حال کاملا استمراری

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
حال کاملا استمراری (nbookcity.com)

دانلود کتاب حال کاملا استمراری

کتاب حال کاملا استمراری را به تمام علاقه مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می کنیم.

در این کتاب شما با یک برنامه سی روزه آشنا می شوید و از طریق آن یاد می گیرید که چگونه افکار مخرب و منفی را ریشه‌ کن کنید و با کمک فعالیت بدنی و مراقبه های مثبت گرایانه به یک تغییر شخصی دست یابید. پس نگران دیروز یا فردای خود نباشید؛ کتاب پیش رو به شما آموزش می دهد که تنها به لحظه اکنون توجه داشته باشید، با مشکلات خود ارتباط برقرار کنید و شادی و آرامش واقعی را کشف کنید.

خلاصه کتاب

گاهی، احساسات ما آن قدر عمیق دفن شده‌اند که باید به صورت فیزیکی، تکانی به آنها بدهیم. یادتان باشد که ما حس‌هایمان را فقط در ذهن و دلمان حمل نمی‌کنیم، بلکه آنها را به بدنمان هم آویزان کرده‌ایم. حالا، وقت آن است که از رقصیدن به دور احساسات دست برداریم. هدف این دوره یاد دادن معنای عشق نیست، چراکه عشق آموختنی نیست. بلکه هدف برداشت موانع آگاهی از حضور عشق است، عشقی که میراث فطری شما است دوره ای در معجزات. کتاب حال کاملا استمراری به شما یاد می دهد چطور بهتر و شادتر زندگی کنید و دنیا را زیباتر ببینید.

ایده ی اصلی این کتاب بر اساس معادله ای است که نویسنده آن را توضیح می دهد. این معادله ابزاری است که برای جنبه های مختلف زندگی به کار می رود تا فرد به جای زندگی در تاریکی های ناشی از ترس، در نور زندگی کند. این معادله از سه جز یا مرحله تشکیل شده است. بازاندیشی ، حرکت و پذیرفتن. گابریل برن استین، هوشمندانه در تمام فصل های کتاب، ایده ی این معادله را در انواع زمینه ها تشریح می کند؛ این ایده با احساسات و بخشش شروع می شود تا در نهایت بدانید که جهان پشت شماست.

این کتاب به شما می گوید چگونه با ندای درون حال بیشتری به زندگی خود بدهیم، کتاب حاضر از مهمترین کتاب های توسعه فردی و کارآفرینی است که برای اولین بار منتشر می شود. حال کاملا استمراری (راهنمای عملی آرامش و خوشبختی) در نهایت با یک فصل بسیار الهام بخش و ملموس به منظور همدلی با خواننده پایان می یابد و به جرات می توان گفت که این کتاب می تواند یاری گر بسیاری از افراد باشد.

بخشی از متن کتاب

ضمیر ناخودآگاه (ایگو) را که یادتان هست؟ همان موجود پست و آب زیرکاهی که دردِ گذشته را نگه می دارد، آن را دوباره به زمان حال می آورد و به آینده فرافکنی می کند. بدترین قسمت ماجرا اینجاست که شما حتی از این اتفاقات خبر ندارید. تنها چیزی که می دانید این است که احساسات دردآور از سر راهتان کنار رفته اند و در اعماق وجودتان دفن شده اند و دیگر نمی توانند به شما آسیبی بزنند. اما ناخودآگاه شما تمام مدت، بی اجازه و بی خبر از شما، آن احساسات منفی را پیدا و تمام انرژی منفی آن ها را به عنوان مهماتی برای گمراه کردن، جمع آوری کرده است. بیشتر اوقات، ناخودآگاه شما از « باورهای بازدارنده » یک آش حسابی پخته و به شما خورانده:

« من جذاب و دوست داشتنی نیستم »، « به اندازه کافی برای آن شغل باهوش نیستم »، « اوضاع مالی ام خراب است و هیچ وقت هم درست نمی شود »، « آدمی نیستم که افراد با من گرم بگیرند »، « در غذا خوردن مشکل دارم »، « من تنبلم ». در شغلم، موارد بسیاری را دیده ام که احساسات انکارشده افراد به باورهای بازدارنده تبدیل شده اند و کاملاً جلوی اعمال تغییرات لازم در زندگی شان را گرفته اند. یا حتی بدتر، باعث شده اند دست به خودتخریبی بزنند. اما ناخودآگاه همیشه این قدر واضح عمل نمی کند. گاهی اوقات، تشخیص اینکه پشت یک حس منفی، همان احساسات سرکوب شده شما قرار دارند، واقعاً مشکل است. در اغلب اوقات، تنها راه حل قضیه این است که به افکار بازدارنده تان غلبه کنید و بعد، صبر کنید تا ببینید نتایج مثبت آن چه خواهد بود.

اما شما چطور می توانید به حفاری احساسات منفی بپردازید، خصوصاً اگر حتی ندانید که اصلاً در درون شما وجود دارند؟ جواب: با حال دادن! حال و فقط حال! وقتش رسیده است تا شعله معادله باحال را زیاد کنیم. موضوع این فصل « معادله احساسات » است. اتفاقی که می افتد این است: معادله احساسات بی نظیر است، چون یک قدم اضافه دارد: احساس کردن. قدمِ « حس کردن » به شما کمک می کند هر زخم کهنه ای را که از آن دوری می کنید پیدا کنید. بعد، به مسیر احساس برده خواهید شد. وقتی به خودتان اجازه حس کردن دادید، آن وقت، می توانید تسلیم پروسه درمانی شوید.

نقد کتاب حال کاملا استمراری

گابریل برن استین سخنران و نویسنده انگیزشی از طرف نیویورک تایمز به عنوان یکی از رهبران نسل جدید مربیان معنوی شناخته شده است. او به عنوان نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی زندگی، برای جویندگان شادی و آرامش معنای تازه خلق می کند و راه می گشاید. آماده شوید تا با “راهنمای عملی آرامش” زندگی خود را تغییر دهید و “حال کاملا استمراری” را تجربه کنید. اگر می خواهید به یک خودسازی مناسب دست پیدا کنید و از شر افکار منفی خلاص شوید، این کتاب جذاب به شما پیشنهاد می شود.

نویسنده به شما کمک می کند که احساسات منفی خود را آزاد نموده و خوشبختی را انتخاب کنید!

تعداد بازدید: 503 بار

Gabrielle%20Bernstein%20 %DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%84%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86

عنوان کتاب: حال کاملا استمراری

چگونه با ندای درون حال بیشتری به زندگی خود بدهیم

راهنمای عملی آرامش و خوشبختی

نویسنده: گابریل برنستین

مترجم: سید حسام فروزان

تعداد صفحات کتاب: 263 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 21.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

ماجرای این کتاب در روز تسلیم شدن آلمان در سال ۱۹۴۵ آغاز می شود و روایت سربازی است که از جنگ فرار کرده و به شهر ویران شده خود باز می گردد. قهرمان داستان که هانس نام دارد در شهر به دنبال نان و سرپناه است و…
بروزرسانی: 10 ماه قبل
تعداد بازدید: 439
کتاب درخت بلوط و بوته گل سرخ حاوی اشعاری دوزبانه در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان است. درخت بلوط و بوته گل سرخ سرشار از زیبایی است و تفاوتی ندارد شما پیر هستید یا جوان یا کودک شما با این کتاب به دنیای یکی از بزرگ‌ترین نویسنده‌های دنیای فانتزی می‌روید...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 286

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *