آموزش فورتی آنالایزر

آخرین ویرایش: 7 روز قبل
آموزش فورتی آنالایزر (nbookcity.com)

دانلود کتاب آموزش فورتی آنالایزر

در کتاب آموزش فورتی آنالایزر سعی کردم ساده ترین کلمات تخصصی را به کار برده و استفاده از لغات پیچیده بپرهیزم. 

در مواردی هیچ معادل فارسی برای کلمه پیدا نکرده و اصل لغت را عینا در متن به کار برده ام. هر گونه خطای مفهومی که در متن کتاب مشاهده شود بر عهده مترجم می باشد.

فورتی آنالایزر پلتفرمی درجهت ادغام لاگهای شبکه ای، تجزیه وتحلیل آنها و گزارش ازیک سیستم می باشد. اشکان پزشکی.

شبکه

این موارد تاثیر به سزایی در بالا بردن دانش امنیتی ادمین ها در مورد رخدادهای درون شبکه ای دارد. فورتی آنالایزر تلاش های مرتبط با نظارت ها را به حداقل رسانده و از سیاست های پذیرفته شده سازمانی تبعیت می نماید. توسط این وسیله می توانید الگوهای حملات را شناسایی کرده و بهترین پالیسی های امنیتی را تدوین نمایید.

سازمان شما در هر سطح و اندازه ای که باشد از یک دستگاه امنیتی مرکزی بهره مند می شود که رخدادهای امنیتی را ثبت کرده، گزارش گیری می کند، محتواها را آرشیو کرده، داده کاوی ها را انجام داده و فایل های مخرب را شناسایی می نماید.

قابلیت های پیشرفته فورتی آنالایزر

فورتی آنالایزر قابلیت های پیشرفته ای در جهت شناسایی تهدیدات همراه با انعطاف پذیری بالا در تغییرات بوجود آمده به شما ارائه می دهد.

فورتی آنالایزر گزارش های سطح بالایی از حالت سفارشی سازی بر اساس نیازهای تجاری ، ادغام لاگ ها بر اساس ساختار سلسله مراتبی، توپولوژی ورود به سیستم ها فراهم می کند. امکان پیاده سازی فورتی آنلایزر به صورت فیزیکی یا مجازی برای جمع آوری داده ها، آنالیز جغرافیایی و داده های امنیتی به ترتیب زمانی وجود دارد …

کتاب آموزش فورتی آنالایزر به صورت رایگان در اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید

کتاب آموزش فورتی آنالایزر

نام کتاب: آموزش فورتی آنالایزر

نويسنده: اشکان پزشکی

تعداد صفحه کتاب: 255 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 8.7 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب «آموزش گفتار» با نام کامل «آموزش گفتار برای مسلط بودن، جالب بودن، توانا بودن، جذب و متقاعد کردن مخاطب» اثری از «پل ژاگو»، نویسنده‌ی معروف فرانسوی است. این کتاب شامل ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای تقویت فن گفتار و افزایش تاثیر کلام در مخاطب است...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1618
آیت الله مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید شیعه است. وی تا کنون بیش از ۲۰۰ کتاب در موضوعات مختلف نوشته است از جمله آن میتوان به کتاب آفریدگار جهان اشاره نمود که درباره اثبات خدا و لزوم پایبندی به دین و نیاز به آن را توضیح میدهند.
بروزرسانی: 7 روز قبل
تعداد بازدید: 1108

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *