جاده ای به گذشته

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
جاده ای به گذشته (nbookcity.com)

دانلود کتاب جاده ای به گذشته

کتاب جاده ای به گذشته، مانند همه کتاب های لوسی ماد مونتگومری اثری ست بی نظیر که با هر داستانش زندگی می کنید و حسرت می خورید که چرا تمام شد!

کدام قلمی جز قلم نویسنده آنه می تواند چنین اثری را خلق کند؟ محور داستانی جالب هر داستان، پایان زیبا و غیر منتظره، دنیای پر از زیبایی های کتاب شما را شگفت زده خواهد کرد.

خلاصه کتاب

کتاب جاده ای به گذشته داستان‌ هایی با شخصیت مجموعه آنشرلی شامل چهارده داستان محبوب خانواده بلایت‌ هاست که سراسر غافلگیری و اشک و خنده است. زندگی آنی و گیلبرت بلایت در یک روستای کوچک به هیچ وجه کسل کننده نبود چون همواره شایعات سرگرم‌ کننده و ماجراهای عجیب و بامزه‌ای به گوششان می‌ رسید، ماجرای دوقلوهای بازیگوشی که بعد از ملاقات با یک میلیونر بی حوصله، مهمترین آرزویشان به حقیقت پیوست.

لوسی مود مونتگومری، نویسنده معروف و خیال پرداز کانادایی بود که معمولاً برای نوجوانان شعر و داستان کوتاه می‌ نوشت. مونتگمری بیشتر به خاطر مجموعه رمان‌هایی شناخته می‌ شود که با انتشار «آنی در گرین گیبلز» آغاز شد. آن شرلی در گرین گیبلز موفقیتی سریع را برای او به همراه داشت. شخصیت اصلی رمان، دختربچه‌ای یتیم به نام آن شرلی، مونتگمری را به شهرتی چشمگیر در دوران زندگی‌اش رساند. مجموعه رمان‌های دیگری با مرکزیت کاراکتر معروفش آن شرلی، ادامه یافت و دنباله‌ دار شد.

بخشی از متن کتاب

پتریک آرزو داشت سوار اتوبوس شود. بچه های اینگلساید زیاد سوار می شدند. برای او غیرممکن بود. هر وقت پتریک می خواست برود بیرون، سوار ماشین بزرگی میشد که هنری راننده اش بود. از ماشین بزرگ خوشش نمی آمد و می دانست هنری فکر می کند او یک بچه لال است. خودش شنیده بود که این را به خدمتکار می گفت. کاش میشد فقط یک بار سوار اتوبوس شود! یا همان طور که او و والتر نقشه کشیده بودند، سوار بر اسب سیاه تیزپایی از این سرزمین بگذرند.  انتخاب والتر اسب سفید بود و وقتی این را به مادرش گفت، او اصلا نخندید. چقدر باشکوه بود.

در دنیای بعدی حتما این کار را می کرد. ولی حالا که دنیای بعدی خیلی دور از دسترس به نظر می آمد. نمی شد واردش شود. پتریک از وقتی یادش می آمد با عمو استیون در اوکلند زندگی می کرد. اوایل، خاطره محوی از مادرش داشت، و خاطره يمحوتری از زندگی با مادرش در یک فضای قشنگ – جایی مثل اینگلساید – در خانه ای که از روی یک تپه به تو لبخند می زد، در باغی که پیاده روهایش با شمعدانی های سرخ و صدف های سفید درشت خط کشی شده بود.

و پایین دست، آن سوی زمین های وسیع و ساکت، ساحل شنی زیر نور طلایی و سحرآمیز خورشید، گسرنده شده بود و مرغ های دریایی بر فرازش بالا و پایین می رفتند. یک دسته اردک سفید هم در حیاط بودند و یک نفر به او یک تکه نان و عسل داد. پاشد آمد که آن لحظه حس کرد دنیای بعدی چقدر نزدیک است؛ آن قدر نزدیک که اگر یک قدم برمی داشت به آنجا می رسید و ماندگار می شد. یک نفر مثل دکتر بلایت، البته جوان تر، او را روی شانه هایش می گذاشت و پت صدایش می کرد. کمی بعد، مادر دیگر نبود. بعضی ها به او گفتند مادرش به آسمان رفته، ولی پتریک مطمئن بود او وارد دنیای بعدی…

در پایان خواندن کتاب جاده ای به گذشته را به تمام کسانی که مجموعه هشت جلدی آنشرلی را خوانده اند توصیه می کنیم. کتاب قصر آبی نیز از این نویسنده بسیار خواندنی است.

تعداد بازدید: 704 بار

Lucy%20Maud%20Montgomery%20 %D9%84%D9%88%D8%B3%DB%8C%20%D9%85%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%D9%88%D9%86%D8%AA%DA%AF%D9%88%D9%85%D8%B1%DB%8C

عنوان کتاب: جاده ای به گذشته

داستان هایی با شخصیت های مجموعه آنی شرلی

نویسنده: ال ام مونتگمری (لوسی مود مونتگمری)

مترجم: سارا قدیانی

تعداد صفحات کتاب: 294 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

این رمان شبیه کتاب قصر آبی است ولی با ساختار و طعمی متفاوت. گویا این کتاب برای زنان جوان نوشته شده و نویسنده که خود در یافتن عشق رمانتیک ناکام مانده، در کتابش با ایده عشق و ازدواج کلنجار...
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 237
سارا استنلی، قهرمان اصلی داستان است که به تدریج بزرگ می‌شود. او باید خود را با تغییر و تحولات دوران نوجوانی آماده کند. او هنوز معنای «دوست داشتن» را نمی‌داند. آیا سارا می‌تواند از تجارب «عمه ابیگیل»...
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 873

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *