مردی با لباس قهوه ای

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
مردی با لباس قهوه ای (nbookcity.com)

دانلود کتاب مردی با لباس قهوه ای

کتاب مردی با لباس قهوه ای یا مردی در کت و شلوار قهوه ای رمان کارآگاهی و جنایی اثر آگاتا کریستی می باشد؛ که اولین انتشار آن در 24 اوت سال 1924 بود و سپس در همان سال در کشور آمریکا توسط انتشارات (داد مید اند کمپانی) منتشر شد.

کتاب، ماجراجویی های آنه بدینگ فیلد را دنبال می کند که درگیر دزدان الماس جهانی شده و در جریان داستان، توطئه های سیاسی در آفریقای جنوبی در حال شکل گیری است. این اولین حضور سرهنگ رایس در رمان های آگاتا کریستی است.

خلاصه کتاب مردی با لباس قهوه ای

زندگی آنه بدینگ فیلد پس از فوت پدرش که مردم شناس معروفی بوده با مشکل مالی مواجه می شود. آقای بدینگ فیلد وکیل سابق، نامه ای به آنه می نویسید و اعلام می کند که حاضر است به او خانه ای مجانی بدهد، ولی آنه مایل نیست این پیشنهاد را بپذیرد. او تصمیم دارد دور دنیا را بگردد و زندگی اش را صرف ماجراجویی کند. سرنوشت سبب می شود که وقتی آنه عازم ایستگاه مترو است مردی را ملاقات کند که ناگهان روی ریل ها می افتد و دچار برق گرفتگی می شود. مردی با کت و شلواری قهوه ای راهش را از میان جمعیت باز می کند و خودش را بالای سر قربانی می رساند و اعلام می کند که آن مرد فوت کرده. بعد با عجله دور می شود و تکه کاغذی از خود به جای می گذارد که روی آن نوشته شدت: «قلعه کیلموردن، ۱۲۲- ۱۷» …

بخشی از متن کتاب

نادینا، خواننده روسی که ظرف مدت کوتاهی با موفقیت زیادی در پاریس رو به رو شده بود، باوقار حرکت می کرد. در جواب هلهله و کف زدن های ممتد تماشاچیان دو بار خم شد و سرش را به علامت احترام پایین آورد. در این لحظه، چشمان سیاه کوچکش کوچکتر به نظر می رسید و خط قرمز و کشیده دهانش کمی به طرف بالا انحنا پیدا کرده بود. در حالی که تماشاگران فرانسوی هیجان زده و به علامت تحسین پای خود را به شدت به زمین می کوبیدند، پرده نیز آهسته پایین می رفت و اشیای سرخ، آبی و ارغوانی رنگ و مختلف روی صحنه را در پشت خود پنهان می کرد، زن جوانی با گذشتن از میان پرده های نارنجی و آبی رنگ که از برخورد با بدنش تکان می خوردند و حرکت موج مانندی را به نمایش می گذاشتند، صحنه را ترک کرد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 1,419 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی16

عنوان کتاب: مردی با لباس قهوه ای

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: محمدعلی ایزدی

تعداد صفحات کتاب: 364 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.78 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

داستان این کتاب درباره قتل هایی است که طی آن قاتلین همیشه به گناه خود اعتراف می کنند و علت این قتل ها فردی است که با نزدیک شدن به دیگران در تلاش است تا آن ها علیه نزدیکان خود تحریک کند و به نوعی نقش «کاتالیزور» را در قتل ایفا کند ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2446
کتاب قتل در خانه کشیش از مجموعه داستان‌ های جنایی و کارآگاهی است، که یک کارگاه خصوصی اهل کشور بلژیک به نام «هرکول پوآرو» که قهرمان داستان‌های آگاتا کریستی است، معمای آن را حل می‌کند. این داستان دستمایه مجموعه‌ های سینمایی و تلویزیونی نیز قرار گرفته است.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3380

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *