هرج و مرج محض

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
هرج و مرج محض (nbookcity.com)

دانلود کتاب هرج و مرج محض

اگه طرفدار داستان های کوتاه و مفرح هستید، میخوایم مجموعه کتابی رو بهتون معرفی کنیم که یه عالمه داستان جالب و هیجان انگیز داره. کتاب “هرج و مرج محض” یه مجموعه داستان از نوشته های وودی آلن، و فرناندو سورنتینو هست که به همراه داستان هایی از حسین یعقوبی یعنی خود مترجم داستان های به چاپ رسیده.

توی این کتاب شما با داستان های عجیب و غریبی که فکرتون رو از فضای زندگی واقعی اطراف دور می کنه مواجه شده و به طور مکرر از تخیل و افکار هیجان انگیز نویسنده ها حیرت زده میشید. فضای داستان های این سه نویسنده به همدیگه خیلی نزدیگه و به همین خاطر این کتاب یه مجموعه خوب و لذت بخش برای مطالعه ی مفرح و سبک رو تشکیل میده. هرج و مرج محض با ذهنتون بازی می کنه و از موضوعاتی حرف میزنه که شاید کمتر توقع شنیدنش رو داشته باشید؛ مثلا مردی که به شیپور زدن اعتیاد پیدا کرده و از هر فرصتی در محل کار برای دمیدن در شیپورش استفاده می کنه، یا حکومت یه پشه به خونه و زندگی یه مرد که فکر می کنه از دست این موجود مزاحم شکست خورده.

بخشی از متن این کتاب 

فردا چهارمین سالگرد روزیه که این پشه حکومت خودش رو بر من و خونه ام شروع کرده. باعث خجالتمه که یک چنین حشره کوچکی منو اینطور شکست داده و اسیرم کرده. اما از یک طرف دیگه، وقتی به این فکر می کنم که قبل از این اسیر دست و تصمیم آدمهایی بودم که اندازه یک آمیب هم فکر و شعور نداشتن و حالا دست کم گرفتار یک پشه هستم که میدونم دست کم به اندازه یک پشه شعور داره، یه کم آروم می گیرم.

سیمینوف گفت: « سال‌ها قبل یک سرمایه‌گذار بانکی بود که نتونست بچه‌اش را بفرسته یک مهدکودک درست و حسابی. می‌گن بچه هه توی مصاحبه ورودی رسوایی به بار آورده و نتونسته نقاشی انگشتی بکشه. بگذریم، پسره که نتونسته بود به مدرسه موردنظر پدر و مادرش بره، مجبور می‌شه که…که…» «که چی؟ بگو! من طاقتش را دارم!» «بذار این جوری برات بگم که وقتی 5 سالش شد مجبور شد بره…. مدرسه دولتی.»

بوریس ایوانوویچ گفت: «اگه واقعیت داشته باشه، پس یعنی خدایی وجود نداره.» هرج و مرج محض- که اول اسمش خر تو خر بود بعد شیر تو شیر و آخر سر این- مجموعه‌ای از مقالات، نمایش‌نامه‌ها و داستان‌های وودی آلن، فرناندو سورنتینو و حسین یعقوبی است. توصیف‌نامه‌ای هجوآلود از جهان معاصر آدم‌ها و باقی مخلفاتش در قالب‌های مختلف و متفاوت طنز. شما میتونین کتاب هرج و مرج محض رو از شهر کتاب بصورت رایگان دانلود کنین.

تعداد بازدید: 1,044 بار

آلن فرناندو سورنتینو nbookcity.com

عنوان کتاب: هرج و مرج محض

نویسنده: وودی آلن و فرناندو سورنتینو

مترجم: حسین یعقوبی

تعداد صفحات کتاب: 134 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.91 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

وودی آلن  در داستان مرگ در می زند ، می‌کوشد روایتی از دور زدن مرگ را به تصویر بکشد. این کتاب درباره‌ی مردی 75 ساله به اسم نات آکرمن است که مرگ در شبی معمولی به سراغش می‌آید. او چند روزی است که قراردادی رویایی با شرکتی معتبر بسته و از زندگی خود بسیار راضی است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 4161
«پرواز باشکوه طنز در خیال» عنوانی است که نیویورک تایمز در نقد مجموعه عوارض جانبی، در وصف داستان های کمدی و خنده دار و در عین حال دراماتیک وودی آلن به کار برده است. عبارتی که توصیفی زیبا و به جا در وصف این مجموعه است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 923

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *