تیزهوشی آموختنی ست

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
تیزهوشی آموختنی ست (nbookcity.com)

دانلود کتاب تیزهوشی آموختنی ست

در کتاب تیزهوشی آموختنی ست مطالب زیادی در ارتباط با افزایش استدلال کلامی و قدرت لغوی بیان شده است که بسیاری از افراد از این مطالب اطلاع چندانی ندارند. همانطور که بسیاری از ما میدانیم ارتباط تنگاتنگی بین مغز و بدن انسان وجود دارد که باعث ساخته شدن عبارت «مغز سالم در بدن سلام است» شده است؛ مولفان این کتاب به خوبی از ارتباط بین بدن و مغز سخن به میان آوردهاند. در کنار مطالب مفید و ارزشمند این کتاب معماهایی نیز قرار داده شده است که حل آنها میتواند به تقویت تمرکز، افزایش حافظه و توانایی یادگیری در افراد گوناگون منجر شود.

مطالعه این همه مباحث جذاب درباره مغز نه تنها ما را به درک عمیقتری از این عضو حیاتی بدن خواهد رساند بلکه باعث تقویت اعتماد به نفس نیز خواهد شد زیرا از ظرفیتهای بینظیر مغز مطلع خواهیم شد. خواندن کتاب تیزهوشی آموختنی ست برای هر فردی در زندگی لازم است زیرا پنجره‌ به روی دنیایی میگشاید که تا پیش از مطالعه این کتاب از وجود آن خبر نداشتهایم و با دیدن آن حیرت خواهیم کرد.

خلاصه کتاب

داشتن مغزی که بهتر کار کند رؤیای همه انسان‌ها است. اکنون کتابی را در دست دارید که به شما کمک می‌کند تا این رؤیای خود را تحقق بخشید. کتاب تیزهوشی آموختنی ست یکی از نخستین راهنماهای بصری برای تقویت ِ قوای ذهنی شما است. در این عصر جدید آگاهی که مغز انسان باید هوشیارانه فکر کند تا بتواند با سیل دانش و اطلاعات مواجه شود و آنها را پردازش کند و به کنترل خود درآورد، ابزارهای یادگیری از اهمیت خاصی برخوردارند و با مغز ارتباط دوستانه‌ای دارند، این کتاب تمام نیازهای مغز شما را جوابگو است:

کتاب تیزهوشی آموختنی ست که به زبان خود مغز ـ یعنی زبان بصری ـ نوشته شده است، شامل تصاویر مرتبط و مناسب، طرح‌های فضایی فوق‌العاده، تداعی معانی و ارتباط‌های واضح و نگارشی شفاف و روشن است. کتاب آموزش مغز کتابی است درباره مغزی که رابطه دوستانه‌ای با مغز برقرار می‌کند.  با خواندن این کتاب فوق العاده، چیزهای بیشتری را درباره مغز خود یاد می‌گیرید و با ساختار و ظرفیت چشمگیر آن آشنا می‌شوید. همچنین از قدرت بینایی و قدرت تخیل خود آگاه می‌شوید. به قدرت حافظه و ظرفیت‌های شگفت انگیز آن پی می‌برید و از قدرت خلاقیت و دانش درونی و توانایی خود در کار با اعداد آشنا می‌شوید.

همچنین با روش‌های «بصری» برای افزایش هوش کلامی خود آشنا می‌شوید. کتاب تیزهوشی آموختنی ست شامل فصلی است که به اهمیت حیاتی ارتباط بین مغز و بدن می‌پردازد. با پرداختن به معماهای این کتاب و حل آنها می‌توانید میزان دقت و تمرکز خود را بهبود بخشید و قدرت حافظه، یادگیری و ابتکار خود را افزایش دهید. اینها همه، توانایی‌هایی هستند که به نحوی چشمگیر میزان اعتماد به نفس و لذت شما را در زندگی افزایش می‌دهند. با صرف وقت و سرمایه گذاری روی برنامه این کتاب، روی سرمایه ی عقلانی خود، یعنی باارزش‌ترین سرمایه دنیا، سرمایه گذاری کرده‌اید.

بخشی از متن کتاب

راز تقویت مهارت های عددی شما در تمرین دائمی است. اگر جدی به تقویت مهارت خود در رابطه با محاسبات ذهنی می اندیشید، باید از متکی بودن به ماشین حساب دست بردارید، البته ماشین حساب ابزاری بسیار مفید و ضروری است، اما مشکل اینجاست که باعث می شود بخش بزرگی از هر دو نیمکره ی مغرتان فقط کمی تنبل شود. بنابراین، اگر می خواهید مهارت محاسبه کردن را در خود تقویت کنید، باید همه ی محاسبات ریاضی اولیه را بدون استفاده از یک ماشین حساب انجام دهید.

چیز دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که تقویت مهارت های ریاضی برایتان یک تسویه حساب بزرگ ذهنی را به همراه دارد. وقتی محاسبه ای را ذهنی انجام می دهید، احساس باهوش بودن را می کنید. ریاضیات فراتر از ریاضی پایه، مثلث هندسه و مهارتهای تجسمی قدرتمند را با آن ترکیب می کند، زیرا برای رسیدن به پاسخ باید از چشم ذهنتان استفاده کنید. دائما تمرین کنید تا توانایی شما برای تمرکز بیشتر شود. در نتیجه، توانایی های کلی شما در همه ی حوزه های دیگر افزایش می یابد و شما به فردی با قدرت تمرکز بیشتر که عامل اصلی موفقیت در زندگی است، تبدیل می شوید.

نقد کتاب تیزهوشی آموختنی ست

این کتاب یک راهنمای تصویری برای تقویت قوای مغز است. با مطالعه این کتاب نحوه مدیریت دانش و پردازش اطلاعات را به صورت هوشمندانه خواهید آموخت. این کتاب هرآنچه را که برای تیزهوشی شما لازم است را در اختیارتان خواهد گذاشت. نویسنده در حرکتی هوشمندانه کتاب را به شکل کاملا بصری تالیف کرده است زیرا به باور بسیاری از اندیشمندان این روش با مغز بسیار تناسب دارد. کتاب تیزهوشی آموختنی ست نوشته جیمز هریسون و مایک هابز است. خواندن این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند بازدهی مغزشان را بالا ببرند و از هوششان بیشترین استفاده را کنند پیشنهاد می‌کنیم.

تعداد بازدید: 349 بار

%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D9%87%D9%88%D8%B4%DB%8C%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%86%DB%8C%20%D8%B3%D8%AA%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: تیزهوشی آموختنی ست

یک برنامه کامل بصری

نویسندگان: جیمز هریسون و مایک هابز

مترجم: بهناز پیاده

تعداد صفحات کتاب: 320 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 14 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب پیش رو راهگشای تندخوانی است و این مباحث در این مهارت نیز آموزش داده می‌شود. در فصول ابتدایی کشش و روند ارائه مطالب کند و بی رمق است، ولی مطمئنا اگر ادامه دهید دستاوردهای خوبی را بدست...
بروزرسانی: 4 روز قبل
تعداد بازدید: 1046
زنی که در کودکی توسط خاله اش با دنیایی خارج از دنیای خاله زنکی زنان آن دوره آشنا می شود و هنرمند می شود سپس خاله اش را از دست می دهد و برای فرار از دست اولین دیو زندگیش یعنی پدرش...
بروزرسانی: 4 روز قبل
تعداد بازدید: 4041

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *