در دست هر کودک یک کتاب

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
در دست هر کودک یک کتاب (nbookcity.com)

دانلود کتاب در دست هر کودک یک کتاب

در دست هر کودک یک کتاب مجموعه داستان های ترجمه شده آقای مصیب شیرانی  است که با هدف آشنایی و علاقمندی کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب تهیه شده است.

داستان های حاضر را مترجم محترم آن برای ما ارسال کرده اند. این پست به مرور بروزرسانی خواهد شد و همه کتاب های ترجمه شده ایشان از همین پست در دسترس علاقمندان عزیز خواهد بود.

چکیده داستان یک شتر برای کلام

کتاب یک شتر برای کلام نوشته‌ی انو چودری سورابی، داستانی مصور و افسانه‌ای برای کودکان است. نقاشی در هندوستان یک هنر کاملا باستانی محسوب می‌شود و پد یک سبک هنری عامیانه است که توسط جامعه بوپا راجستان اجرا می‌شود.

این هنرمندان روی پارچه‌ای به نام پد نقاشی می‌کنند. پد در حقیقت نقاشی طومار مانند مذهبی، عامیانه و فولکوریک و به معنی طوماری از پارچه کرباس و کاغذ است. پابو یکی از قهرمانان اساتیری راجستان است.

چکیده داستان قصه سنبل آبی

کتاب قصه سنبل آبی نوشته‌ی تریان سون لی، به صورت دو زبانه‌ی انگلیسی – فارسی با تصاویری جذاب و داستانی آموزنده برای کودکان تهیه شده است. سنبل آبی در سال‌های اخیر وارد تالاب‌های استان گیلان خصوصاً تالاب بین‌المللی انزلی، تالاب عینک رشت و چند آب‌بندان شهرستان شفت گردیده است.

این گیاه اولین بار در سال ۱۳۹۴ در تالاب بین المللی انزلی مشاهده شده که حالا تهدیدی برای تالاب‌های کشور است. این کتاب به معرفی روشی برای کنترل این گیاه با توجه به تجربیات کشورهای جنوب شرق آسیا در قالب داستان پرداخته است که می‌تواند به الگوی شمال کشور هم برای کنترل این گیاه و هم به عنوان فرصتی برای اشتغال برای مردم محلی کمک کند.

کتاب های پیشنهادی

کتاب یک شتر برای کلام و قصه سنبل آبی

عنوان کتاب: یک شتر برای کلام و قصه سنبل آبی

مجموعه داستان هایی که جناب آقای شیرانی با هدف «در دست هر کودک یک کتاب» جمع آوری و به فارسی بازنویسی نموده اند.

نویسنده: انو چودری سورابی و تریان سون لی

ترجمه و بانویسی: مصیب شیرانی

تعداد صفحات کتاب: 22 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.6 و 2.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

در این کتاب هفت مبحث قرآنی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است. یکی از مسائل مهمی که در قرآن به چشم می آید و سبب جلب نظر قاری می شود، توجه قرآن به مسئله آگاهی و تفکر انسان درباره جهان هستی است.
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 481
کتاب یک راسو دنبالم افتاده داستانی جذاب و خنده‌دار برای تمام کودکان و نوجوانان است. این داستان را همراه با آن‌ها بخوانید و در این ماجراجویی خنده‌دار همراه مرد و راسو باشید. مک بارنت کتاب‌های بسیاری را برای کودکان و نوجوانان نوشته است. مجموعه دوتا خفن، یک گرگ، یک اردک...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 221

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *