است و شما در سراسر آن عشق، نفرت، حسرت و… را تجربه خواهید کرد. جملات قصاری که ام سوسا در این کتاب در اختیارتان قرار می‌دهد شاید کوتاه باشند اما به شدت خواندنی و احساسی هستند و شما را به عمق عواطف انسانی می‌برد.

جملات او تلنگری به قلب بسیاری از افراد زده و به خیلی از آنها در کنار آمدن با جدایی و تمام شدن رابطه هایشان کمک کرده. او زنان را تشویق می کند تا ارزش خود را درک کرده و رفتارهای سمی شان را پیش از اینکه به آنها آسیبی بزنند رهاکنند. سوسا قبل از اینکه هنر نویسندگی را در پیش بگیرد، در حوزه ی بازاریابی به عنوان طراح وب و گرافیک مشغول بوده و البته همین توانایی ها در رساندن حرف هایش به گوش دیگران کمک شایانی کرده.

بخشی از متن کتاب

  • وقتی میدانی تمام فکر و ذکرت اوست، انکار کردن دلتنگی ات بی فایده است.
  • زمان مرهمی برای تمام زخمها خواهد بود، اما گاهی اوقات زخم ها آن قدر عمیقند که خوب شدنشان تا ابد زمان می برد.
  • درک هیچ کس به میزان عشق و علاقه من نسبت به تو نخواهد رسید. آدمها مرا خندان و روبه راه می بینند، بدون آنکه بدانند از درون چقدر درهم شکسته ام. چیزهایی را که می بینید همیشه باور نکنید!
  • میدانی چه حسی دارد وقتی بی حرمتی، ناامیدی، طردشدگی و عشق را همزمان احساس کنی و باز هم دلت بخواهد طرف برگردد، حتی اگر دیگر حس سابق را نسبت به تو نداشته باشد؟ من چنین حسی داشتم، روزی که رفتی.
  • بعضی وقت ها از خودم میپرسم چرا اصلا زحمت این همه دوست داشتنت را به خودم دادم، وقتی تنها کاری که کردی درهم شکستنم بود؟
  • هرگز خودت را در شرایطی قرار نده که همیشه تو آن کسی باشی که دنبال دیگری است.
  • دست از چک کردنت برداشتم؛ چون دیدن اینکه مشغول چه کاری هستی بیشتر آزارم می داد. شاد و خوشحال بدون من زندگی ات را می کنی.
  • نمی توانستم از تو بگذرم، چون هر کسی را که می دیدم در او به دنبال تو می گشتم. هر چقدر هم سعی می کردم به زندگی ام برسم، سایه تو همه جا بود؛ جاهایی که باهم رفتیم، خاطراتمان باهم و مهم تر از همه، رنج دیگر نداشتنت در کنارم همواره در ذهنم تداعی می شد.

نقد کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم

کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم احساس صدمه و درد، ناراحتی و بهبود یافتن را بیان می کند. این کتاب از جملات کوتاه و عاشقانه ای تشکیل شده که به شکل شاعرانه ای نگاشته اند و به افرادی که ترک شده اند، دلشان شکسته شده، نادیده گرفته شده اند و به تازگی از رابطه ای عمیق و عاشقانه بیرون آمده اند کمک می کند تا بتوانند زخم های روحی خود را ترمیم کنند و ادامه دهند.

کتاب پیش رو با جملات کوتاه و شعرگون خود به خواننده آرامش می دهد و کمکش می کند تا زخم هایش را مرهم گذارد. جملات بسیار کوتاه آن تاثیر شگرفی بر احساسات خواننده می گذارد و او را ترغیب به زندگی کردن می کند:

حتی بعد از اینکه رفتی، من صبورانه منتظر ماندم که برگردی. تا وقتی که متوجه شدم تو از من گذشته ای. او جدید بود و تروتازه! کسی که تمام نقایصت را نمی دانست. او همه چیزت شده بود و من فقط شریک سابق دیوانه ات بودم…

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 1,231 بار

%DA%86%DB%8C%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B4%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D9%88%20%D8%A8%DA%AF%D9%88%DB%8C%D9%85%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم

نویسنده: ام سوسا

مترجم: نهال سهیلی فر

تعداد صفحات کتاب: 20 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.46 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

مارن، مادر بی بضاعت و فداکاری‌ست ک دخترش در مدرسه پولدارها درس می‌خواند و خودش مدیر برنامه یکی از همان‌هاست. مشکل و پیچیدگی‌های داستان از جایی شروع می‌شود که این دخترها...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 226
پلات اصلی این نمایش حیاط درباره ی کشمکش بین پترکیو، نجییب زاده ای از ورونا و کاترینا، یک زن سرکش است. در ابتدا کارتینا نمی خواهد که با او وارد رابطه شود، اما پتروکیو او را با عذابهای روانی مختلفی...
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 545

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *