زنی که هر روز راس ساعت 6 می‌آمد

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
زنی که هر روز راس ساعت 6 می آمد (nbookcity.com)

دانلود کتاب زنی که هرروز راس ساعت 6 می‌آمد

کتاب زنی که هرروز ساعت 6 می‌آمد یازده داستان کوتاه از مارکز را که در سال‌های 1941 تا 1980 میلادی به نگارش درآمده دربردارد.

عنوان داستان‌ها از این قرار است: «زنی که هر روز راس ساعت ۶ صبح می‌آمد!»، «ایوا درون گربه‌ی خویش»، «بی‌شک شخصی این گلهای سرخ را پرپر کرده است!»، «آن روی دیگر مرگ»، «گفتگو با آیینه»، «چشمان آبی رنگ سگ»، «لک‌لک‌ها در نیمه‌شب»، «نا‌به‌سامانی‌های سه احمق»، «مشکلات ایزابل در زیر باران‌های ماکوندو»، «سومین تسلیم» و «تابو: مردی سیاه که فرشته‌ها را در انتظار نگه داشت». این کتاب به صورت رایگان از شهر کتاب قابل دانلود می باشد.

بخشی از متن کتاب

در خروجی متحرک گشوده شد. در آن ساعت از روز، هیچ ‌کس به رستوران خوزه نمی‌آمد. چند لحظه پیش، ساعت دیواری شش ضربه نواخته بود. صاحب رستوران می‌دانست قبل از ساعت شش و نیم صبح، هیچ‌کدام از مشتری‌های دایمی او نمی‌آیند. دقیقا چند دقیقه‌ای به شش صبح مانده بود که زنی طبق عادت هر روز صبحش به آن‌جا داخل شد و بدون آن‌ که کلمه‌ای حرف بزند، بر روی چارپایه‌ای در مقابل پیشخوان نشست. سیگاری خاموش در بین دو لبش به چشم می‌خورد…» این کتاب را انتشارات «آریابان» منتشر کرده است.

بخش دیگری از رمان

ناگهان دریافت که زیبایی اش نیز در آستانه فنا قرار دارد. احساس کرد که زیبایی، همانند یک غده ی بدخیم، جسمش را دچار ناراحتی کرده است. هنوز هم نوعی برتری که در سن بلوغ، بدنش را به احاطه ی خویش در می آورد، در ذهنش جای می گرفت… همان برتری که اینک –با وضع موجودی که به فرجام کار می رسید- جدا افتاده بود. چه کسی خبر داشت که به کدامین سو؟ دیگر نمی شد تکرار دیگری را تحمل کرد. می بایستی آن خصوصیت بی اهمیت را از شخصیت خود دور بیندازد. در نقطه ای از اطراف و شاید هم مانند یک روپوش بی مصرف، آن را روی جا رختی یک رستوران پست باقی می گذاشت…

مروری بر داستان

زنی که هرروز ساعت 6 می‌آمد اثری است از گابریل گارسیا مارکز به ترجمه نیکتا تیموری و چاپ انتشارات آریابان. مجموعه ای از داستان های کوتاه به قلم بزرگ ترین نویسنده کلمبیایی، مردی که به خاطر رمان “صد سال تنهایی” اش در سال 1982 جایزه نوبل ادبیات را از آن خود کرد. او همواره از حقایق می نویسد و گاه حوادثی شگفت انگیز را روایت می کند که در عالم حقیقت نمی گنجند، اما به گونه ای زیبا، که خواننده تمایل دارد آن ها را باور کند.

تعداد بازدید: 2,092 بار

Gabriel%20Garc%C3%ADa%20M%C3%A1rquez%20 %DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%84%20%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%A7%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B2 20

عنوان کتاب: زنی که هرروز ساعت 6 می‌آمد

نویسنده: گابریل گارسیا مارکز

مترجم: نیکتا تیموری

تعداد صفحات کتاب: 161 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.69 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

گابریل گارسیا ماکز پس از نوشتن مقاله‌ای در مخالفت با دولت کلمبیا به اروپا تبعید شد. وقتی که کتاب غیر داستانی سفر مخفیانه میگل لیتین به شیلی را در سال ۱۹۸۶ نوشت، حکومت دیکتاتوری ژنرال پینوشه ۱۵ هزار نسخه از آن را در آتش سوزاند. او به نوشتن آثاری که گرایش به جناح چپ سیاست در آن مشهود بود ادامه داد. او با فرانسوا میتران رییس جمهور سوسیالیست فرانسه در دهه ۱۹۸۰ دوستی نزدیکی داشت و مدتها نیز از دوستان نزدیک و حتی نماینده فیدل کاسترو، رهبر سابق کوبا، بود.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

دزیره مشهورترین رمان آن‌ ماری سلینکو، نویسنده اتریشی - آلمانی است. سلینکو در این اثر، روایتی از زندگی دزیره کلاری ارائه می‌دهد. دزیره‌ای که در ابتدا عاشق ناپلئون می‌شود اما پس از اینکه ناپلئون دلش را...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 20668
والرین و پسر برای پیدا کردن کتابی که راز زنده ماندن والرین در آن نوشته شده است راهی روستا می­‌شوند و ویلو که دختری زرنگ و باهوش است، در نیمه‌ شب و هنگام کندن قبر در گورستان نیز با آنهاست. آنها در تاریکی شب به یک شهر...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 477

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *