من و زندگی با هیولای درون

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
من و زندگی با هیولای درون (nbookcity.com)

دانلود کتاب من و زندگی با هیولای درون

کتاب من و زندگی با هیولای درون شامل ایده ها، چیستی ها، پرسش ها، تمرین ها و قواعدی است که به خود بو آیسبت (مولف کتاب) نه فقط برای بیرون رفتن از گودال اضطراب، بلکه برای پیشرفت و رسیدن به دیدی روشن نسبت به جهان و نقش خودش در آن، کمک کرده است.

او این کار را به تنهایی انجام نداده بلکه در تمام طول راه، افرادی وارد زندگیش شدند تا یک لغت یا یک ایده را سر جایش قرار دهند، دستی آرامش بخش به او بدهند، عملی غیر خودخواهانه انجام دهند، با ملایمت چیزی را یادآوری کنند یا آزمایشی بزرگ باشند که بعضی از آن ها را همان موقع درک کرده و قدر بعضی دیگر را بعدًا دانسته. اکنون برای آنکه بخشی از تلاش آن ها را تلافی کند،با نوشتن کتاب من و زندگی با هیولای درون این فرصت را پیدا کرده که هرچه را می تواند برای کمک به تک تک شما در پیدا کردن راهتان در زندگی ارائه و عرضه کند.

خلاصه کتاب

بو آیسبت در کتاب من و زندگی با هیولای درون ادعا ندارد که کتابش جایگزینی برای مددکاران اجتماعی باشد. اما به هر حال قصد دارد در جایگاه یک فرد نجات‌یافته به افرادی مانند خودش که رنج ناشی از بیماری حملات اضطراب را کشیده‌اند، اطلاعات و تمرین‌هایی را انتقال دهد که کمک زیادی به آنها می‌کند. وی امیدوار است این اطلاعات با سرعت و به‌سادگی، بدون نیاز به تجهیزات پیچیده و تنها با استفاده از نقاشی‌ها و تصاویر به مخاطبان منتقل شود.

بخشی از متن کتاب

هیچ چیز رضایت بخش نخواهد بود تا وقتی که این هیولا بگوید چطور می توانید همه ی چیزهایی را که به شما کمک خواهند کرد به کار بگیرید وقتی که هنوز احساس می کنید شایستگی شاد بودن را ندارید؟ یک نگاه دیگر به کسی که در آینه می بینید بیندازید. چه می شد اگر او را دوست داشتید؟ چه چیزهایی برای او انتخاب می کردید؟ برای اینکه احساس بهتری داشته باشد به چه چیزی نیاز می داشت؟ عشق؟ حمایت؟ صبر؟ گذشت؟

تجسم کنید: چشم هایتان را ببندید و خودی را ببینید که همه ی آن حمایت و خوراکی را که نیاز دارید به شما می دهد. او را تصور کنید که در آن طرف اتاق ایستاده و منتظر است تا آنچه را نیاز دارید به شما بدهد. تنها کاری که باید بکنید این است که آن چند قدم کوتاه را به سوی او بردارید؛ آن وقت با استقبال مواجه می شوید، احساس راحتی می کنید و از شما حمایت می شود. خودتان را ببینید که به سوی او می روید و او را در آغوش می گیرید. احساسش کنید.

نقد کتاب من و زندگی با هیولای درون

مشکلی که اکثر ما انسان ها داریم این هست که ناگهان دچارِ حمله اضطرابی میشیم که حتی ممکن هست خیلی وقت ها ندونیم از کجا اومده. ترس تمام بدنمون رو میگیره و بعد از اون همیشه از این میترسیم که نکنه اون ترس یا حمله اضطرابی دوباره به سراغمون بیاد ؟!”حمله اضطرابی” این نیست که در موقعیت هایی که ازشون هراس داریم به سراغمون بیاد درواقع این اختلال موقعیت نمیشناسه‌!امکان داره هرلحظه گریبان گیرِ شما بشه و شما رو از زندگی سابقتون جدا کنه اما کتاب من و زندگی با هیولای درون میتونه به شما کمک کنه که این اختلال رو بر طرف کنید فوری نیست ولی حتمیه!
بو آیسبت این اختلالات رو به هیولایی مانند کرده که داره با ما زندگی می‌کنه و جنگیدن با هیولا تنها باعث قدرتمند تر شدنِ هیولا میشه و به گفته نویسنده نادیده گرفتن و پذیرش هیولایِ درونتون بهترین راهکاره. تصویر گری های خیلی عالی هم داشت و هیولا رو خیلی بامزه به تصویر کشیده بود که من عاشق هیولای درونم شدم :)) و احتمالا هدفِ نویسنده هم همین بوده که بهمون بفهمونه هیولایی که ما در درونمون ساختیم اونقدر هم وحشتناک نیست و با اینکه نمیتونیم دوستش داشته باشیم اما میتونیم باهاش زندگی کنیم.
تعداد بازدید: 3,060 بار
Bev%20Aisbett%20 %D8%A8%D9%88%20%D8%A2%DB%8C%D8%B3%D8%A8%D8%AA

عنوان کتاب: من و زندگی با هیولای درون

رهنمون های تصویری برای مهار حملات اضطراب

نویسنده: بو آیسبت

مترجم: اعظم جوزدانی

تعداد صفحات کتاب: 112 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 20.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب جوجه اردک زشت درون به قلم دبی فورد، به شما نشان می‌دهد که چطور نیمه‌ی تاریک خود و یا به اصطلاح ضعف‌هایتان را شناسایی کرده و برای رفع این نیمه‌ی تاریک تلاش کنید.داشتن یک زندگى یکپارچه و بدون گسستگى امری مهم تلقی می‌شود.
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 7487
پدر سارا که قادر نیست از او نگهداری کند او را به مدرسه شبانه‌ روزی خانم مین چین در لندن می‌سپارد. سارا که دختر خیال‌ پردازی است، به زودی به مدرسه عادت کرده و به خوبی در آن جا زندگی می‌کند...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 922

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *