حل المسائل مبانی نیمه هادی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
حل المسائل مبانی نیمه هادی (nbookcity.com)

دانلود کتاب حل المسائل مبانی نیمه هادی

هدف از تألیف کتاب حل المسائل مبانی نیمه هادی، تحلیل و تشریح مسائل مبانی نیمه هادی بر اساس کتاب مبانی نیمه هادی نوشته رابرت پیررت مطابق با آخرین ویرایش انتشارات دانشگاه شریف است. مسائل این کتاب برای درک بهتر مفاهیم ارائه شده اهمیت دارند.

بسیاری از مسائل تعمیم تئوری ها هستند یا چنان طراحی شده است که موضوعات مهم خاصی را تقویت نمایند. برخی از مسائل عددی منظور شده است تا خواننده را نسبت به اندازه پارامترهای عادی، بصیرت بخشد. بنابر این هنگام بیان یا فرض تقريب ها، دانشجو اطمینان خاطر خواهد داشت که کمیات معینی در واقع چندین مرتبه بزرگی کوچکتر از دیگران اند. مسائل، دامنه ای از دشواری را در برمی گیرند، یعنی از مسائل بسیار ساده گرفته تا مسائل پیچیده.

همین طور پرسش های توصیفی منظور شده است تا خواننده علاوه بر تحلیل کمی ادوات، به تحلیل کیفی آنها نیز مجبور شود. به این دلایل کتاب راهنمای حل المسائل مبانی نیمه هادی را آماده کرده ایم برای اینکه خواننده به آسانی، راه حل مسائل را درک کند. سعی کرده ایم تمام روابط و محاسبات را به طور کامل بیان کنیم تا باعث سردرگمی خواننده نشود و خواننده بتواند مسائل مشابه در سایر کتاب ها را به آسانی حل کند.

بخشی از متن کتاب

روش متداولی که برای بیان اندازه نسبی تعداد حامل ها به کار می رود در شکل م ۲-۳ الف به نمایش گذاشته شده است. برای نمایش یک ماده ذاتی، یک خط بریده در وسط شکاف انرژی رسم و با مشخص شده است. قرار گرفتن ، تراز فرمی ذاتی، در نزدیکی مركز شکاف، با برابر شدن تعداد الکترونها و حفر مها موقعی نزدیک مرکز شکاف واقع می شود، سازگار است. به طور مشابه، خط ممتدی که با E علامت گذاری و در بالای مرکز شکاف ظاهر شده است گویای آن است که نیم هادی مورد بررسی از نوع 7 است. توجه کنید که خط بريدة ، معمولا در نمودارهای نوار انرژی نیم هادی های غیرذاتی نیز ظاهر می شود.

مطالعه کتاب حل المسائل مبانی نیمه هادی اثر فاطمه آقایی به همه دانشجویان عزیز پیشنهاد می شود.

تعداد بازدید: 698 بار

%D8%AD%D9%84%20%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%84%20%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87%20%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: حل المسائل مبانی نیمه هادی

این کتاب تحلیل و تشریح مسائل مبانی نیمه هادی براساس کتاب مبانی نیمه هادی اثر رابرت پیررت مطابق با آخرین ویرایش انتشارات دانشگاه صنعتی شریف می باشد.

تالیف: فاطمه آقایی

تعداد صفحات کتاب: 67 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 86
کتاب چراغها را من خاموش میکنم که بیش از هشتاد و هشت بار تجدید چاپ شده است، اثر نویسنده‌ای به‌نام زويا پيرزاد است. این رمان درمورد زندگی چند خانواده‌ی ارمنی ساکن آبادان در دهه‌ی ۴۰ است...
بروزرسانی: 18 ساعت قبل
تعداد بازدید: 9510

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *