سه اثر از مارک فیشر

سه اثر از مارک فیشر (nbookcity.com)

دانلود کتاب سه اثر از مارک فیشر

کتاب سه اثر از مارک فیشر دربردارنده سه کتاب معروف و پرفروش نویسنده و سخنران انگیزشی در حوزه کسب و کار، یعنی «حکایت دولت و فرزانگی»، «راه و رسم میلیونرها» و «معبد میلیونرها» است.

اثر معروف مارک فیشر به نام میلیونر یک شبه که در ایران به حکایت دولت و فرزانگی شهرت یافته است در ادامه با کتاب های راه و رسم میلیونر ها و معبد میلیونر ها پایان می یابد نشر افکار این سه اثر را در یک مجلد گرد آورده است تا خواننده کتاب نخست ادامه و پایان ماجرا را یک جا در اختیار داشته باشد.

خلاصه کتاب

مارک فیشر این بار آموزه های خارق العاده خود برای رسیدن به اهداف عالی را در قالب داستانی بسیار زیبا بیان می کند. کتاب سه اثر حکایت جوانی است در نبویورک که چند سالی برای موسسه ای تبلیغاتی کار می کند و ناگهان درمی یابد که نه از زندگی لذتی می برد و نه می تواند از استعداد شگرفش آنچنان که خود می خواهد بهره بگیرد.

بخشی از متن کتاب

جادوی تعیین هدف. بیا از زاویه‌ای دیگر به این مسأله نگاه کنیم. فرض کن دنبال کار می‌گردی و تمام مراحل مورد نیاز را طی می‌کنی تا به مصاحبه می‌رسی. چندی نمی‌گذرد که به تو می‌گویند که پذیرفته شده‌ای. و تو می‌فهمی شغلی پیدا کرده‌ای و می‌توانی پولدار شوی. چگونه واکنش نشان می‌دهی؟ در آغاز به خودت غره می‌شوی، در بین ده‌ها و یا حتا صدها نامزد تو انتخاب شده‌ای. عجب شاهکاری! و چون سه ماه بیکار بوده‌ای قطعاً فکر می‌کنی عجب بیکاری خوش‌یمنی، و وقتی شادی اولیه از بین می‌رود واکنش بعدی‌ات چه خواهد بود؟ خب می‌خواهم بدانم کارم کی شروع می‌شود و بعد می‌خواهم معنای دقیق پول فراوان را بدانم.

سعی می‌کنم میزان دقیق حقوقم و مزایای کاری‌ام را دریابم چون همه چیز نسبی است. خوبه، به طور مثال اگر از رییس جدیدت «معنای» پول فراوان را بپرسی و او به تو اطمینان دهد که به طور حتم پول زیادی به دست می‌آوری، تو باز هم راضی نخواهی شد مگر نه؟ حالا بدتر از این، شاید فکرهای بعدی‌ات درباره صداقت او باشد. در حقیقت او به این دلیل از گفتن عددی دقیق طفره می‌رود چون کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. و شاید حقوقت به آن اندازه که گفته است نیست و اگر او نپذیرد که زمان دقیق شروع کار را بگوید تو قطعاً باید به رفتار او شک کنی. مگر نه؟ باید او را وادار به گفتن کنی.

فایل PDF کتاب سه اثر از مارک فیشر از همین صفحه برای کاربران Vip شهر کتاب قابل مشاهده و دانلود می باشد.

تعداد بازدید: 584 بار

Mark%20Fisher%20 %D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D9%81%DB%8C%D8%B4%D8%B1 3

عنوان کتاب: سه اثر

حکایت دولت و فرزانگی، راه و رسم میلیونرها، معبد میلیونرها

نویسنده: مارک فیشر

مترجم: نگار ساسانی و شهرزاد همامی

تعداد صفحات کتاب: 470 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 18.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

دکتر هرمزی جنگی در فروردین ماه 1371 در دل سرزمینی از سرزمین های کویری ایران زمین پا به عرصه وجود نهاد. دوران کودکی و نوجوانیش به منوال کویرنشینان به آسمان آبی و بی پروای نامدار کویر پیوند خورد...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 319
می‌خواهم در آستانت بگریم پیش از گمرکی شدن اشک‌هام، می‌خواهم دوستت بدارم ای بانوی من، تا بر ارابه‌ی زمان، تقویم‌ها را بگردانم، ماه‌ها و روزها را به نامی دیگر بخوانم. ساعات جهان را تنظیم کنم، با کوبه‌ی...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *