تغییر با جادوی موثر بی خیالی

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
تغییر با جادوی موثر بی خیالی (nbookcity.com)

دانلود کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی

برای مدیریت بر خود و تعیین اولویت ها و کنار گذاشتن چیزهایی که دوست نداریم کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی راهنمای خوبی است.

این کتاب با روش های کاربردی مختصر و مفیدش در باب بی نظمی های ذهنی، سبب می شود تا قدرت ذهن خواننده بالاخره از شر قید و بندهای بی اهمیت رها شده و او دیگر به مسائلی همچون جنجال های بی سر و ته خانوادگی، داشتن یک بدن متناسب و بی عیب و نقص، عقاید مسخره ی همکاران، وسواس در نگهداری حیوانات خانگی یا حتی مراقبت از فرزند اهمیتی ندهد.

اثری است که پس از خواندن آن از شر اجبارهای ناخواسته، شرم و عذاب وجدان خلاص می شوید و دیگر پشیزی هم برای کارها یا افرادی که به آن ها علاقه ندارید قائل نمی شوید. سارا نایت با بیان ساده و صمیمی و نوشتار طنز خود، مخاطب را به سمت مسیری رهنمون می سازد که در آن خودش را از غل و زنجیر تمام چیزهای بی اهمیت رها کرده و زمان، ثروت و انرژی آزاد شده اش را در خدمت اقداماتی به کار بگیرد که واقعا برایش حائز اهمیت است و به آن ها عشق می ورزد.

خلاصه کتاب

آیا شما هم در زندگی هر روزه‌ی خود دچار استرس فراوان شده‌اید و مدام تحت تاثیر قضاوت‌ها و حرف‌های منفی دیگران هستید؟ آیا پیش از آنکه به خشنودی خودتان اهمیت بدهید به رضایت اطرافیان‌تان بها می‌دهید؟ پس اگر در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید، وقت آن است که خودتان را از شر تعهدات بی‌جا، شرم و گناهان ناخواسته‌ای که مدام در ذهن‌تان مرور می‌شود، خلاص کنید و خوشحالی خودتان را در راس امور قرار دهید. کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی با نثری خنده‌دار و درخشان، تمامی امور بی‌اهمیت در زندگی را به سخره می‌گیرد و آن‌ها را محکوم می‌کند.

سارا نایت توضیح می‌دهد که باید وقت، انرژی و پول‌تان را صرف چیزهایی کنید که واقعا برای خودتان اهمیت دارد. پس بدون هیچ معطلی امروز را بهترین روز زندگی‌تان کنید و روش‌های جذاب این کتاب را به کار ببندید. اگر خسته شده‌اید که دیگران مدام درباره تناسب اندام‌تان صحبت می‌کنند یا از دعواهای بی‌سروته خانوادگی به ستوه آمده‌اید و می‌خواهید به خواسته‌های خود اهمیت بیشتری بدهید، این کتاب پرفروش به شما پیشنهاد می‌شود.

نویسنده خوش‌قلم امریکایی در کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی با زبانی شوخ‌طبعانه و صمیمی داستان زندگی خودش را تعریف می‌کند و توضیح می‌دهد که جادوی بی‌خیالی چه تغییر بزرگی در زندگیش بوجود آورده است. او با روشی کاربردی به ما کمک می‌کند متوجه باشیم که در هر لحظه از زندگی به چه چیز اهمیت می‌دهیم و خواست درونی‌مان چیست. داریم تعارف می‌کنیم یا تظاهر؟ آیا جرأت داریم با زبانی نرم و دوستانه با دیگران مخالفت کنیم؟ آیا می‌توانیم بدون ترس از ناراحت شدن دوستمان، دعوت به مهمانی را رد کنیم؟

بخشی از متن کتاب

به گفتۀ یک مادر: “اهمیت دادن مثل یک قیف است. تمام اهمیت های من به سوی فرزند خودم سرازیر شده اند. دیگر اهمیتی به شما و اینکه چگونه این کار را انجام می دهید نمیدهم.” پس برای اطمینان از اینکه این کتاب شامل مقدار مناسبی از جادوی مؤثر زندگی برای همۀ افراد میشود، والدین را در سراسر دنیا بررسی کردم تا بفهمم آنها دقیقاً بی خیال چه چیزهایی میشوند و چرا. این بررسی بسیار روشن کننده بود و نتایج را در موقع مناسب با شما در میان خواهم گذاشت.

اما در عین حال، میخواهم خاطرنشان کنم که با وجود آرامشی که این والدین از درمیان گذاشتن بی خیالی هایشان نسبت به ادرار و پستونک میگرفتند که واقعاً هم آرامش بخش بود والدین زیادی نیز اخطار دادند که خیلی چیزها دربارۀ بچه دار شدن هست که دارای اجر و قرب است و ارزش اهمیت دادن را دارد و کلید کار همین است اهمیت دادن به چیزهایی که خوشحالتان میکند. مانند کتاب خواندن آشپزی یا بازی با کودکتان و بی خیال مابقی شدن. مادری از دید آموزش فرزندانش برای اینکه به چه چیزی اهمیت بدهند این گونه پاسخ داد:

«به عنوان کسی که در خانه ای پر از سرزنش بزرگ شده، فکر میکنم بچه های ما باید بدانند که میتوانند خودشان تصمیم بگیرند به چه چیزی اهمیت میدهند و لازم نیست در تصمیم گیریشان برای چگونه زیستن توجهی به تأیید یا تحقیر دیگران بکنند.» احسنت! و شاید کاربردی ترین نظر از طرف مادری بود که معتقد بود داشتن فرزند میتواند در اولویت بندی اهمیتها در جوانب دیگر زندگی، مانند محل کار، به شما کمک کند. حالا دیگر سلامتی و کامیابی این نورسیده میتواند گاهی به عنوان کاتالیزور عمل کند تا بالاخره بی خیال اضافه کاری…

سخن نویسنده

اگر شما هم مثل من هستید، پس، حتماً خیلی وقت است که دارید به چیزهای زیادی اهمیت می‌دهید. زندگی بیش از ظرفیت شما بارِ مسئولیت روی شانه‌هایتان گذاشته است. عصبی و استرس‌زده‌اید. حتی ممکن است به‌خاطر تعهداتتان وحشت‌زده باشید. تغییر با جادوی موثر بی خیالی کتابی است برای همه ما؛ کسانی که بسیار کار می‌کنیم، کمتر بازی می‌کنیم و هرگز وقت کافی نداریم تا صرف افراد یا چیزهایی کنیم که حقیقتاً ما را خوشحال می‌کنند. حدوداً سی‌ساله بودم که فهمیدم می‌شود این‌قدر زیاد اهمیت نداد.

تقریباً به چهل‌سالگی رسیده بودم تا فهمیدم چطور می‌توانیم در مقیاس عظیمی این کار را انجام دهیم. این کتاب عصارۀ نهایی همۀ آن چیزی است که من در باب بی‌خیالی یاد گرفته‌ام، گواهی بر لذتی که این کار برایم به ارمغان آورد، یک راهنمای گام‌به‌گام برای کسانی که می‌خواهند خودشان را از مانعی مثل نگرانی خلاص کنند و به‌دنبال زندگی سالم‌تر و شادتری‌اند.

نقد کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی

سارا نایت ویرستار و نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که پیش از نوشتن کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی و به شهرت رسیدن، سال‌ها با بهترین نهادهای انتشاراتی نیویورک همکاری کرده و دانش آموخته دانشگاه هاروارد نیز است.

بیشتر ما خیلی زیاد کار می‌کنیم، زمان بسیار کمی را به انسان‌های موردعلاقه‌مان و تفریحات‌مان اختصاص می‌دهیم و استرس و فشار عصبی بسیاری را تحمل می‌کنیم. سارا نایت شنوندگانش را با سوالات متعددی مواجه می‌کند: آیا می‌خواهیم در زندگی رنج بکشیم یا لذت ببریم؟ به خودمان بیشتر اهمیت می‌دهیم یا دیگران؟ واقعا مهم است که بقیه درباره‌ی ما چه چیزهایی فکر می‌کنند و می‌گویند؟ و…

نویسنده با نثری طنز و خنده‌دار به مخاطبانش کمک می‌کند تا خودشان را از شر نگرانی‌های بیهوده و بی‌اهمیت نجات بدهند. او به ما یاد خواهد داد که اولویت‌هایمان را مشخص کنیم؛ کمتر کار کنیم و زمان بیشتری را با عزیزانمان بگذرانیم. پول و انرژیمان را صرف چیزهایی کنیم که واقعا خوشحال‌مان می‌کنند و…

کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی، یک راهنمای خنده‌دار است که قصد دارد ذهن شما را از همکاران مزاحم، مسائل خانوادگی و فشارهای هر روزه خلاص کند.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 390 بار

Sarah%20Knight%20 %D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA

عنوان کتاب: تغییر با جادوی موثر بی خیالی

چگونه از وقت گذاشتن برای افرادی که دوست نداریم و انجام کار هایی که نمی خواهیم دست برداریم

نویسنده: سارا نایت

مترجم: سید حسام فروزان

تعداد صفحات کتاب: 230 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 16.55 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در کتاب حاضر راه های خاصی ارائه گردیده است که انجام آنها به خوانندگان کمک میکند «چگونگی» دوست داشتن خود را بیاموزند. عشق از نظر شکل، طعم و شدت و ضعف متفاوت است. آنچه که به عنوان عشق...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 974
ترسیدن برای والدین امروزی سخت نیست. به هرحال چیزهای زیادی برای ترسیدن وجود دارد. اما مشکل زمانی به وجود می‌آید که ما از مرز یک توجه مناسب و سالم نسبت به بچه هایمان عبور می کنیم...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 199

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *