راهنمای مدیریت کمپین های گوگل ادز

راهنمای مدیریت کمپین های گوگل ادز (nbookcity.com)

دانلود کتاب راهنمای مدیریت کمپین های گوگل ادز

گوگل ادز ابزاری ساده و قدرتمند است که به کسب و کارهای آنلاین کمک می کند تا از طریق تبلیغات گوگل با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

شرکت ها و سازمان ها در سطوح مختلف از این پلتفرم برای دستیابی به مخاطبین جدید ، افزایش درآمد و رشد سریع تر استفاده می کنند. اما ساخت کمپین های تبلیغاتی کارآمد در Google Ads حتی برای تبلیغ کنندگان با تجربه نیز می تواند کاری طاقت فرسا و زمان بر باشد.

هدف از نگارش این کتـاب

در کتاب راهنمای مدیریت کمپین های گوگل ادز سعی داریم به صورت گام به گام و با کمک استراتژی های مورد نیاز به شما کمک کنیم تا کمپین های تبلیغاتی در سطح حرفه ای راه اندازی کنید. این کتاب به افرادی که به تازگی با گوگل ادز آشنا شده اند، راهنمای کاملی برای راه اندازی تبلیغات گوگل ارائه می کند.

همچنین به کسانی که تجربه تبلیغات در گوگل را دارند ، استراتژی های پیشرفته و بینشی جدید برای بهینه سازی تبلیغات ارائه می دهد. به طور کلی با مطالعه این کتاب دیدگاه روشن تری در مورد مزایای گوگل ادز برای کسب و کارتان و نیز نقشه راه جامعی برای بهره مندی از این مزایا بدست می آورید.

اولین و مهمترین مقصد تعیین هدف است . با کمک گوگل ادز می‌توانید بازدید سایت خود را افزایش و هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهید. در این دوره آموزش ویدیویی شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید و می‌فهمید که کسب و کار شما و مشتریان‌تان به چه چیزی نیاز دارند. 

سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید. این کتاب را شرکت مربوطه با اطلاع از شرایط وبسایت به شهر کتاب  اهدا نموده اند.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

کتاب راهنمای مدیریت کمپین های گوگل ادز

نام کتاب: راهنمای مدیریت کمپین های گوگل ادز

تالیف: کانال یوتیوب پارس ادوردز

تعداد صفحه کتاب: 65 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 4.7 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

«تیرون» یک بچه دایناسور شرور است. او همکلاسی اش را که جثّه کوچکتری دارد مدام آزار میدهد. اما این شخصیت او ریشه در خانواده و دلایلی دیگر دارد. از طرف دیگر همکلاسی اش که «بولاند» نام دارد در یک وضعیت سخت درمیابد که ضعیف نیست
بروزرسانی: 2 روز قبل
تعداد بازدید: 500
خسرو گلسرخی شاعر و نویسندهٔ مارکسیست ایرانی بود. او به همراه عده‌ای دیگر از همفکران هم‌نسل خویش که برخی از آنان از سازمان چریکهای فدایی خلق ایران (سازمانی معتقد به جنگ مسلحانه با حکومت محمدرضا پهلوی شاه وقت ایران)، پشتیبانی می‌کردند
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 963

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *