آشپزی خوشمزه انواع سالاد

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
آشپزی خوشمزه انواع سالاد (nbookcity.com)

دانلود کتاب آشپزی خوشمزه انواع سالاد

شما با هر سن و جنس و ذائقه ای که باشید می‌توانید از هواداران انواع سالاد مثل سالاد سبزیجات ، سالاد الویه ، سالاد مرغ ، سالاد ماکارانی یا تمام سالادها با انواع سس ها و چاشنی هایی باشید که در تمام دنیا تهیه و سرو می‌شوند. با کتاب آشپزی خوشمزه انواع سالاد همراه باشید تا شما را با بهترین و خوشمزه ترین انواع سالاد آشنا کند.

خلاصه کتاب

سالاد، غذایی سالم و کم کالری است که با انواع سبزیجات، غلات، حبوبات و میوه‌ها درست می‌شود. سالاد با دارا بودن مقادیر فیبر بالا، اسید فولیک، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، نقش مهمی در سلامت بدن، بهبود عملکرد سیستم گوارش، حفظ سلامت قلب و عروق و پیشگیری از افسردگی و اختلالات حافظه دارد و به همین دلیل، متخصصان تغذیه، توصیه می‌کنند که حداقل یک بار در روز، سالاد بخورید تا از فواید بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. با افزودن منابع پروتئینی مانند گوشت، مرغ، حبوبات و همچنین لبنیات می‌توان ارزش غذایی سالاد را بالا برد و آن را تبدیل به یک غذای کامل و سیرکننده کرد.

به این ترتیب، شما حتی می‌توانید سالاد را جایگزین یک وعده غذایی، به‌ خصوص شام کنید. برای مزه‌ دار کردن سالاد از انواع چاشنی‌ها و سس‌های مختلف استفاده می‌شود و می‌توان سالاد را به هر دو صورت گرم و سرد، سرو کرد. کتاب آشپزی خوشمزه انواع سالاد در آماده سازی بیش از ۵۰ نوع سالاد به شما کمک خواهد کرد.

بخشی از متن کتاب

سینه مرغ را می پزیم و ریش ریش می کنیم سپس آن را با پیاز سرخ شده مخلوط کرده و کمی روغن زیتون تفت میدهیم (مرغ نباید خیلی سرخ شود) کمی نمک و زردچوبه به آن اضافه می کنیم و آن را کنار می گذاریم سپس قارچ را با حرارت زیاد می پزیم تا آب آن خشک شود. برای این که رنگ قارچ تیره نشود، یک قاشق آب لیمو به آن اضافه می کنیم و با کمی نمک میپزیم اگر به قارچ، دو حبه سیر خرد شده اضافه کنید خوش طعم می شود وقتی آب قارچ کاملا خشک شد، کمی روغن زیتون اضافه می کنیم و آن را کمی تفت میدهیم مرغ پخته شده، قارچ وسیب زمینی آب پز له شده را با هم مخلوط کرده و سس مایونز به آن اضافه می کنیم. مقدار سس بستگی به ذائقه خودتان دارد.

نقد کتاب آشپزی خوشمزه انواع سالاد

کتاب آشپزی خوشمزه انواع سالاد نوشته‌ی سیده محبوبه حسینی و آدینه کبرایی، به شما طرز تهیه‌ی انواع سالادهای مخصوص و خوشمزه مانند سالاد ذرت با مرغ، عدس، میوه‌های زمستانی، جوانه گندم و قارچ و … را آموزش می‌دهد. مهم‌ترین نعمت‌هایی که اغلب اوقات انسان از آن غافل می‌ماند؛ سلامتی و اوقات فراغت اوست. افسوس افرادی را که یک یا هر دوی این نعمت‌ها را از دست داده‌اند. از آنجا که سالاد، نوعی پیش‌غذا است قطعاً همه‌ی انواع سالادی که در این کتاب می‌آموزید به عنوان سالاد هر غذا پیشنهاد و توصیه نمی‌شود، بلکه هر غذایی سالاد مخصوص خود را دارد و نمی‌توان همه انواع سالادها را با یک نوع غذا سرو کرد.

تعداد بازدید: 1,121 بار

%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%B4%D9%85%D8%B2%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AF%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: آشپزی خوشمزه انواع سالاد

نویسنده: سیده محبوبه حسینی و آدینه کبرایی

تعداد صفحات کتاب: 79 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.1 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

ازرگانی به سفر می‌رود و از همسرش می‌خواهد تا در غیبت او، قبل از اقدام به هر کاری، با طوطیِ وی مشورت کند. در مدت غیبتِ بازرگان، همسر او عاشق جوانی می‌شود و هر شب که قصدِ دیدار او می‌کند، ابتدا راز...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 638
کالوینو ساختار مجموعه را با تقسیم آن به چهار « کتاب » نظم بخشید و تقریبا تمامی داستان های مجموعه قبلی اش را نیز به آن اضافه کرد: کلاغ آخر از همه می رسد، سه زندگی نامه از ورود به جنگ، ده داستان...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 131

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *