دختران پر شر و شور

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
دختران پر شر و شور (nbookcity.com)

دانلود کتاب دختران پر شر و شور

کتاب دختران پر شر و شور برای هر زنی است که چشم‌ اندازی دارد که شاید دیگران آن را درک نمی کنند.

این کتاب برای هر زنی است که از زندگی بر طبق کتاب قانون خسته شده است. این کتاب برای هر زنی است که می داند برای چیزی بیشتر ساخته شده است و نمی تواند صبر کند تا کسی به او اجازهٔ انجام کاری را بدهد. زمانش رسیده که تمام حصارهایی که خودمان را درونش محصور کرده بودیم، بشکنیم. زمانش رسیده که وضعیت موجود را نادیده بگیریم، با حس شهودی خویش آشتی کنیم و همه چیز را به شیوۀ خودمان انجام دهیم.

زمانش رسیده که وارد دنیای منحصربه ‎فرد خودمان شویم و آنقدر جسور باشیم که خودمان را انتخاب کنیم و پا به قدرت خودمان بگذاریم و زنی بااستعداد، توانمند و مصمم را نشان دهیم. زمان یک تحول و انقلاب رسیده است.

خلاصه کتاب

تا به حال فگر کرده‌ اید زنی که نیاز به اجازه گرفتن ندارد، چگونه زنی است؟ زنی که خودش را انتخاب می کند، که برای کسی منتظر نمی ماند و مسیر خودش را در زندگی و کسب‌ و کار روشن می کند، چگونه زنی است؟ یک دختر پُرشروشور چگونه است؟ کتاب دختران پر شر و شور پاسخ شما را می دهد.

دنیای کسب‌ و کار به‌ سرعت در حال تغییر است و هرگز زمانی بهتر برای انتخاب خودمان وجود ندارد. روزگاری که باید منتظر می ماندیم تا یک شرکت، یک ناشر، یک واسط ما را انتخاب کند، به پایان رسیده است. دیگر نیازی به دروازه‌بان نداریم بلکه نیاز داریم باوری عمیق و قوی به خودمان داشته باشیم و انگیزه‌ای توقف‌ ناپذیر برای تحقق رؤیاهایمان به‌ دست آوریم.

اکنون زمانش رسیده که خودمان را نشان دهیم. همهٔ ما این توانایی را داریم که بدون اجازه گرفتن، بدون نیاز به انتخاب شدن یا معتبر شناخته‌ شدن کسب‌ و کاری را فراتر از رؤیاهایمان ترسیم کنیم. کتاب دختران پر شر و شور چگونگی این کار را به شما نشان خواهد داد. به شما یاد می دهد خودتان انتخاب کنید و خودتان پیش بروید.

بخشی از متن کتاب

اجازه دهید ابتدا با باورهای محدود کننده‌ای شروع کنیم که ما را عقب نگه می دارد. به‌ اندازه کافی خوب نیستم. تجربه به من ثابت کرده این نخستین دلیلی است که زنان را عقب نگه‌ می دارد. آن‌ها متقاعد شده‌اند که به‌ قدر کافی خوب نیستند، به‌اندازه کافی متناسب نیستند، باهوش نیستند یا مهارت کافی برای انجام کاری که می خواهند، ندارند. حقیقت این است که آن بیرون افرادی با استعداد کمتر و تجربه کمتر از تو وجود دارند و به هدفشان رسیده‌اند. چرا؟ چون تصمیم گرفته‌اند که آغازگر باشند. تو هم به مرور زمان بهتر می شوی. مهارت‌های اصلی را که باید برای شروع مسیر یاد بگیری، به‌ دست بیاور، کمی اعتماد داشته باشد و سپس از ذهنیت کمال‌ گرایی رها شو و کارت را انجام بده.

الان زمان مناسبش نیست. زیگ ‌زیگلار یک بار گفت: «اگر منتظری تا تمام چراغ ها سبز شوند، هرگز بزرگراه را ترک نخواهی کرد.» هیچ وقت “زمان مناسب” برای شروع حادثه‌ جویی پیش نخواهد آمد. وقتی در سفر هستی، هر لحظه برای ادامه مسیر آماده و مجهزتر خواهی شد. اینجاست که سرعتت بالاتر می رود. اگر منتظر می ماندم تا زمان مناسب برای چاپ کتاب‌هایم برسد، امروز با کتاب نهم اینجا نبودم. اگر منتظر مانده بودم تا از یک ناشر برای نوشتن کتابم مجوز بگیرم، هرگز هیچ چیزی را نمی نوشتم.

هرگاه به کسی می گویم تا به امروز هشت کتاب نوشته‌ام، با نگاهی کنجکاو رو به‌ رو می شوم و بعد جمله «خدای من! چطور این کار را انجام دادی؟» را می شنوم. من شروع کردم. فقط همین. ساده بگویم این کار را انجام دادم. بهترین راه برای از بین بردن باور اینکه زمان مناسب نرسیده این است که هدفی را با یک برنامه زمانی برای خودت تعریف کنی. برای مثال، «تبلیغ کسب‌ و کارم را از تاریخ فلان شروع می کنم،» و سپس به این هدف وفادار بمانی. خودت را مسئول اهدافت نشان بده و بدان که هیچ زمان بهتری از همین حالا وجود ندارد. فکر می کنی اگر می خواستم روشی غیر از این به‌ کار گیرم، آیا نهمین کتابم چاپ می شد؟

نقد کتاب دختران پر شر و شور

مطالعه کتاب دختران پر شر و شور علاوه بر زنان، به هر انسانی که می داند برای چه چیزی بیشتر ساخته شده و از زندگی بر طبق قانون خسته شده است و نمی تواند صبر کند تا کسی به او اجازه انجام کاری را بدهد، توصیه می شود. کارا الویل لیبا به عنوان یکی از اولین افراد فعال در حوزه حقوق زنان، تاکنون هشت کتاب پرفروش نوشته و به زنان سراسر دنیا الهام بخشیده است.

آثار او به چندین زبان از جمله روسی، چینی، پرتغالی، مغولی و ویتنامی ترجمه شده و در تمامی آثارش می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تبدیل شدن به یک زن قدرتمند فراتر از مرزهای جغرافیایی و فرهنگ‌هاست و باید این موانع را از بین برد.

تعداد بازدید: 287 بار

Cara%20Alwill%20Leyba%20 %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7

عنوان کتاب: دختران پر شر و شور

خودت را انتخاب کن، کتاب قانون را دور بینداز و چراغ زندگی و کسب و کارت را روشن کن

نویسنده: کارا الویل لیبا

مترجم: فاطمه باغستانی

تعداد صفحات کتاب: 83 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

نظامی گنجوی در کتاب مخزن الاسرار سه قطعه را به ستایش خداوند اختصاص داده است: یک قطعه در توحید الهی و دو قطعه دیگر مناجات. در این مناجات‌ها او دست به نوآوری در زبان و خلق تصاویر جدید می‌ زند. پس از این سه قسمت، به ستایش پیامبر و معراج او می‌ پردازد و چهار بار...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3396
جول اوستین، یکی از بهترین روان‌شناسان انگیزشی و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود در کتاب نسخه بهتر خودت شما را عازم یک سفر درونی می‌کند. سفری که شما را با بخش‌ هایی از وجودتان آشنا...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 6218

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *