اقوام هلاک شده

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
اقوام هلاک شده (nbookcity.com)

دانلود کتاب اقوام هلاک شده

کتاب اقوام هلاک شده در نه فصل به بررسی سرنوشت اقوامی می پردازد که کتاب مقدس قرآن در مورد آنها اشاره ای داشته است، و با انجام کارهای ناشایست و … سرانجام توسط عذاب الهی نابود شده اند.

نویسنده در این کتاب به صورت کاملاً علمی و همچنین همگام با روایات و آیات قرآن کریم همراه با تصاویر رنگی بسیارعجیب از مکان زندگی آنها، به پرسش های بسیاری که برای علاقمندان به تاریخ گذشتگان ایجاد شده اند، پاسخ داده است و تنها گوشه ای از اعجاز قرآن را برای ما روشن نموده است. 

فصل های کتاب

  • توفان نوح
  • زندگی حضرت ابراهیم
  • قوم لوط و شهری که نابود شد
  • مردم عاد
  • قوم ثمود
  • فرعون که در دریا غرق شد
  • قوم سبا و سیل عرم
  • سلیمان نبی و ملکه سبا
  • اصحاب غار

معرفی نویسنده

هارون یحیی نویسنده کتاب اقوام هلاک شده امروزه در بازار کتاب ایران، به نامی آشنا و پرفروش بدل شده است. اکنون کتاب‌های متعددی از این نویسنده‌ی ترک در ایران، در هر دو حوزه‌ بزرگسال و کودک منتشر و از قضا، از سوی خوانندگان ایرانی، با استقبال روبه‌رو شده است. 

کتابی که اینبار برایتان آماده کرده ایم یکی از آثار محبوب و شناخته شده او می باشد.

حافظ اعمال تمام انسانها

اگر ايراد و اشکال شما به خاطر اين است که استخوانهاي آدمي مي ‌پوسد و گوشت او خاک می  شود و جزء زمين مي ‌گردد و ذراتي از آن نيز تبديل به بخار و گازهاي پراکنده در هوا مي ‌گردد، چه کسي مي ‌تواند آنها را جمع‌ آوري کند؟ و اصلاً چه کسي از آنها با خبر است؟ 

پاسخ معلوم است: خداوندي که علم او به تمام اشياء احاطه دارد، تمام اين ذرات را مي ‌شناسد و به هنگام لزوم همه را جمع ‌آوري مي ‌کند، همان ‌گونه که ذرات پراکنده آهن را در ميان تلي از غبار با يک قطعه آهن‌ ربا مي ‌توان جمع ‌آوري کرد. جمع ‌آوري ذرات پراکنده هر انسان براي خدا از اين هم آسانتر است.

و اگر ايراد آنها اين است که حساب اعمال انسان را، چه کسي براي معاد و رستاخيز نگه مي ‌دارد؟ 

پاسخش اين است که هم اينها در «لوح محفوظ» ثبت است و اصولاً چيزي در اين عالم گم نمي ‌شود حتي اعمال شما باقي مي ‌ماند هر چند تغيير شکل مي ‌دهد- «کتاب حفيظ» به معني کتابي است که حافظ اعمال تمام انسانها و غير آن است و اشاره به لوح محفوظ است.

در پایان مطالعه کتاب اقوام هلاک شده را به همه علاقه‌مندان عزیز توصیه می‌کنیم.

اقوام هلاک شده - هارون یحیی

عنوان کتاب: اقوام هلاک شده

نویسنده: هارون یحیی

تعداد صفحات کتاب: 178 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 11 مگابایت

نوع فایل:‌ PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

اگر جامعه ای کاری انجام داد که از نظر ما و جامعه ما بسیار ناپسند و زشت شمرده می شوند، ما نه تنها حق نقد آنان و مخالفت با باورهایشان را نداریم بلکه باید آنان را مورد تحسین نیز قرار دهیم. در مقابل نسبیت گرایی، مطلق گرایی...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 536
تدفین مادربزرگ ، شرح ماجرای زندگی و مرگ مادربزرگ، از لحظاتی قبل از مرگ اوست؛ مادربزرگی که «در تمام طول این قرن، مرکز ثقل ماکوندو بود» و «فرمانروایی می‌کرد». درنهایت هم کتاب، با توصیف مراسم تشییع جنازه و تدفین او خاتمه می‌یابد؛ البته نه به‌صورت خطی.
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 1257

2 پاسخ

  1. از دیدن سایت شما و تنوع کتاب ها شدیدا خوشحال شدم و لذت بردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *