دختری که گذشته ای نداشت

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
دختری که گذشته ای نداشت (nbookcity.com)

دانلود کتاب دختری که گذشته ای نداشت

اگر خواندن کتاب دختری که گذشته ای نداشت را آغاز کنید تا پایان داستان ذهنتان آرام نخواهد گرفت…

نویسنده طوری آن را به پایان رسانده است که هیچ‌ کس حتی نمی تواند تصورش را بکند. لیا رازی با خود دارد که زندگی‌اش را تحت تأثیر شدید قرار داده و دیگر نمی‌ تواند مانند آدم‌ های عادی زندگی کند. کاترین کرافت این داستان را با توصیفاتی دقیق و جذاب نوشته است و توانسته احساس شخصیت اول داستانش را به مخاطب انتقال دهد.

رمان، داستانی ساده و روان دارد و خبری از اتفاقات خارق العاده در آن نیست، نویسنده تنها توانسته است ذهن و روان مخاطب را درگیر کند و او را به چالش بکشد.  رمانی سرشار از تعلیق و دلهره است و هر کسی را برای دانستن پایانش بی‌تاب می‌کند. این رمان تریلری رازآلود است که بوک ریویو آن را با جملهی «یکی از بهترین کتاب های سال» توصیف کرده.

خلاصه کتاب

در رمان دختری که گذشته ای نداشت، لیا میلز دختری است که از گذشته می‌گریزد و در عین‌ حال در آن زندگی می‌کند. روزی درگذشته اتفاقی در زندگی او رخ‌ داده که تا امروز همه‌ چیز را تحت تاثیر قرار داده است. راز لیا هرچه که هست او را از زندگی اجتماعی دور نگه‌ داشته و باعث شده است نتواند دوستانی برای خود داشته باشد و مانند آدم‌ های عادی معاشرت و تفریح کند. این ماجرا ادامه دارد تا زمانی که او با جولیان آشنا می‌شود.

ورود جولیان اثرات عمیقی در زندگی او می‌گذارد و لیا جرئت می‌کند که حق دارد یک زندگی عادی و معمولی داشته باشد؛ اما همه‌ چیز به همین‌جا ختم نمی‌ شود. زندگی نقشه‌ی دیگری برای او کشیده است. در چهارمین سالگرد آن اتفاق لیا از آدمی ناشناس کارتی دریافت می‌کند. کارتی که نشان می‌دهد کسی آن بیرون حقیقت را می‌داند، کسی که می‌خواهد زندگی لیا را نابود کند و تا به هدفش نرسد دست بر نخواهد داشت. همه رازی با خود دارند، اما راز لیا کشنده است…

این اثر، برای هر آدم کتاب‌ خوانی که داستان های مهیج را دوست دارد دلنشین است. رمان دختری که گذشته ای نداشت تریلری پر از تعلیق است و خواننده را به‌ شدت به خود جلب میکند. این کتاب یکی از کتاب هایی است که خوانندهاش را از محیط بیرون میکشد و به فضای کتاب میبرد. نویسندهی این کتاب رمان جذابی خلق کرده است. رمانی که کسانی که داستانهای دلهره‌آور را دوست دارند عاشقش خواهند شد.

بخشی از متن کتاب

همچون خودش باور نداشتم که همه چیز درست شود. به راستی او با آدام مشکل داشت و البته تقصیر خودش بود که آغاز کردT بنابراین فقط به او سفارش کردم که تلاشش را بکند تا ببیند بعد چه اتفاقی می افتد. آدام ساکت شد و من روی صدای گفت و گویی که از آن سوی ساختمان شنیده میشد، تمرکز کردم چیز زیادی نمی شنیدم. میدانستم که کنارم نشسته است؛ اما با حال خرابی که داشت مطمئن نبودم که یکدفعه غیبش نزند. کم کم شروع به حرف زدن کرد. «میدانم باید چه کار کنم»

بعد هم دست مرا گرفت و کنار دیوار برد. احساس کردم عرق سردی روی من نشسته است. روی سنگ یخ زده نشسته بودیم. آدام متوجه سرما نبود. «باید ذهنم را از این موضوع متوجه چیز دیگه ای کنم.» سپس نگاهی گرم و مهربان به من انداخت. حس خوبی داشتم. خیلی کم فرصت پیش می آمد که باهم باشیم. دهانم خشک شده بود. سرانجام آدام در گوشم گفت: «فکر کنم الان وقتشه که درباره خودمان جدی تر فکر کنیم. نظر تو چیه؟»

لحظه ای فکر کردم اشتباه متوجه شده ام و درباره چیز دیگری حرف میزند. هفته ها بود که حرفی نزده بود، فکر می کردم تا تولدم صبر میکند و حرفی از ازدواج نمی زند؛ تا شانزده سالگی ام فقط پنج ماه مانده بود. بیست هفته که چیزی را عوض نمی کرد اما اگر پاسخم به درخواست ازدواج او به آرامش ذهنش و دور شدن از ماجرای خانم هولیس کمک میکند باید همراهی اش کنم. آدام لبخندی زد و گفت: «به عشقمون وفادار باشیم.»

با دهان باز خیره نگاهش میکردم. ما میخواستیم برای همیشه باهم باشیم. متوجه نگرانی ام شده بود، با صدایی آرام گفت: «آخه نمیدونم دفعه بعدی کی فرصت پیدا کنیم همدیگه رو ببینیم.» میخواستم به او بگویم حالا که کل تابستان وقت داریم؛ حالا که دیگر قرار نیست تابستان به آمریکا بروی؛ اما دلم نمی خواست دوباره موضوعی را که چند لحظه پیش ناراحتش کرده بود، بیان کنم…

نقد کتاب دختری که گذشته ای نداشت

اگر یکی از طرفداران رمانهایی مانند «دختر قبلی»، «دختر گمشده» یا «دختری در قطار» هستید رمان جذاب دختری که گذشته ای نداشت بهترین انتخاب برای شماست. رمانی که حال و هوایتان را عوض خواهد کرد و شما را به سفر در مغز نویسندهای فوق‌ العاده میبرد.

کتاب راجع به دختری است که حق زندگی کردن را از خودش گرفته، چون در گذشته اتفاقی افتاده که باعث شده نتیجه بگیرد لیاقت یک زندگی نرمال و عادی را ندارد، مخاطب در کل کتاب دنبال آن اتفاق و دلیلش میگردد که در آخر رو میشود…

این رمان مجال استراحت میان ورق زدن را به شما نمی‌دهد! به قدری پر پیچ و تاپ و غیرمنتظره است که ناگهان یکی از حدس‌ های شما درباره‌ی آن به حقیقت می‌پیوندد. در حقیقت هیجان و تعلیق‌ های این کتاب به میزانی است که شما نمی‌توانید آن را در چند نوبت بخوانید.

اگر در جستجوی یک رمان پرفراز و نشیب و هیجانی هستید، کتاب دختری که گذشته ای نداشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 415 بار

Kathryn%20Croft%20 %DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%AA

عنوان کتاب: دختری که گذشته ای نداشت

هر فردی رازی دارد …

از پرفروش ترین کتاب های آمازون

نویسنده: کاترین کرافت

مترجم: فرانک سالاری

تعداد صفحات کتاب: 260 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.91 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب راز به قلم راندا برن است و احتمالاً شما هم نام آن را شنیده‌اید. کتابی که در باب قانون جذب و رسیدن به آرزوها و اهداف شما راهنمایی‌تان می‌کند. کتابی که در سال 2006 به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب تابستان و پاییز سال شناخته شد و مخاطبین بسیاری داشت.
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 39323
در این داستان، نویسنده ما را به صحنه جدال گناه و معصومیتی می برد که در آن، معصومیت آنچنان قوی است که در هم شکستگی او، طرف مقابل را نیز در هم می شکند و باعث می شود که او نیز از این مجادله سالم...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 192

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *