آقای واقعا هیچکس

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
آقای واقعا هیچکس (nbookcity.com)

دانلود کتاب آقای واقعا هیچکس

در کتاب آقای واقعا هیچکس ماجرای مردی را می‌خوانیم که به ظاهر خوشبخت است و همسر و فرزندش را دوست دارد، او کارش را ترک می‌کند تا کسب و کار خودش را داشته باشد.

کم‌ کم موفق می‌شود اما همه چیز به هم می‌ریزد و او ناگهان مشکلات بزرگی سر راه خود می‌بیند و کم‌کم در مسیر نابودی قدم می‌گذارد. کتاب آقای واقعا هیچکس محصول سال ۲۰۲۰ شرکت آمازون است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب های این مجموعه است.

خلاصه کتاب

بدبیاریام زمانی شروع شد که زنم ازم خواست با اون مواد بکشم، هرگز با همدیگه مواد نکشیده بودیم اما با پسرعموم، چرا، خیلی بهش فکر کردم و به خودم گفتم که زندگی یعنی هیجان و خلق خاطره، پس چرا یک‌بار با زنم مواد رو امتحان نکنم؟ حالا یه بار به جایی بر نمی‌خوره. کاشکی بیشتر حالیم بود. کتاب آقای واقعا هیچکس جریان سیال ذهنِ یک معتاد به مواد مخدر است که روایت خود را از زندگی با صداقت و سادگی بیان کرده. ارزش این روایت در واقعی بودن آن است. در اینجا با روایتی ساخته و پرداخته و بزک شده روبه‌رو نیستیم. این متن، روایتی است عریان، همچون برگ خشکیدۀ یک درخت که از شاخه می افتد. بردارید و نگاهش کنید!

بخشی از متن کتاب

اما چه پدری بودم من؟ خب، پسرم هرگز کار اشتباهی انجام نمی‌داد، اولین کادوی تولدش یه موتورسیکلت مسابقه بود و اون حداقل تا ۴ سال بعد نمی‌تونست دوری باهاش بزنه، خنده داره واقعاً، اما من پدر بلندپروازی بودم که می‌خواستم پسرمو به تمام آرزوهاش برسونم. اما آیا از عهده انجامشون برمیومدم؟ معلومه که نه، هاها ها… . اما این باعث نشد که آخرین قرونمو خرج ماشین اسباب‌بازی و هله‌هوله نکنم، آره همش بهم میگن باید حواسم به خرج و اولویت‌های زندگی باشه اما بی‌خیال، چطور می‌تونستم به یه پسربچه کوچیک نه بگم اونم وقتی‌که می‌دیدم با رسوندن اون به آرزوهاش، چشاش چقدر از خوشحالی برق می‌زد، خنده‌داره اما من بزرگ‌ترین رؤیاها رو داشتم.

منظورم یه بیلیونر خودساخته و بلندهمت، بهترین پدر دنیا و بهترین همسر جهانه و هیچ‌چیزی برای من، محال نبود، آه عزیزم، اگه میگی کار سختیه جرئت داری من رو به چالش بکش! خب حالا بریم به ۱۳ آوریل ۲۰۱۵ یعنی دو روز قبل جشن تولدم که اصلاً بهش فکر نکرده بودم. چون قبلش کارمو ول کرده بودم تا به هدفم برسم و صاحب کسب‌وکاری بشم، آیا اصلاً موفق شدم؟ البته، خیلی سریع پایگاه کوچکی برای جذب مشتری ساختم و ماه دوم به درآمدی دو برابرِ حقوق همیشگی رسیدم. تا اینکه متوجه شدم همسرم بارداره، حالا عکس‌العمل من چی بود؟

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 181 بار

%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7%20%D9%87%DB%8C%DA%86%DA%A9%D8%B3%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: آقای واقعا هیچکس

مردی که زندانی خودش شده

نویسنده: آمازون

مترجم: حدیثه غفاری

تعداد صفحات کتاب: 14 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 727 کیلوبایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

در هر یک از داستان‌های مجموعه قصه ما به سر رسید، نویسنده تصویری هجوآمیز از شیوه تفکر و زندگی گروه‌های مختلف سنتی عرضه می‌کند. مصیبت شعر دیمی، ملای شاعر، خیاط شاعر و حامی شاعر نمونه‌ای از داستان‌های این مجموعه هستند که با نگاهی به تفکر و زندگی جامعه سنتی ایران...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1271
نیویورک تایمز این کتاب را این طور معرفی می کند: "کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب نه تنها یک داستان تحریک آمیز و بحث برانگیز است، بلکه این کتاب خودش یک اثر هنری است." تصویرگر مشهور بریتانیایی، یک...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 13726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *