پسر موش کور روباه و اسب

قیمت اصلی 27.000 تومان بود.قیمت فعلی 22.000 تومان است.

نویسنده:

مترجم: احسان کرم ویسی

تعداد صفحات کتاب: 136 صفحه

حجم فایل: 6.74 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب پسر موش کور روباه و اسب pdf

دانلود کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب pdf

کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب، با جملات کوتاه و پُر معنا، که در مدت کوتاهی می توانید بخوانید، اما چند روز، به شما حسِ خوب می دهد.

چارلی مکسی بر اساس کوارتت معروف شخصیت هایش، الهام و امید را در زمانی نامشخص به خوانندگان خود می دهد. ماجرای این کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب، دوستی غیرممکن بین آنها و درس های حزن انگیز و جهان شمولی است که با هم و از هم می آموزند. این کتاب درخشان همراه با شوخ طبعی های مکسی، روایت دست نویس را با ده ها نقاشی شگفت انگیز می آمیزد. این کتاب جذاب با طراحی بسیار زیبایش گنجینه ای برای نسل های بعد است.

چارلی پسر تنهایی است. ناگهان به موش‎ کوری برمی‎‌خورد که به‎ نظر می‎‌رسد کیک را از همه‎ چیز بیشتر دوست دارد. آن‎ها با یک دیگر دوست می‎‌شوند و چارلی از ترس‎‌هایش برای موش کور می‎‌گوید. او هم چارلی را نصیحت می‎‌کند و تبدیل به مشوق او می‎‌شود. در ادامه‎‌ی مسیرشان، به روباهی برمی‎خورند که در تل‌ه‎ای اسیر شده است. روباه را آزاد می‎‌کنند و او نیز در این مسیر تبدیل به همراهشان می‎‌شود. سپس اسبی را می‎‌بینند که مدت‎‌هاست استعدادهایش را از دید بقیه پنهان کرده است. همه‎‌ی آن‎ها در مسیر تغییر قرار دارند…

کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب، زیباترین کتابی ست که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید به کسی هدیه بدهید. داستانی از معصومیت، ماجراجویی و مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین درس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی با کلمات و تصاویری که قلب هر کسی از هر سنی را گرم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. در بخشی از کتاب می خوانیم:

موش کور گفت: «من خیلی کوچیکم.» پسرک گفت: «آره، ولی با بودنت تغییر بزرگی ایجاد می‌کنی.» «دوست داری بزرگ شدی چی بشی؟» پسرک گفت: «می‌خوام مهربون باشم.» پسرک پرسید: «فکر می‌کنی موفقیت چیه؟» موش کور گفت: «دوست‌داشتن.»… موش کور گفت: «گاهی دوست دارم بگم عاشق همه‌تونم. ولی می‌بینم برام خیلی سخته.» پسرک گفت: «واقعاً؟» «آره، واسه‌ی همین یه چیز دیگه می‌گم، مثلاً می‌گم خوشحالم که همه‌مون با هم اینجاییم.» پسرک گفت: «باشه.» «ما هم از این که تو اینجا با مایی خیلی خوشحالیم.»

نقد کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب pdf

کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب نه تنها یک داستان تحریک آمیز و بحث برانگیز است، بلکه این کتاب خودش یک اثر هنری است. تصویرگر مشهور بریتانیایی، یک افسانه مدرن برای همه سنین خلق کرده است که به بررسی درس های جهانی زندگی می پردازد. این کتاب شامل 100 نقاشی رنگی و سیاه و سفید است.

کتاب حاضر نوشته چارلی مکسی، قصه یک پسر بچه در کنار حیوانات را روایت می‌کند و سعی دارد نکات آموزنده‌ای را به کودکان آموزش دهد. این اثر که در سال 2019 به عنوان کتاب سال واتر استونز انتخاب شد و به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال و یو اس ای تو دی نیز شناخته شد.

کتاب پسر موش کور روباه و اسب pdf را به تمام علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1305 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پسر موش کور روباه و اسب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *