کرونا فریب قرن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
کرونا فریب قرن (nbookcity.com)

دانلود کتاب کرونا فریب قرن

کتاب کرونا فریب قرن که توسط جناب حامد رئیسی نوشته شده اصلا اصول نگارش یک کتاب علمی را ندارد، سندییت ندارد، هیچ رفرنسی ندارد، در متن کتاب از مقالات و تحقیقات بسیاری نام برده شده در حالی که هیچ اشاره ای به مولف، سال، محل انتشار مقالات نشده، ارجاع نداده.

این کتاب خودش یک فریب بزرگ است ولی به درخواست کاربران عزیز در سایت قرار دادیم. :/ علاوه بر کتاب کرونا فریب قرن از دکتر رئیسی کتاب های دیگری از جمله: کتاب جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ،  پیشگویی سیلویا برن و … در مورد این ویروس قبلا در سایت قرار گرفته است که در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید.

خلاصه کتاب

کرونا فریب قرن روایت غم انگیزی است از پیوند شوم سیاست و طبابت و فرزند خوانده ای به نام تجارت. فریب قرن ابدا سودای آن ندارد که مدعی شود کرونا دروغ است یا شایعه، وهم است یا افسانه. فریب قرن روایت مهندسی گسترده رسانه ای – بیمارستانی و بزرگنمایی یک ویروس است که نه آنقدر کشنده بود که گمان می رفت و نه چنان وحشتناک بود که گفته بودند و در یک کلام هرگز آن چیزی نبود که ادعا شده بود، هست.

کرونا فریب قرن روایتی نیمه پزشکی و نیمه روانشناختی از کشف یک ابزار نوین رهبری بر جهان است که توانست با ترفندهای فریبنده افراد را از هول بیماری مکلف به انجام اموری سازد که خود مسبب آن بیماری و سایر بیماری های مشابه بودند و ماحصل این فریب چیزی نبود جز نسل نوینی از رهبری و تجارت و افقی نو از سلطه و کنترل. این طرح عظیم آغازیست بر پایان انسانی که تاکنون می شناختیم.

بخشی از متن کتاب

محققین هر ساله و همه روزه در حال شناسایی ژنهای موجودات روی زمین هستند و حتی در سنوات قبل در پروژهای عظیم پروژه ژنوم انسان را به پایان رسانده اند که در نتیجه بررسی آن ژنهای انسانی را به طور کامل شناسایی نموده اند. این پروسه برای میکروب ها و گیاهان نیز در جریان است و محققین اطلاعات به دست آمده را به پایگاههای اطلاعاتی موسوم به بانک ژن ارائه می دهند. این بانک دربرگیرنده تمام اطلاعات ژنتیکی موجودات روی زمین می باشد.

در هنگام طراحی کیت های تشخیصی به روش مولکولی ژن هدف را با کمک ابزارهای بیوانفورماتیک، مانند بلاست از نظر شباهت با ژن های موجود در سایر جانداران بررسی می کنیم تا حتی المقدور از ژنی به عنوان هدف استفاده کنیم که نه تنها آن ژن در سایر موجودات زنده یافت نشود، بلکه حتی ژن هدف با ژنهای سایر موجودات شباهت و قرابت ژنتیکی نیز نداشته باشد و میزان خطای ناشی از شباهت به حداقل برسد. حال می بایست به کیت های موجود در مراکز تشخیص و درمان بپردازیم و اینکه در طراحی این کیتها چه ژنهایی به عنوان ژن هدف…

نقد کتاب کرونا فریب قرن

فلسفه به ناگاه در واقعیت‌های عادی شک می‌کند و پرسشی اساسی مطرح می‌کند که علل این رویداد چیست؟ پرسش از چرایی، هستی و وجود یک رویداد ورود به منطقه فلسفه است. در مورد ویروس کرونا از دو منظر فلسفه سیاسی می‌توان به بررسی موضوع پرداخت و هر دو فلسفه در سطح دکترین و سیاست‌های اجرایی رویه‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند. ۱. حاکم شدن وضعیت استثنا: مارکسیست‌های قدیم و پست‌مدرن‌های جدید اعتقاد دارند کرونا ویروسی عادی است که بیش از اندازه بازنمایی شده است. سازوبرگ‌های رسانه‌ای و تکنولوژی‌های قدرت در ایجاد و گسترش کرونا نقش دارند.

۲. قاعده پوزیتیویسم پزشکی: برخلاف دیدگاه شکاک، انتقادی و شالوده‌شکنانه پست مدرن‌ها طرفداران دانش تجربی یعنی فلسفه سیاسی پوزیتیویستی اعتقاد دارد ویروس کرونا ویروسی ناشناخته است و هیچ راهی جز کمک گرفتن از عقل تجربی وجود ندارد. اما سیاست‌گذاری براساس هریک از دو فلسفه سیاسی بالا کارآمدی و ناکارآمدی فراوان دارد. پست مدرن‌ها و چپ‌ها قاعده و استثنا را متوجه نمی‌شوند و رویکردی آنارشیک و بدون سیاست‌گذاری در مواجهه با کرونا دارند. از سوی دیگر راست می‌گویند که هر گونه بازنمایی هراس‌آور و ایجاد سامانه معرفتی انحصاری باعث نابودی حوزه عمومی و سلطه قدرت زیست‌گرایانه و تجربی می‌شود.

تعداد بازدید: 1,789 بار

%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%20%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8%20%D9%82%D8%B1%D9%86%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: کرونا فریب قرن

کودتای سفید

نویسنده: حامد رئیسی

تعداد صفحات کتاب: 594 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 28 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب پیش رو راهگشای تندخوانی است و این مباحث در این مهارت نیز آموزش داده می‌شود. در فصول ابتدایی کشش و روند ارائه مطالب کند و بی رمق است، ولی مطمئنا اگر ادامه دهید دستاوردهای خوبی را بدست...
بروزرسانی: 4 روز قبل
تعداد بازدید: 1047
زنی که در کودکی توسط خاله اش با دنیایی خارج از دنیای خاله زنکی زنان آن دوره آشنا می شود و هنرمند می شود سپس خاله اش را از دست می دهد و برای فرار از دست اولین دیو زندگیش یعنی پدرش...
بروزرسانی: 4 روز قبل
تعداد بازدید: 4042

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *