پروانه ات خواهم ماند

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
پروانه ات خواهم ماند (nbookcity.com)

دانلود کتاب پروانه ات خواهم ماند

کتاب پروانه ات خواهم ماند کتاب شعریست 130 صفحه ای که توسط مریم حیدرزاده سروده شده است. مریم حیدرزاده در اواخر دهه هفتاد توانست با صدا و آثارش به یکی از چهره‌های مشهور آن زمان بدل شود و انتخاب اول جوانان آن سال‌ها در حوزه موسیقی باشد. همکاری با خشایار اعتمادی در آلبوم «مثل هیچکس» زمینه‌ساز موفقیت او در بازار موسیقی ایران بود و پس از آن هم با انتشار چند کتاب این موفقیت ادامه پیدا کرد.

همکاری با چند خواننده ایرانی خارج از کشور و سپس ممنوع الکاری حیدرزاده او را بیش از هشت سال از فضای هنری جامعه دور می‌کند، هشت سال دوری که به گفته خودش با روی کار‌‌امدن دولت تدبیر و‌‌امید و گفتگو با وزیر ارشاد وقت علی جنتی به پایان رسیده است.او دوباره در هوای هنر ایران نفس می‌کشد و به تازگی آلبو‌می‌از دکلمه‌های خود با نام «آبرنگ» را روانه بازار کرده است، او همچنین نمایشگاهی از نقاشی‌های خود را هم به تازگی برپا کرده بود.

این کتاب شعر بصورت رایگان در شهرکتاب برای مطالعه و دانلود علاقمندان قرار گرفته است.

درباره شاعر

مریم حیدرزاده خالق ترانه نفرین یعنی اولین قطعه اولین آلبومی است که بصورت زیرزمینی با نام محسن چاووشی پخش شد یعنی همان قطعه ای که مطلع آن چنین است:الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرت/بیای ببینی که همه حلقه زدن دور و برش. مریم حیدرزاده درباره نگاه نفرت انگیزی که در این کار به معشوق داشته است بیان می دارد: این ترانه برآمده از اتفاقی کاملا شخصی بود که در سال 79 برای من رخ داد و این کمترین کاری بود که بعد از یک شکست وحشتناک از دستم برمی آمد. البته مهم نیست و الان خوشحالم در کتاب اخیرم هم نوشته ام که از همه کسانی که از زندگیم رفتند متشکرم چون اگر نمی رفتند آن کسی که بنا بود بیاید نمی آمد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. موسیقی شعر
  2. قتل در ماه عسل
  3. خودت را به فنا نده
  4. قورباغه ات را قورت بده
  5. دیوان اشعار ایرج میرزا

تعداد بازدید: 2,810 بار

Maryam Heydarzadeh مریم حیدرزاده

عنوان کتاب: پروانه ات خواهم ماند

شاعر: مریم حیدرزاده

تعداد صفحات کتاب: 130 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: یک مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 631
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به قلم جان مورفی در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط مؤسسه مالی نیویورک منتشر شد. این کتاب بیش از ۵ سال عنوان پرفروش‌ترین منبع آموزشی چاپی در زمینه سرمایه‌گذاری را به خود...
بروزرسانی: 22 ساعت قبل
تعداد بازدید: 40997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *