کتابخانه ی ارواح

قیمت اصلی 33.000 تومان بود.قیمت فعلی 26.000 تومان است.

نویسنده: ریچارد دنی

مترجم: مشهود غفارکنی

تعداد صفحات کتاب: 100 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب کتابخانه ی ارواح pdf

دانلود کتاب کتابخانه ی ارواح pdf

اگر کتاب‌های فانتزی، تخیلی، ترسناک و هیجان انگیز را دوست دارید مطالعه کتاب کتابخانه ی ارواح را به هیچ وجه از دست ندهید!

این کتابِ ریچارد دنی، رمان ترسناک کوتاهی است که همین کوتاه بودنش، یکی از نقاط قوت آن بوده و باعث می‌شود به‌سرعت آن را پیش ببریم. طرح داستان نیز خواننده را مجذوب خواهد کرد و دقیقا لحظه‌ای که فکر می‌کنیم می‌دانیم داستان به کجا خواهد رفت، پیچش داستانی جذابی رخ خواهد داد.

این اثر اولین جلد از یک مجموعه چند جلدی ترسناک است. کتاب کتابخانه ی ارواح داستان پسر نوجوانی را به تصویر می‌کشد که از ویژگی خاصی برخوردار است و به کمک آن تلاش می‌کند ارواح خبیث را از بین ببرد؛ مأموریت جدید او نابود کردن ارواح شیطان‌صفت در کتابخانه‌ی عمومی شهر است.

خلاصه کتاب

سایمون سانتیاگو، شخصیت اصلی کتاب کتابخانه ی ارواح که پسری ۱۳ساله با قابلیت دیدن ارواح و صحبت کردن با آن‌هاست، به‌سرعت در دل تمام خوانندگان جا باز می‌کند. سایمون کودکی سختی داشته و با وجود اینکه روحش تسخیر می‌شود، قلب مهربانی دارد و همین موضوع باعث می‌شود خوانندگان با این شخصیت ارتباط برقرار کنند.

سایمون به‌قدری خواننده را با خود همراه می‌کند که زمانی که متوجه می‌شود تنها او نیست که می‌تواند با ارواح ارتباط برقرار کند، ما نیز به اندازه‌ی او خوشحال می‌شویم. خواندن کتاب کتابخانه ی ارواح توسط بسیاری از افرادی که آن را خوانده‌اند، به دیگران نیز توصیه شده است، زیرا این خوانندگان معتقدند که تصویرسازی‌های کتاب به‌قدری قوی است که می‌توان فضای کتابخانه و سایر بخش‌های داستان را کاملا درک و تصور کرد.

کتاب کتابخانه ی ارواح عاری از توضیحات اضافی است و در واقع داستان در جای مناسبی تمام می‌شود. داستان این کتاب، تمام مشخصه‌های ترسناک و میخکوب‌ کننده‌ی کتاب‌های ترسناک را که علاقه‌مندان به دنبال آن هستند، دارد. این کتاب به‌خوبی نوشته شده و داستان آن عالی طرح شده است. ریچارد دنی شخصیت‌ها و فضای کتاب را آن‌قدر خوب ساخته که خوانندگان کودک و نوجوان را شگفت‌زده کند.

بخشی از متن کتاب

از دفتر خاطرات سایمون سانتیاگو کتابخانه خیلی خیلی بزرگ بود، طوری که مجبور شدم برای دیدن همه ی ساختمان چند قدم عقب بروم و همین باعث شد روی مانع وسط خیابان زمین بخورم. تحقیقات اولیه را از طریق اینترنت انجام داده بودم؛ بررسی ده ها فیلم از تجربیات مردم در کتابخانه و چندین مقاله ی قدیمی از دهه ی پنجاه، راجع به بچه هایی که توی کتابخانه رفته و هیچ وقت برنگشته بودند.

کتابخانه ی عمومی چیلدرمس در سال 1886 توسط جاناتان. آر. چیلدرمس ساخته شده و حتی خود شهر هم به اسم او نام گذاری شده بود. البته آن کتابخانه روی یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین قبرستان های آمریکا بنا شده بود و این جان می داد برای یک داستان روحی بسیار عالی. جاناتان جسدها را بیرون کشیده و به قبرستانی در همسایگی آن جا فرستاده بود؛ اما به خاطر زیادی جنازه ها، هنوز خیلی از آن ها همان جا مانده بودند.

و بعضی از آن ها هم تنها خاکستر و استخوان هایشان به جا مانده بود. با وجود هشدار خیلی ها به او، درباره ی نحس بودن ساخت وساز روی یک قبرستان و همچنین مرگ اسرارآمیز سه تا از دخترهایش، جاناتان باز هم از آرزوی ساختن کتابخانه ی عظیمش دست برنداشته بود. مدتی بعد از افتتاحیه ی باشکوه کتابخانه، بقیه ی فرزندانش نیز به دنبال دسته ی دیگری از وقایع اسرارآمیز، در همان ماه مردند.

چیزی از مرگ آن ها نگذشته بود که همسرش بیمار شد و خیلی سریع از دنیا رفت و او تازه داشت نحسی و نفرین کارش را باور می کرد. شایعات سریع تر از آتشی که در جنگل پخش می شود، به گوش مردم رسید و کتابخانه خالی ماند و تا ماه ها هیچ کس وارد آن نشد. مدتی بعد، بالاخره خود او هم دیوانه شد و برای رهاکردن بقیه ی خانواده اش از چنگال نفرین، همه شان را به کتابخانه کشاند و تک تکشان را مسموم کرد و دیگر هیچ خبری از آن ها نشد.

ساختمان تا سال 1952 خالی مانده بود؛ تا این که یکی از بستگان دور، کتابخانه را به ارث برده و آن را دوباره برای عموم بازگشایی کرد. از زمان بازگشایی کتابخانه در 1952 تا به حال هم چندین کودک وارد ساختمان شده و هرگز دوباره دیده نشده اند، بعضی ها در اثر سقوط از بالکن طبقه ی دوم مرده اند و به نقل از بعضی شایعات، قاتل زنجیره ای معروفی از زیرزمین آن جا برای کارهای چندش آورش استفاده می کرده است…

نقد کتاب کتابخانه ی ارواح pdf

کتاب کتابخانه ی ارواح مانند دو اثر پیش از خود، فانتزی‌ای هیجان انگیز را با عکاسی وینتجی که پیش از این هرگز منتشر نشده ترکیب می‌کند تا یک نوع خاصی از تجربه خواندن را ایجاد کند. پسری با قدرت فوق العاده. ارتشی از هیولاهای کشنده. نبرد حماسی برای آینده ی عجیب و غریبستان…

ماجرایی که با خانه خانم پرگرین برای بچه های عجیب و غریب آغاز شده و در شهر تهی ادامه یافته بود، با کتاب کتابخانه ی ارواح به نتیجه‌ای هیجان انگیز می‌رسد. با شروع این داستان، جیکوب شانزده ساله توانایی جدید قدرتمندی را کشف می کند و به زودی او در حال غرق شدن در طول تاریخ است تا همراهان عجیب و غریب خود را از یک قلعه ی به شدت محافظت شده نجات دهد.

در این سفر همراهان جیکوب عبارتند از اما بلوم، دختری با آتش در نوک انگشتان خود، و ادیسون مک هنری، سگی با حس شامه ی قوی برای بو کشیدن کودکان گمشده. آنها از لندن امروزی به کوچه های هزار توی محل زندگی شیطان، آزار دهنده ترین زاغه در تمام انگلیس ویکتوریایی سفر می کنند. این مکانی است که سرنوشت کودکان عجیب و غریب یک بار برای همیشه تعیین می شود.

لازم به ذکر است که کتاب کتابخانه ی ارواح ژانری داستانی، فانتزی و ترسناک دارد و مخصوص نوجوانان نوشته شده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1030 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتابخانه ی ارواح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *