مواد غذایی مضر برای عضلات

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
مواد غذایی مضر برای عضلات (nbookcity.com)

دانلود کتاب مواد غذایی مضر برای عضلات

در کتاب مواد غذایی مضر برای عضلات رضا پوردست گردان عزیز شما را با رژیم غذایی مناسب و همچنین غذاهایی که باعث افت عضلات می شود آشنا می کند.

حتی اگر شما برای تفریح ورزش می کنید و یا نه برای مسابقات بدنسازی می کنید، بهتر است بدانید که بدنسازی یک سبک زندگی و لایف استایل است و شامل هر زمانی می شود که شما در باشگاه و یا در بیرون از آن می گذرانید.

برای اینکه بهترین نتیجه را از ورزشی که انجام می دهید دریافت کنید باید روی رژیم غذایی تان تمرکز نمایید زیرا خوردن غذاهای اشتباه ممکن است به اهداف بدنسازی شما آسیب وارد کند.

خلاصه کتاب

فهرست بندی کتاب مواد غذایی مضر برای عضلات شامل عوارض شیرینی، عوارض فست فود، عوارض بستنی اسموتی چیپس و … می باشد که مفصلا در مورد هر کدام بحث شده است.

لازم به ذکر است که الگوی تغذیه سالم به گونه ای که مواد غذایی مضر حذف شوند و همه گروه های غذایی در مقادیر مناسب در هر وعده مصرف شوند، به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد.

بخشی از متن کتاب 

اسموتی نوشیدنی است که از ترکیب و مخلوط کردن تهیه می شود. این بدین معنی است که اجزای یک میوه شکسته می شود و به حالت یک نوشیدنی درمی آید. نوشیدنی که بافت دارد و آبکی نیست. هیچ گاه نوشیدن آبمیوه یا اسموتی را جایگزین آب نکنید. 

حتما بعد از مصرف آبمیوه و اسموتی، به مقدار کافی آب بنوشید. روزی ۸ لیوان مقدار مناسبی است تا بدنتان بعد از تمرین به خوبی هیدراته شود. اسموتی نوعی نوشیدنی بر مبنای میوه است و قند میوه طبیعی دارد. پس اگر به آن قند اضافه شود، مازاد خواهد بود. 

چنانچه اسموتی شیرین نبود، به جای شکر سفید، به ازای هر نفر، یک تا دو قاشق عسل به نوشیدنی اضافه کنید. اسموتی سالم برای بدن و عضلات بسیار مفید است. اما اضافه کردن شکر زمینه ساز آسیب ساز شدن اسموتی ها می شود.

کتاب‌های پیشنهادی

مواد غذایی مضر برای عضلات

عنوان کتاب: مواد غذایی مضر برای عضلات

تالیف: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 48 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 847 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

در فصل اول، پس از معرفی مختصر عرفان اسلامی و مراتب دستیابی به معرفت، سعی شده است که ضمن ارائه دیدگاه های مختلف در تعریف آیین اهل حق، به تعریفی نسبتا جامع از این مکتب فکری دست یابیم...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 764
این کتاب بر نقشی که مثبت اندیشی در شادی فراگیر دارد ، تأکید می کند و به وسیله ی چند اصل ساده شما را از مناظرات ذهنی منفی می رهاند . همچنین اصولی را دربر دارد که با به کارگیری آن ها می توانید نظرتان را نسبت به توانایی ها و شرایط خود دگرگون کنید .
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 3674

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *