بنجامین فرانکلین نابغه آمریکایی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
بنجامین فرانکلین (nbookcity.com)

دانلود کتاب بنجامین فرانکلین نابغه آمریکایی

 کتاب بنجامین فرانکلین: نابغه آمریکایی برای کودکان و نوجوانان بسیار آموزنده و جذاب است.

هنگامی که فرانکلین هفت ساله بود درس مهمی درباره پول آموخت او یک سوت کوچک خرید. او به زودی از آن سوت خسته شد و به فکر چیزهای دیگری که می توانست بخرد افتاد. سپس فرانكلين عقیده داشت مشکلات مردم اغلب از جایی می آید که اهمیت زیادی به یک سوت می دهند.

خلاصه کتاب

فرانکلین اولین آزمایش خود را با یک بادبادک انجام داد وقتی او ۹ ساله بود بر پشت خود بر روی یک دریاچه شناور شد. او بر روی یک تکه چوب قرار گرفت و آن را به ایک بادبادک وصل کرد. نیروی باد، بادبادک را حرکت داد و فرانکلین به دنبال آن در دریاچه کشیده می شد.

فرانکلین سه فرزند داشت. فرزند اول او ویلیام فرماندار ایالت نیوجرسی شد فرزند دوم خود را در چهار سالگی از دست داد. دخترش سالی بچ هفت فرزند داشت که یکی از آنها را بنجامین فرانکلین بچ نامیده بود. کتاب آلماناک ریچارد فقیر سالی یکبار از سال ۱۷۳۲ تا ۱۷۵۸ چاپ می شد. پس از کتاب مقدس، پر خواننده ترین کتاب مستعمرات بود. در طول سال های انقلاب، پسر فرانکلین بخاطر اختلاف نظری که با پدر خود داشت طرف انگلیس ها را گرفت. ویلیام و بنجامین هرگز به توافق نرسیدند.

بخشی از متن کتاب

در سال ۱۷۷۱ فرانکلین شروع به نوشتن داستان زندگی خود کرد. در سال ۱۷۷۷ وقتی سربازان بریتانیایی از خانه او به عنوان مقر فرمانده ای استفاده می کردند بسیاری از صفحات آن گم شد. یکی از دوستان فرانکلین تعدادی کاغذ را در خیابان دید و آنها را به فرانکلین برگرداند.

در سا ل ۱۷۲۸ فرانکلین جوان جمله معروف خود را که چگونه می خواهد به خاطره ها سپرده شود نوشت. بدن بنجامین فرانکلین چاپگر : مانند جلد یک کتاب قدیمی فهرست آن پاره شد و حروف چینی و صفحات آن از هم گسیخت. در اینجا آرمیده است، غذایی برای کرمها. اما اثر نباید از دست رفته باشد: این وصیت همانطور که اعتقاد داشت یک بار دیگر آشکار شد در یک ویرایش جدید و زیباتر، تجدید نظر و تصحیح شد توسط نویسنده فرانکلین در فیلادلفیا دفن شد، مردم اغلب بر روی قبر او سکه می ریزند تا برای آنها خوش شانسی بیاورد.

فرانکلین یک بار نوشت اگر شما مایل هستید که با مرگ و پوسیدگی فراموش نشوید، یا چیزی بنویسید که ارزش خواندن داشته باشد یا کاری انجام دهید که ارزش نوشتن داشته باشد. بنجامین فرانکلین مردی بود که هر دوی آنها را انجام داد.

نقد کتاب بنجامین فرانکلین نابغه آمریکایی

کتاب بنجامین فرانکلین: نابغه آمریکایی نوشته کی ملکیسدک اولسون، از مجموعه کتاب‌های تصویری مخترعان و کاشفان، زندگی این دانشمند و سیاست‌مدار را در قالب کمیک‌ استریپ به تصویر کشیده است.

نویسنده در اثر خود، به شرح زندگی بنجامین فرانکلین، نابغه، دانشمند، چاپخانه‌دار، سیاست‌مدار و از مؤسسان کشور ایالات متحده آمریکا می پردازد.

تعداد بازدید: 563 بار

Benjamin%20Franklin%20 %D8%A8%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86

عنوان کتاب: بنجامین فرانکلین

نابغه آمریکایی

نویسنده: کی ملکیسدک اولسون

مترجم: فرشید مزینانی

تعداد صفحات کتاب: 34 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 16.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بی‌شک یک روانشناس به همان اندازه که از کتاب‌ها و کلاس‌ها یاد می‌گیرد از بیماران خود نیز می‌آموزد. بیماران هزار چهره از روان رنجوری را به شما نشان می‌دهند و با دیدن یک روان رنجور در اینجا و...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 1859
احساس می‌کرد که با یک عامل اصلی و اساسی تماس برقرار کرده است ولی کورمال کورمال در سرزمینی ناشناس گام برمی‌داشت. ناگهان فکری به ذهنش رسید. توبی کولن. دوستش حتما در...
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 197

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *