ترس از تاریکی

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
ترس از تاریکی (nbookcity.com)

دانلود کتاب ترس از تاریکی

یکی دیگر از آثار ماندگار و معروف سیدنی شلدون رمان ترس از تاریکی می باشد. این رمان توسط میترا میرشکار ترجمه شده است.

ترس از تاریکی آخرین کتاب سیدنی شلدون، نویسنده محبوب و پرفروش آمریکایی بودکه در سال 2004 منتشر شد. این رمان تمام پس زمینه های درام، حادثه ای، معمایی، عاشقانه و حتی علمی-تخیلی را در خود جای داده است. سیدنی شلدون شخصیت های اصلی داستان خود یعنی دایان استیونز و کلی هریس را با فلش-بک های بسیار زیبا و البته به جا، در طول داستان بسط داده و با توصیف خاطراتی خوش از گذشته آنها با شوهرانشان عطر و طعمی درام و عاشقانه به اثر خود می بخشد. حتی پس زمینه طنز نیز در پشت برخی دیالوگها و گفت و گوها نهفته است.

مروری بر کتاب

در چهار شهر از نقاط مختلف در سراسر دنیا چهار مرگ مرموز اتفاق می افتد.  زنی در خیابان های شهر “برلین” ناپدید می شود، در “پاریس” مردی از برج ایفل به پایین پرت می شود، در “دنور” هواپیمایی کوچک دچار گردباد شده و سقوط می کنددر “منهتن”، زیر پل جسدی روی شنهای رودخانه افتاده استدر ابتدا به نظر می رسد تمامی این حوادث تصادفی اند، اما پلیس به زودی متوجه می شود که این چهار تن از قربانیان گروهی بین المللی هستند.  در این بین “کلی هریس” و “دایان استیونز”، بیوه جوان دو تن از قربانیان در “نیویورک” با هم آشنا می شوند.

علیرغم بدبینی اولیه ای که به هم پیدا می کنند با پیشرفت داستان دوستی بین آنها نیز شدت می گیرد.

این دو خود را آماج حملات مرگبار و پی در پی می بینند و غرق در وحشت و ابهام می شوند؛ اما سرانجام با یکدیگر متحد شده و با استفاده از هوش و نبوغ خود از دست مهاجمین و حملات آنها می گریزند. ولی فرار تا کی؟ چه کسی در پی آنها بود؟ و چرا آنها اینچنین تحت تعقیب بودند؟ آیا همه اینها به خاطر این بود که دایان استیونز، در دادگاه عالی جنایی “منهتن” (نام منطقه ای در نیویورک) علیه یک شرور و جانی شهادت داده بود یا که این حملات با راز مرگ شوهرهای آنها در ارتباط بود؟ آنها در معرض توطئه شومی قرار داشتند که همچون تیغ برنده و همچون رگ گردن به آنها نزدیک بود.

درباره نویسنده کتاب

سیدنی شلدون نویسنده کتاب ترس از تاریکی، رمان نویس معروف آمریکایی بود. شلدون پیش از روی‌آوردن به رمان‌نویسی، فیلمنامه‌ ها و نمایشنامه ‌هایی نوشت که او را برنده جایزه‌هایی همچون اسکار بهترین فیلمنامه ‌نویسی و جایزه نمایشنامه ‌نویسی تونی کردند. او در رمان ‌نویسی بسیار موفق بود و در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از پرفروش ‌ترین و معروف‌ ترین نویسندگان داستان‌های مردم ‌پسند جهان شد. او افزون بر انتشار بیش از ۳۰ فیلمنامه، ۲۵۰ فیلمنامه تلویزیونی، ۱۰ نمایشنامه و ۱۸ رمان نوشت. آثار شلدون در بیشتر کشورهای دنیا منتشر شده است. این رمان زیبا به صورت رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

تعداد بازدید: 3,006 بار

Sidney%20Sheldon%20 %D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C%20%D8%B4%D9%84%D8%AF%D9%88%D9%86

عنوان کتاب: ترس از تاریکی

نویسنده: سیدنی شلدون

مترجم: میترا میرشکار

تعداد صفحات کتاب: 408 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.08 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

فردوسی پس از آنکه تمام وقت و همت خود را در مدت ۳۵ سال صرف ساختن چنین اثر گرانبهایی کرد ،در پایان کار آن را به سلطان محمود غزنوی که تازه به سلطنت رسیده بود ، عرضه داشت ، تا شاید پاداشی دریافت نماید
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 10039
در این داستان، نویسنده ما را به صحنه جدال گناه و معصومیتی می برد که در آن، معصومیت آنچنان قوی است که در هم شکستگی او، طرف مقابل را نیز در هم می شکند و باعث می شود که او نیز از این مجادله سالم...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 191

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *