کلیدهای زندان اهریمن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
کلیدهای زندان اهریمن (nbookcity.com)

دانلود کتاب کلیدهای زندان اهریمن

اگر قدرت تخیل قوی ای داشته باشید تا بتوانید صحنه های داستان را مجسم کنید، کتاب کلیدهای زندان اهریمن رمانی دلنشین برای شما خواهد بود.

براندون مال در مجموعه‌ی مسحورکننده افسانه، در خلال داستانی هیجان‌ انگیز، ما را به سفری به دنیای موجودات افسانه‌ای می‌برد تا با جادوی واقعی روبه‌رو شویم و موجوداتی را ببینیم که برداشت ما را از «خوب» و «بد» دستخوش تغییر می‌کنند، موجوداتی که بسیاری از آن‌ها خطرناک‌اند و اگر فرصتی پیش بیاید، برای نجات خود دست به هر کاری خواهند زد!

خلاصه کتاب

در پشت جلد کتاب کلیدهای زندان اهریمن نوشته شده است: زندان اهریمن قرن‌های متمادی از زمین در مقابل اربابان تاریکی محافظت کرده است. اما اکنون اسفینکس در آستانه یافتن آخرین کلید‌های لازم برای باز کردن در این زندان افسانه‌ای است. آزاد شدن گورگروک پادشاه اهریمن می‌تواند برابر با پایان دنیا باشد… اما از طرفی کندرا، ست و سایر یاوران روشنایی مصمم‌اند تا مانع از اجرای نقشه‌های شوم اسفینکس شوند. شوالیه‌های سحرگاه بی‌هراس از قدرت جادوی سیاه دشمنان، یکی پس از دیگری ماموریت‌های نفس‌گیر را پشت سر می‌گذارند، به این امید که مانع از فروپاشی زندان Zzyzx شوند…

در آخرین جلد مجموعه افسانه، پای سرنوشت دنیا در میان است… رازها فاش خواهند شد… پیمان‌ها شکسته خواهند شد … و نبرد تاریکی و روشنایی بار دیگر به اوج خواهد رسید … مجموعه‌ کتاب افسانه که کلیدهای زندان اهریمن پنجمین سری آن است، با استقبال بی‌نظیر مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده است و در صدر پرفروش‌های بسیاری از فهرست‌ها از جمله نیویورک تایمز قرار گرفته است. علاوه‌بر این، مجموعه‌ی افسانه برنده و نامزد دریافت جوایز ادبی متعددی نیز شده است.

بخشی از متن کتاب

ست پرسید: «از من هم دستور میگیری؟» – آره. آخرین دستوری که کندرا بهم داده بود این بود که به خونواده تون کمک کنم و هیچوقت بهتون خیانت نکنم. به خاطر همین فکر کنم باید از دستورهای تو هم اطاعت کنم.» – ست به این فکر کرد که چطور می تواند از یک استینگ بالب استفاده کند. چیزی به ذهنش نرسید. پای صدمه دیده اش باعث می شد که کار زیادی از دستش برنیاید. می توانست او را در جعبه خاموش نگه دارد و هر وقت لازم شد از او استفاده کند، اما این کار به این معنی بود که باید ونسا را آزاد می کرد. آیا می خواست نارکوبلیکس به او کمک کند یا نه؟ نمی توانست تصمیم بگیرد.

احتمالا بهتر بود که اول به ملاقات پاتون برود. ست پرسید: «سیاهچال سالمه؟» – به قسمت از سقف پلکانی که به طبقه اول می رسه ریخته. به قسمتی از سقف راهروی اصلی هم همینطور. در ورودی هم از لولا دراومده. به خاطر همین تونستم بیام بیرون. بقیه سیاهچال ولی به نظر سالم مونده. خیال ست کمی راحت شد. حداقل تمام زندانی های خطرناک سیاهچال آزاد نشده بودند. نمی دانست که نابود شدن عهدنامه چقدر بر روی امنیت سیاهچال تأثیر گذاشته است. ست گفت: «فکر کنم فعلا بذاریم ونسا تو جعبه خاموش بمونه بهتره. شاید بعدا به کمکش احتیاج داشته باشم. میشه جسد کولتر رو هم بذاریم تو سلول ونسا پیش تو؟

– آره، حتما. من از جسدش مراقبت می کنم. – هوگو میشه زحمتش رو بکشی؟ – آره. هوگو، جسد کولتر را بلند کرد. است گفت: «من همینجا منتظر می مونم. هوگو اگه میتونی استینگ بالب رو هم بغل کن. پاش صدمه دیده.» هوگو استینگ بالب را با دست دیگرش بلند کرد و از اتاق خارج شد. آوار و بقایای اثاثیهی اتاق زیر پایش خرد می شدند. است بر روی یک مبل شکسته نشست. گرائولاس حتما از چیزی بیشتر از قدرت بدنی اش برای خراب کردن خانه استفاده کرده بود. در مدت خیلی کوتاهی آن همه خرابی به بار آورده بود. حتما برای این کار از جادو استفاده کرده بود. است به این فکر کرد که چه ابزار و یا متحدانی در اختیار دارد.

نقد کتاب کلیدهای زندان اهریمن

مجموعه‌ کتاب‌های افسانه پنج کتاب در ژانر فانتزی هستند که براندون مال بین سال‌های 2006 تا 2010 آن‌ها را به رشته‌ی تحریر درآورده است. «آشیانه‌ی افسانه»، «طلوع ستاره‌ی مغرب»، «شیوع طاعون سایه»، «اسرار پناهگاه اژدها، و «کلیدهای زندان اهریمن» پنج جلد این مجموعه را تشکیل می‌دهند که دنباله‌ای با عنوان Dragonwatch نیز دارند که آن هم مجموعه‌ای پنج‌ جلدی است.

این کتاب نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در بخش رمان فانتزی نوجوان در سال 2010 بود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 233 بار

Brandon%20Mull%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%20%D9%85%D8%A7%D9%84

عنوان کتاب: کلیدهای زندان اهریمن

(پنجمین کتاب از پنجگانه افسانه)

نویسنده: براندون مال

مترجم: میلاد فشتمی

تعداد صفحات کتاب: 397 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 37.78 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب اتاق در سال 2010 منتشر شد. این اثر روایت ماجرای مادر و پسری است که در یک اتاق کوچک حبس شده‌اند. «ماما» و «جک» در این داستان سال‌ها تنها در یک اتاق زندگی می‌کنند به همین دلیل «جک»، شخصیت اصلی داستان هیچ تجربه‌ی مستقیمی‌ از جهان واقعی ندارد. او از زمانی که به یاد دارد...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 4156
من از خودم می پرسم آیا واقعا در جامعه ای زندگی می کنیم که در آن، عمدا واقعیت های اساسی و جدی سرکوب می شوند؟ آنا در خیالاتش در زمان به سال های دور سفر می کند و با نبیره اش دیدار...
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 173

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *