تمام چیزهایی که نمی گوییم

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
تمام چیزهایی که نمی گوییم (nbookcity.com)

دانلود کتاب تمام چیزهایی که نمی گوییم

داستان کتاب تمام چیزهایی که نمی گوییم پر از اتفاقات هوشمندانه و غیرمنتظره است و به همان اندازه با احساسات مخاطب درگیر می‌شود. این رمان شگفت آور است.

کری لانزدیل نویسنده پرفروش کتاب‌های آمازون و وال استریت ژورنال و یکی از 100 نویسنده برتر و پرفروش کیندل به شمار می‌رود که داستان رمان‌هایش به داشتن تعلیق و رمز و راز فراوان مشهور است و توانسته با سبک جذاب خود مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا به دست آورد. کتاب‌های لانزدیل به 26 زبان ترجمه شده و در 28 کشور دنیا نیز به چاپ رسیده است. این نویسنده آمریکایی بنیانگذار انجمن نویسندگان داستان‌های زنان با بیش از هزار نویسنده است که فعالیت‌های مستمری انجام می‌دهند. از او در ایران کتاب‌های موج ها و تمام چیزهایی که پشت سر گذاشتیم منتشر شده است.

این اثر به کاوش در استیصال ناشی از فقدان و خشنودی پس از یافتن مجدد عشق می پردازد. باربارا کلایوپی وایت گفته: یک داستان مسخ کننده و به یاد ماندنی. کتابی که رازها و اتفاقات خانوادگی را در قالب یک داستان پر تعلیق از غم، عشق و هنر را به تصویر می‌کشد؛ این رمان یک گوهر ناب است.

خلاصه کتاب

کتاب تمام چیزهایی که نمی گوییم (با عنوان خاطراتی که نگه می داریم نیز ترجمه شده است)، رمانی نوشته ی کری لانزدیل است که نخستین بار در سال 2016 انتشار یافت. آشپزی به نام ایمی تیرنی، بهترین دستورالعمل را برای بهترین زندگی دارد: ازدواج با دوست دوران کودکی اش، تشکیل خانواده و خریدن رستوران پدر و مادرش. اما وقتی نامزدش، جیمز دوناتو، در حادثه ای در قایق ناپدید می شود، آینده ی بی نقص ایمی نیز از دست رفته به نظر می رسد.

ایمی حالا به جای این که در کنار جیمز، عروسی شان را جشن بگیرد، باید در مراسم خاکسپاری او شرکت کند. همزمان با تلاش های ایمی برای ساختن دوباره ی زندگی خود، او به شکلی جدی تر به ماجرای ناپدید شدن جیمز می پردازد. چیزی که این شخصیت کشف می کند، اقیانوسی از اسراری است که باعث می شوند سوالاتی درباره ی تمام زندگی ای که در کنار جیمز ساخته بود، در ذهن او شکل بگیرد.

از دست دادن و گم شدن جیمی در یک سانحه دریایی او را به سمت نابودی می‌برد اما کری لانزدیل در رمان تمام چیزهایی که نمی گوییم، با قلم ماهر خود، قصه پرکشش و لایه لایه‌ای خلق می‌کند که علاوه بر داستانی عاشقانه و دردناک، سوال‌های متفاوت و هیجان انگیزی برایتان ایجاد می‌شود.

بخشی از متن کتاب

چهارده ماه از زمانی که جیمز به مکزیک رفته بود و یک سال از زمانی که او را به خاک سپرده بودم میگذشت. با زندگی ام کنار آمده بودم اما با چیزهای دیگر نه چندان. لباس های جیمز هنوز در کمد آویزان بود. لوازم نقاشی اش در کارگاهش خاک می خورد. پشت میز تحریرم نشستم و عکسهای افتتاحیه ی آن روز صبح را که کریستن برایم ایمیل کرده بود نگاه کردم. تک تک عکس ها را گشتم به این امید که زنی را پیدا کنم که هرگز انتظار دیدنش را نداشتم. عکس هایی بود از دوست و فامیل و همسایه و کارکنان، از کافه چیها و مندی در آشپزخانه، از ایان پشت دستگاه اسپرسو، ایان با پدر و مادرم، ایان با نادیا، ایان در کنار تابلوهایش روی دیوار.

عکس های دیگری را باز کردم. باز هم ایان. مرده شورت را ببرند کریستن، که این همه از ایان عکس گرفته ای. و مرده شورت را ببرند ایان، که این قدر خوش قیافه ای. عکس بعدی را باز کردم و به سرعت نفسی بیرون دادم. خودش بود، سر میز هشت در همان کنجی که دیوار عکس های ایان به دیوار نقاشی های جیمز می رسید. لیسی. کارت پستالی را که به پیشخدمتم امیلی داده بود در دست داشت و مستقیم در دوربین کریستن نگاه می کرد.

چشمان آبی – بنفش وهم آورش، پر نور بود و گرد شده. توقع نداشت کریستن عکسش را بگیرد. چرا بعد از دادن کارت آن قدر زود آنجا را ترک کرده بود؟ و چرا آن را مستقیم به خودم نداده بود؟ آیا کریستن و دوربینش او را گریزان کرده بود؟ چیز دیگر – یا کس دیگری به او را گریزان کرده بود؟ توماس؟ او کسی را در حال بیرون رفتن از کافه دیده بود، فکر کرده بود که کسی را دیده است که می شناسد. رفتارش بالکل عوض شده بود. به نظر می آمد که ناراحت شده است.

نقد کتاب تمام چیزهایی که نمی گوییم

رمان تمام چیزهایی که نمی گوییم از اندوهی ناشی از فقدان، بازگشت به خود و سرمستی حاصل از عشقی دوباره و هیجان آشکار شدن حقایقی درباره کسانی که دوستشان داریم، می‌‌گوید. رمانی خوش ساخت درباره ی عشق بی قید و شرط، دلشکستگی و رها کردن.

کتاب لانزدیل با داشتن لایه‌های داستانی متعدد و مجموعه‌ای از اتفاقات هیجان‌ انگیز و غیرمنتظره، یک داستان عاشقانه‌ی متاثر کننده و پر از سوالهای بی‌پاسخ است که شما را تا پایان همراه نگه خواهد داشت.

کتاب تمام چیزهایی که نمی گوییم در سال 2016 در لیست پرفروش‌ترین‌های آمازون و وال استریت ژورنال قرار داشت.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 348 بار

Kerry%20Lonsdale%20 %DA%A9%D8%B1%DB%8C%20%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D9%84

عنوان کتاب: تمام چیزهایی که نمی گوییم

(خاطراتی که نگه می داریم)

از کتاب های پرفروش آمازون و وال استریت ژورنال

نویسنده: کری لانزدیل

مترجم: سارا نجم آبادی

تعداد صفحات کتاب: 368 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 35.82 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کالوینو ساختار مجموعه را با تقسیم آن به چهار « کتاب » نظم بخشید و تقریبا تمامی داستان های مجموعه قبلی اش را نیز به آن اضافه کرد: کلاغ آخر از همه می رسد، سه زندگی نامه از ورود به جنگ، ده داستان...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 132
داستان کتاب تیزگوش از زبان دختری چهار ساله است که بر اثر بیماری مننژیت دچار ناشنوایی می‌شود و مجبور است از سمعک استفاده کند. او با سمعکش ارتباط خوبی می‌گیرد چون این سمعک برای او دنیایی دیگر می‌سازد. این داستان درواقع داستان زندگی خود نویسنده یعنی سی سی بل است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 439

2 پاسخ

  1. درود اگر ممکنه کتاب در جستجوی آلاسکا رو قرار بدید ممنون🌺

    1. درود بر شما
      ممنون از پیشنهادتون حتما بررسی و در صورت امکان منتشر خواهد شد.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *