هنر رویابینی معنوی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
هنر رویابینی معنوی (nbookcity.com)

دانلود کتاب هنر رویابینی معنوی

کتاب هنر رویابینی معنوی اثری ست از نویسنده معروف هارولد کلمپ. درباره ماهیت حقیقی رویا، باوری باستانی و جهانشمول وجود دارد که در عصر حاضر چندان مورد اعتنا قرار نمی گیرد. بر اساس این باور رویا دارای منشاء الهی بوده، دروازه ورود به عوالم معنوی محسوب می گردد، و نیز حاوی پیامهای آسمانی و الهامات پیشگویانه است.

در اساطیر گیلگامش در بین النهرین باستان چنین آمده که انسان برای افزایش احتمال ظهور موجودات مقدس در رویای خود، از شگردهای مختلفی استفاده می کرده است. چه بسا یکی از ارباب انواع در رویا پیامی را به یک کاهن یا گروهی از رویاگران الهام می کرده است. گفته میشود که مصریان بر این باور بوده اند که رویا محصول سفر خارج از کالبد روح در هنگام خواب است. خداوند در عهد عتیق می گوید، کلام مرا بشنوید: اگر پیشگویی در میان شما باشد من، خدای عالم در الهامی بر او ظاهر شده، با او در رویا سخن خواهم گفت.” يعقوب در رویای مشهور خود در بیت لحم، نردبانی را دید که تا آسمان امتداد یافته و فرشتگان از آن بالا و پایین می روند و خداوند در بالای آن ایستاده است.

بخشی از متن کتاب

اول تهویه مطبوع از کار افتاد و سپس نوبت به خرابی دستشویی رسید. اتوبوس بطرز ناراحت کنندهای گرم و هوای آن سنگین شد. ولی او بقدری خسته بود که سعی کرد بهر قیمتی شده بخوابد. درست در لحظه ای که در آستانه خوابیدن بود، سایر اكيستها فکر کردند خالی از لطف نخواهد بود اگر تا خود واشنگتن آواز بخوانند. برای این که اوضاع از این هم بدتر شود، راننده یک جا اشتباهی پیچید و راه را گم کرد.

کار به جایی رسید که او بخاطر عدم آشنایی با جاده بناچار جاده های فرعی را که کسی به آنها توجه نمی کرد مایل به مایل جستجو کرد. سفر شانزده ساعت طول کشید و سرانجام وقتی که زن از اتوبوس پیاده شد، بشدت عصبانی بود. او می خواست از سمینار لذت ببرد، اما توجه به سخنرانی با شرکت در کارگاهها برایش خیلی دشوار شده بود. مدام به آن سفر وحشتناک با اتوبوس فکر می کرد.

نقد کتاب هنر رویابینی معنوی

کتاب هنر رویابینی معنوی، مشتمل بر مطالبی است درباره “رویا و عالم تخیل “که با موضوعاتی از این دست به چاپ رسیده است” :رویا و سفر معنوی”، “شروع رویا آموزی”، “اکتشاف به زندگی‌های گذشته به واسطه رویا”، “انواع هشتگانه رویا”، “ادراک معنای رویا”، “شفا در رویا و امداد “و “از سفر رویا تا سفر روح .”واژه نامه کتاب نیز در انتها درج گردیده است .

تعداد بازدید: 569 بار

Harold%20Klemp%20 %D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%AF%20%DA%A9%D9%84%D9%85%D9%BE

عنوان کتاب: هنر رویابینی معنوی

چگونه رویاها به ما کمک می کنند تا با عشق و شادی زندگی کنیم

نویسنده: هارولد کلمپ

مترجم: مهیار جلالیانی

تعداد صفحات کتاب: 402 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

دکتر هرمزی جنگی در فروردین ماه 1371 در دل سرزمینی از سرزمین های کویری ایران زمین پا به عرصه وجود نهاد. دوران کودکی و نوجوانیش به منوال کویرنشینان به آسمان آبی و بی پروای نامدار کویر پیوند خورد...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 338
می‌خواهم در آستانت بگریم پیش از گمرکی شدن اشک‌هام، می‌خواهم دوستت بدارم ای بانوی من، تا بر ارابه‌ی زمان، تقویم‌ها را بگردانم، ماه‌ها و روزها را به نامی دیگر بخوانم. ساعات جهان را تنظیم کنم، با کوبه‌ی...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 554

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *