خانه خواهران

قیمت اصلی 147.000 تومان بود.قیمت فعلی 91.000 تومان است.

جزو بهترین های ادبیات داستانی در جهان

نویسنده: شارلوت لینک

مترجم: مهشید میرمعزی

تعداد صفحات کتاب: 702 صفحه

حجم فایل: 68.94 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب خانه خواهران pdf

دانلود کتاب خانه خواهران pdf

خواندن کتاب خانه خواهران، تجربه جالبی برایتان خواهد بود. شخصیت پردازی ها بسیار جالب و دقیق است.

سیر داستان بسیار جذاب است. در کنار خط سیر به وقایع تاریخی از جمله مبارزه زنان برای حق رای، جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم هم اشاره شده است. در هر کدام از این موارد جانبی هم موضوع به خوبی و با عمق بیان شده است، نه سرسری و سطحی. مثلاً با خواندن کتاب دید خوبی به شرایط جبهه های جنگ، اثر جنگ بر افرادی که در این دخیل اند، پیچیدگی های مبارزات اجتماعی و فراز و فرود آنها پیدا میکنیم.

شخصیت های کتاب خانه خواهران، تحلیل روانشناختی شده اند. اتفاقات و عملکرد افراد گاهی غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی است. به زوایای تاریک روان انسانها هم پرداخته شده و آنقدر این پردازش خوب و قوی انجام شده که برای خواننده بسیار ملموس و قابل درک میشود.

خلاصه کتاب

در کتاب خانه خواهران، باربارا و رالف آمبرگ وارد سفری در یک خانه کرایه‌ای می‌شوند تا زندگی زناشویی خود را نجات دهند که در همان آغاز اتفاقاتی می‌افتد! در واقع سفر به یورکشایر نوعى هدیه عید کریسمس و آخرین کوشش براى نجات یک زندگی زناشویى آشفته و مختل بود. اما زوج آلمانى باربارا و رالف از همان آغاز با مشکلاتى روبه‌رو مى‌شوند.

برف شدیدى که در شب اول مى‌بارد، ارتباط آن خانه کرایه‌اى به نام وست‌ هیل هاوس را با دنیاى خارج قطع مى‌کند. باربارا آشفته حال، اتاق‌ هاى آن خانه قدیمى را جستجو مى‌کند. او با داستان زندگى زنى به نام فرانسیس گرى آشنا مى‌شود که زمانى مالک وست‌هیل هاوس بوده است. آن زن به قدرى مصمم، مستقل و داراى تضادهاى مختلف درونى است که به نظر مى‌رسد، همواره از زمان خود جلوتر بوده است.

در ادامه داستان کتاب خانه خواهران، فرانسیس گرى علیرغم تمام قراردادهاى اجتماعى و گاهى حتى بر خلاف احساسات خود، هر چه را که مى‌خواهد، به‌دست مى‌آورد و همان کارى را انجام مى‌دهد که به نظرش صحیح مى‌رسد. زنى که براى افرادى که دوست دارد، هر خطرى را به جان مى‌خرد، اما هرگز براى زندگى زناشویى با تنها مرد زندگى خود، شجاعت ندارد. زنى که از مرگ و شیطان هراسى ندارد و فقط از دست‌ دادن وطن، او را به وحشت مى‌اندازد.

تا بالاخره روزى با یک حرکت ناگهانى و هیجان‌ انگیز، خود را از تمام تهدیدات رها مى‌کند و بار گناه را تا پایان عمر بر گردن خویش مى‌نهد. باربارا هنگام مطالعه آن صفحات که مانند شبکه‌اى متشکل از عشق، تنفر، تحقیر، وابستگى و اشتیاق به آزادى بود، گمان کرد در خلسه فرو رفته است. به تدریج بیشتر متوجه شباهت‌ هاى خود با فرانسیس شد و به اعماق روح خود نگریست.

بالاخره ناگزیر به گرفتن تصمیمى شد که نه تنها زندگى او را به شدت متغیر مى‌کرد، بلکه سرنوشت فرانسیس گرى را هم به سرانجام مى‌رساند… نویسنده کتاب خانه خواهران، خانم شارلوته لینک متولد 1963 و نویسنده‌اى چند بُعدى و با استعداد است. او با رمان‌ هاى اجتماعى خود از جمله: زمان طوفان، باقلاى وحشى و دوران وارثین، رمان‌هاى روانشناسانه پر هیجان، کتاب‌هاى کودکان، داستان‌هاى کوتاه و مقالات متعدد، به شهرت رسید.

نقد کتاب خانه خواهران pdf

کتاب خانه خواهران، تلفیقی از یک داستان کلاسیک قدیمی و یک سبک نو است. نقش اصلی داستان تاحدی به اسکارلت در کتاب بر باد رفته شباهت دارد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: مارگارت طی آن هفته‌ها چنان دچار درگیری بود که تقریبا دیوانه شد. از طرفی وظیفه خود می‌دانست که والدین فرانسیس را در مورد فعالیت‌های خطرناک فرزندشان مطلع کند؛ از طرف دیگر می‌ترسید که لو دادن و دچار مشکل کردن فرانسیس کاری غیرصادقانه باشد. در هر صورت اعصاب او خرد بود، زیرا دایم از فیلیپ هم مراقبت می‌کرد. این سوءظن را داشت که فیلیپ منتظر موقعیت مناسبی برای اقدام مجدد برای خودکشی است.

شب‌ها بیدار می‌ماند و به اتفاقاتی فکر می‌کرد که ممکن بود، برای دو فرد جوانی بیفتد که به دست او سپرده شده بودند. فیلیپ بیشتر سعی می‌کرد، به فرانسیس نزدیک شود و او این ماجرا را با اکراه تحمل می‌کرد، زیرا بیش از آن سرگرم ملاقات‌های خود با آلیس بود که وقت خود را با یک مرد جوان افسرده و روح آسیب دیده او بگذراند. فیلیپ برایش شعر می‌نوشت و به او گل هدیه می‌کرد، ولی فرانسیس آن زمان هنوز متوجه نشد که فیلیپ شدیدا عاشق او شده است…

کتاب خانه خواهران، داستان یک زن مستقل و با اراده از دوران قبل از جنگ جهانی اول تا سال های بعد از آن در انگلستان است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1426 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خانه خواهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *