شاد بودن کافی نیست

شاد بودن کافی نیست (nbookcity.com)

معرفی کتاب شاد بودن کافی نیست

کتاب شاد بودن کافی نیست قصد دارد به ما بگوید باید احساساتمان را مدیریت کنیم، مسئله این‌جاست که اگر احساساتمان به‌خوبی با موقعیتی که دچار آن شده‌ایم وفق داده نشوند، دراین‌صورت نمی‌توانند در اتفاقاتِ ناخوشایندِ زندگی کمک‌حالمان باشند. اگر در زمانی‌که باید بترسم کسل باشم یا در زمانی‌ که باید از خشم طغیان کنم، درعوض مشعوف باشم، چطور احساسات می‌توانند به من کمک کنند که با زندگی کنار بیایم، چه برسد به این‌که جان سالم به‌در ببرم؟

کتاب شاد بودن کافی نیست یک راهنما برای شاد بودن صرف نیست، بلکه به شما می‌گوید چگونه احساساتتان را مدیریت کنید. این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی عاقلانه و شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

چکیده کتاب

کتاب شاد بودن کافی نیست نوشته مارک منسن است که با ترجمه مریم تبرا منتشر شده است. این کتاب با روایت مردی شروع می‌شود که همیشه شاد و خوشحال بود اما دوستش یک روز او را پشت دستشویی در حال مصرف کوکائین می‌بیند، نویسنده قصد دارد بگوید شاد بودن و انرژی مثبت همیشه تنها راه حل کردن مشکلات نیست.

بخشی از متن کتاب

در ظاهر خیلی ساده و احمقانه به نظر می رسد، اما چیزی که احتمالا درمی یابید این است که اگر احساسی را به مدت طولانی در خودتان سرکوب کرده باشید، زمانی که آن احساس را تجربه می کنید، برای تان ناآشنا و غیرقابل تشخیص است. هدف ما در این جا یادگیری شناسایی احساس و جداسازی تصمیمات از احساسات است. این همان تفاوت میان «میل» به مشت زدن توی صورت شخص مقابل و انجام دادن این کار است. عملی کردن این کار غیرقابل قبول است. میل به انجام این کار واکنش طبیعی انسان است (البته گاهی). زمانی که احساساتتان را از تصمیماتتان جدا می کنید، اغلب سبب می شوند پیچیدگی و عمق بیش تری از احساساتتان را تجربه کنید. برای مثال ممکن است در مقطعی احساس افسردگی کنید. اما اگر افسردگی تان را تفکیک و با دقت بیش تری آن را بررسی کنید، ممکن است متوجه شوید از علت چیزی که باعث افسردگی تان شده است عصبانی هم هستید. حالا داریم به نتایجی می رسیم.
 به جای این که آدم احمق افسرده ای باشید که روی کاناپه افتاده و دربرابر این حقیقت که زندگی بی معناست سر تسلیم فرود آورده است اوه، راستی اصلا هدف زندگی چیست؟ آن خشم می تواند انگیزه ای باشد برای انجام کاری دررابطه با موقعیتی که در آن هستید تا از زندگی پا پس نکشید، بلکه درگیر آن شوید. انسانی که احساساتش را به خوبی تنظیم کرده دقیقا همین است. مسئله شادبودن و داشتن حبابی از احساس رضایمندی در تمام اوقات نیست. منظور شناسایی لایه های احساسات موجود در وجودتان و استفاده از آن ها در راه های مفید است. خشم می تواند به عمل تبدیل شود. ناراحتی می تواند به پذیرش ختم شود. گناه می تواند به تغییر منتهی شود و هیجان می تواند باعث انگیزه شود. زندگی به معنای کنترل احساساتمان نیست. این کار غیرممکن است. چه بخواهیم چه نخواهیم، احساسات می آیند و می روند.

معرفی مارک منسون

مارک منسون از سال 2008 تا 2011 یک مربی تمام وقت حرفه ای برای دوستیابی مردان بود. او که مهره ای در این صنعت مریض بود ، اولین کتاب خود را با عنوان “مدل ها: جذب زنان از طریق صداقت” نوشت و نام و تمرکز شغل خود را تغییر داد تا به توسعه گسترده تر خود بپردازد. کتاب بعدی او” موضوعات برای آقایان”. این کتاب با فروش ده ها هزار نسخه از آن رونق گرفت. هنگامی که او به موضوعات عمیق مردانگی ، ارزشمندی شخصی و تغییر چشم انداز فرهنگی رسید ، مورد توجه قرار گرفت.

تا سال 2013 ، مارک منسون نوشتن در مورد مسائل بزرگتر فرهنگی – روابط جنسیتی ، خوشبختی ، جاه طلبی ، هدف زندگی و چشم اندازهای فرهنگی را که هنگام زندگی در کشورهای مختلف جهان جمع کرده بود ، آغاز کرده بود. علی رغم این واقعیت که این تجارت همچنان متوجه مردان بود ، هزاران زن نیز شروع به خواندن و درخواست مشاوره کردند. در همان سال ، او جهشی به سایت و دامنه خود داد ، و جمعیت مخاطبان خود را گسترش داد. سایت منفجر شد و ماهانه میلیون ها بازدید به خود جلب کرد.

pdf کتاب شاد بودن کافی نیست از همین صفحه برای کاربران vip قابل دانلود می باشد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. 200 روش شاد زندگی کردن
  2. اوضاع خیلی خراب است
  3. زنان زیرک
  4. هنر ظریف بی خیالی
  5. رمز توانگری و راز قدرت

تعداد بازدید: 3,928 بار

Mark%20Manson%20 %D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D9%85%D9%86%D8%B3%D9%86 2

عنوان کتاب: شاد بودن کافی نیست

جستارهایی در باب زیستن

نویسنده: مارک منسون (منسن)

مترجم: مریم تبرا

تعداد صفحات کتاب: 419 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 17.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

این پست صرفا جهت معرفی کتاب به خوانندگان می باشد.

نوشته‌های مشابه

در کتاب همه چیز به فنا رفته خواهید خواند که چگونه با تغییر باورهای ذهن می‌توانید روی احساسات خود کنترل بیشتری داشته باشید. در پایان این کتاب خواهید فهمید که بدون امید واهی، شادی و آرامش بیشتری...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 7017
مارک منسن خودش را در وبسایتش این‌ چنین معرفی می‌کند: «من نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک ‌تایمز با عنوان اوضاع خیلی خراب است؛ کتابی درباره‌ امید هستم. من درباره ایده‌های بزرگ می‌ نویسم...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 7062

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *