قهرمان های کوچک

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
قهرمان های کوچک (nbookcity.com)

دانلود کتاب قهرمان های کوچک

کتابچه قهرمان های کوچک یکی از آثار ماندگار نویسنده خوب کشورمان 

بخشی از متن کتاب

با آن که یک سال از آن اتفاق وحشتناک گذشته بود، اما سروناز و صنوبر هنوز آن را فراموش نکرده بودند. کابوس آن اتفاق بعضی شبها دوباره به سراغشان می آمد. آن شب هم دوباره شکارچی به خواب صنوبر آمده بود. شکارچی دستی به سبیل های پرپشتش کشید. 

تفنگ بزرگ را از روی دوشش برداشت. نگاهی به گوزن زرد انداخت و چشمهایش برقی زد. گوزن زرد کنار برکه مراقب بچه هایش بود. بچه های کوچکی که آب می خوردند و با هم بازی می کردند. گوزن زرد، دور و اطراف را نگاه می کرد و مواظب بود که گزندی به بچه هایش نرسد. اما نمی دانست که شکارچی تفنگش را به سوی او نشانه رفته است.

شکارچی لبخندی زد. نور خورشید به دندان طلایی او خورد. گوزن زرد انعکاس نور را دید. به سرعت رویش را به آن سو برگرداند. لوله تفنگ شکارچی به سوی قلب او بود و انگشتش روی ماشه. با صدای گوزن زرد ، بچه ها پا به فرار گذاشتند، اما شکارچی که می ترسید شکارش را از دست بدهد به سرعت انگشتش را روی ماشه گذاشت و صدای شلیک گلوله توی جنگل پیچید.

صنوبر می خواست فریاد بزند و گریه کند که صدای مادرش او را به خود آورد: «دخترم بلند شو … چقدر می خوابی؟» صنوبر بیدار شد. وقتی که دید تمام این اتفاقات فقط یک خواب بوده است خوشحال شد. به طرف سروناز رفت و او را تکان داد: «سروناز … بیدار شو.» سروناز هم بلند شد. 

نگاهی به اطراف انداخت. لبخندی زد و گفت: «آخیش..» صنوبر گفت: «نکند تو هم همان خوابی را دیده ای که من دیده ام؟ خواب شکارچی گوزن زرد …» سروناز نگاهی به صنوبر انداخت و گفت: «آره خوب شد که واقعی نبود.»

در پایان امیدواریم از خواندن کتاب قهرمان های کوچک لذت ببرید.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

کتاب قهرمان های کوچک

نام کتاب: قهرمان های کوچک

نویسنده: مهندس سید ناصرالدین عمادی

تعداد صفحات کتاب: 20 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.4 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

داستان کتاب در سرزمینی خیالی به نام غربستان اتفاق می افتد. جایی که پادشاهی به نام مَمُول پس از سال‌ها عیش و نوش و فرمانروایی بر مردم تصمیم می گیرد که حکومت خود را به پسرانش انتقال دهد، اما نه بر اساس...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1482
کامنت گذاری یکی از مواردی هست که تا حد زیادی به خوانایی کدها کمک میکند . تصور کنید بعد از یکسال قصد اعمال تغییرات و یا به روز رسانی نرم افزاری رو دارید . بدون شک کامنت ها کمک قابل توجهی می کنن .
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 353

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *