قتل در آسمان

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
قتل در آسمان (nbookcity.com)

دانلود کتاب قتل در آسمان

یکی دیگر از رمان های جنایی آگاتا کریستی کتاب قتل در آسمان می باشد. که از آثار برجسته و جذاب این نویسنده ی معروف به شمار می آید. خواندن این رمان به تمام علاقمندان به رمان های پلیسی و جنایی توصیه می شود. شما می توانید این کتاب را به صورت رایگان از شهر کتاب دانلود و مطالعه نمایید.

شروع داستان:

آفتاب گرم پاییزی روی باند فرودگاه بورژه پهن شده بود و مسافران یکی پس از دیگری از پله های هواپیمای مسافربری پرومتئوس بالا می رفتند. قرار بود هواپیما تا دقایقی بعد به مقصد کرویدن پرواز کند. “جین گری” از آخرین کسانی بود که سوار هواپیما شد و سرجایش روی صندلی شماره 16 قرار گرفت. بعضی از مسافران از در میانی که در مجاورت آشپزخانه کوچک هواپیما واقع شده بود، گذشته و پس از عبور از مقابل دستشویی ها به بخش جلویی هواپیما رفته بودند. اکثر آنان سر جایشان نشسته بودند.

همهمه ای از آنسوی راهرو به گوش می رسید. در میان صداهای مختلف، صدای نسبتا بلند و نازک زنی شنیده میشد. صورت جین کمی درهم رفت. زیرا به خوبی می دانست صاحب صدا از چه نوع آدمهایی ست. – آه عزیزم… خارق العاده است… نمیدانم… کجا را می گویی؟… ژان لپن؟ آه، بله، نه… لپینه… بله، همان جمعیت همیشگی… بله، بهتر است کنار هم بنشینیم… آه، ممکنه؟ کی…؟ آهان، فهمیدم… و سپس صدای مرد خارجی به گوش رسید که مودبانه گفت: – با کمال میل مادام جین از گوشه چشم نگاهی انداخت.مرد میان سال کوچک اندامی با سبیل پرپشت و کله تخم مرغی با وقار و متانت وسایلش را برداشته و صندلی قرینه جین را ترک می کرد…

تعداد بازدید: 1,327 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی9

عنوان کتاب: قتل در آسمان

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: ویدا اسلامیه

تعداد صفحات کتاب: 304 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.59 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

داستان بیشتر شکل رمانتیک و عاشقانه دارد تا داستان پلیسی و در نهایت درس اخلاقی و هشداری قوی برای کسانی است که ذهن خودشان را پر از گره‌های نادرست و کج‌آلوده کرده و نسبت به آنچه که دارند ناسپاس و ناشکرند.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2582
پوارو و جعبه ی مدرک یکی دیگر از آثار جنایی آگاتا کریستی می باشدکه از سری داستان های پوارو به حساب می آید. ترجمه این رمان زیبا را بهرام افراسیابی بر عهده داشته است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1275

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *