ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب

آخرین ویرایش: 1 روز قبل
ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب (nbookcity.com)

دانلود کتاب ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب 

عصر ما عصر اطلاعات است، عصری که به جایی سوق داده می شود که بتوان تمامی کارها و فعالیت ها را به صورت رایانه ای انجام داد.

به طوری که بتوان تنها با چند کلیک و در عرض چند ثانیه انجام داد. ظهور اینترنت که مربوط به سال ۱۹۹۰ در آزمایشگاه ، فیزیک ذرات اروپا واقع در سویس می باشد، باعث ایجاد تحول شگرفی در زندگی مردم گردید. امکان جستجو و دسترسی به حجم زیادی از اطلاعات از طریق اینترنت ، فعالیت های آموزشی، تحقیقاتی ، تجاری و … را تحت تاثیر گذاشته است .

کثرت زیاد صفحات در اینترنت مشکل بسیاری از کاربران را حل نموده و باعث حل مشکلات بسیاری در فرآیند اطلاع یابی شده است . در این فضا میتوانید انواع اطلاعات را پیدا و از مسائل روز  مطلع شوید .

کیفیت اطلاعات

اینترنت مرز بین کشورها را از بین برده و باعث راحتی ارتباط با افراد در هر نقطه از جهان شده است. کثرت صفحات وب در اینترنت هم به عنوان نقطه قوت و هم به عنوان نقطه ضعف این شبکه جهانی است. 

نقاط قوت به خاطر این است که شما می توانید در هر زمینه ای اطلاعات خودتان را پیدا نمائید، به شرط این که در فرآیند جستجو و اطلاع یابی کارآمد باشید و نقطه ضعف آن را می توان به این تعمیم داد که به وجود اطلاعات فراوان کیفیت اطلاعات آن را پایین آورده که می تواند گمراه کننده باشد.

اگر این اطلاعات غلط و به طور کل اینترنت به صورت ناسنجیده استفاده شود، می تواند خطر آفرین باشد . ولی این سوال پیش می آید که چرا باید سراغ اینترنت رفته …

این کتاب ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب را نویسنده آن وحید مصطفایی با اطلاع از شرایط وبسایت به شهر کتاب اهدا نموده اند.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. ماهنامه علمی آموزشی طراحی وب
  2. خلاقیت و حل مسئله
  3. راهنمای مدیریت کمپین های گوگل ادز
  4. یوگا و قلب شما
  5. مغازه ۲۴ ساعته من
ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب

نام کتاب: ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب

نويسنده: وحید مصطفایی

تعداد صفحه کتاب: 199 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 4.5 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

هرمزی جنگی پس از اتمام دوره کارشناسی به شیراز جهت گذراندن دوره کارشناسی ارشد در رشته شیمی تجزیه نقل مکان کرد. پس از اخذ درجه کارشناسی ارشد، وارد دوره دکتری تخصصی شیمی-شیمی تجزیه...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 363
کتاب عظمت خدای مهربان,راز خوشبختی و قدرت به قلم نویسنده خوب کشورمان خانم کیمیا مظفریان می باشد.  با نوشته های این نویسنده جوان میتوانیم درک بهتری از خداوند و سرانجام به شناخت بهتری از خودمان دست یابیم و همیشه و در همه حال حضور خدا را در تک تک لحظات...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 1111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *