راز کوه نور

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
راز کوه نور (nbookcity.com)

دانلود کتاب راز کوه نور

رمان زیبای راز کوه نور یکی دیگر از شاهکارهای ماندگار آگاتا کریستی می باشد که بارها تجدید چاپ شده است. این نویسنده معروف یکی از بهترین نویسندگان رمان های جنایی و پلیسی می باشد که بسیاری از فیلم های پلیسی برگرفته از آثار وی می باشد. در شهر کتاب تا به حال بسیاری از رمان های کریستی به صورت رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است. رمان هایی همچون : جنایت در مجتمع مسکونیموج سواری , عدالت آسمان , شیطان به قتل می رسد , دوازده خان هرکول , نوشابه با سیانور, سایبان مرد قاتل , تار عنکبوت و … از آثار ادبی ماندگار آگاتا کریستی می باشد که خواندن آنها به تمام علاقمندان توصیه می شود.

بخشی از متن کتاب

میافران اتوکار کاسل مرکب ار هفت خانم و سه آقا که سر تا پا خیس عرق بودند، با کمال علاقه صحنه ملاقات “آنتونی کید” و “جیمی ماک گراث” را تماشا می کردند. از قرار معلوم آنتونی کید راهنمای مسافران اتوکار با یکی از دوستان قدیمیش ملاقات می کرد و گرم و صمیمانه با او مشغول احوال پرسی بود.

همگی مخصوصا خانم ها به این راهنما علاقمند بودند.

قیافه مردانه زیبا، چهره گندمگون و رفتار موقرانه و سرگرم کننده او همه مسافران را تحت تاثیر قرار داده بود. دوست او نیز قد بلندی داشت اما رفتار و گفتارش با او متفاوت بود. در حرکات آنتونی کید خشونت مطبوعی دیده می شد. یک آدم قیافه شناس و کنجکاو می توانست حدس بزند که زندگی او با ماجراهای افسانه ای توام بوده است. خانمها با وجود خستگی شدید و گرمای طاقت فرسا، بنا به پشنهاد راهنمای خود مشغول نوشتن کارت پستال برای دوستان و اقوام اروپایی خود بودند. آنتونی و دوستش خود را از این جمع کنار کشیده و باهم درد و دل می کردند…

کتاب راز کوه نور را می توانید به صورت رایگان از شهرکتاب دانلود نمایید.
تعداد بازدید: 1,274 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی13

عنوان کتاب: راز کوه نور

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: رضا قازیاری

تعداد صفحات کتاب: 239 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.57 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

برتونها خواهر و برادری هستند که برای رسیدن به آرامش و دور شدن از هیاهوی لندن به روستایی کوچک می روند. آنها هنوز آرامش روستا را تجربه نکرده اند که فردی ناشناس اقدام به فرستادن نامه های عجیب و تهدیدآمیز برای اهالی روستا می کند ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2016
رمان جنایی و پلیسی  سایبان مرد قاتل که توسط آگاتا کریستی نوشته شده است و با ترجمه ی محمد قصاع به انجام رسیده است.و با جلد شومیز منتشر شده است. نویسنده مشهور خانم آگاتا کریستی یکی از نگارنده های معروف انگلیسی ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1243

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *