درود بر خودم

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
درود بر خودم (nbookcity.com)

دانلود کتاب درود بر خودم

کتاب درود بر خودم سرشار از اصول روشهای ثابت شده ی موفقیت جک کنفیلد است که می توانید آن ها را فورا در زندگی خود به کار گیرید.

پس زود قضاوت نکنید؛ به آن ها ایمان داشته باشید، امتحان کنید و تاثیر آن را در زندگی خود مشاهده کنید. موضوع کتاب چگونگی رسیدن به موفقیت دلخواه است. اگر دیگران توانسته اند، پس شما هم می توانید؛ با مطالعه و به کارگیری مطالب این کتاب، دگرگونی بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید. کتاب حاضر خلاصه اصول جک کنفیلد است که توسط جلال طحان  ترجمه و تالیف شده است.

ممکن است بگویید کتاب های بسیاری درباره ی موفقیت نوشته شده است و همه ی آن ها نیز یک موضوع را تکرار می کنند، اما، پس از مطالعه ی کتاب پیش رو متوجه خواهید شد که نکته هایی استثنایی را برای برداشتن گام های بزرگ به سوی موفقیت دریافته اید که تا کنون نظیرش را در هیچ کتابی نخوانده اید. این اثر در برطرف ساختن کمبودها و مشکل های مالی، فراگرفتن روش های امروزی کسب درآمد و همچنین کسب اعتماد به نفس یاری تان می کند. اصول و قواعد این کتاب به زمانی خاص محدود نیست.

خلاصه کتاب

کتاب درود بر خودم شامل شصت و دو اصل برای موفقیت در مدیریت زندگی است. در حقیقت هر کدام از اصولی که در این کتاب عنوان می‌شوند، یکی از ویژگی‌هایی هستند که یک فرد موفق در زندگی خود دارد. اما آنچه این کتاب را از سایر کتاب‌های مشابه در این زمینه متمایز می‌کند، این است که اصول به صورت شعارگونه بیان نشده‌اند، بلکه همراه با توضیحات کامل، مانند یک راهنمای رفتار در کنار شما هستند و برای برداشتن هر گام شما را راهنمایی می‌کنند.

در قسمت بعد شما با یک الگوی رفتاری روبه‌رو هستید که با راه حل‌های عملی و مثال‌های مختلف همراه شده است تا به شما کمک کند تا درک بهتری نسبت به موضوع پیدا کنید. به این صورت شما می‌توانید موفق‌تر باشید. زمینه پیشرفت خودتان را انتخاب کنید. با برداشتن گام‌های کوچکی که شما را به هدف بلند مدتتان نزدیک‌تر می‌کند، به هدف نهایی نزدیک شوید و هر روز میزان تعهد، انگیزه و علاقه‌تان را به کار بیشتر از قبل کنید. جک کنفیلد پیش از آنکه به نویسنده و سخنرانی موفق در زمینه قانون جذب و موفقیت تبدیل شود، فروشنده و معلم بود. او را می‌توان نمونه بارزی از کسانی دید که به کمک قانون جذب به خواسته‌هایشان در زندگی رسیده‌اند.

جک کنفیلد پیش از انتشار کتاب معروفش، سوپ جوجه برای روح، که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه الهام‌بخش است، آن را به ۱۴۴ ناشر نشان داد و همگی کتابش را رد کردند. اما بعد از اینکه این کتاب منتشر شد، از استقبال بسیاری برخوردار شد و او را به عنوان یک راهنما و مربی موفق در زمینه آموزش موفقیت به دنیا شناساند. جک کنفیلد با قلمی که از تجربه‌های زندگی شخصی‌اش سرشار است، می‌نویسد و همین موضوع باعث شده تا کتاب‌های او اینچنین پر طرفدار باشند. او سال‌ها است که با اصول خاص خودش زندگی می‌کند.

بخشی از متن کتاب

برای اینکه از موفقیت های بزرگ خود آگاه شوید، باید از موفقیت های روزانه و کوچک خود نیز آگاهی حاصل کنید. تمرین آینه براساس اصلی است که می گوید همه ی ما به تأیید و تصدیق نیاز داریم. اما مهم ترین تأیید، تأییدی است که خودمان به خود می دهیم. تمرین آینه به ذهن نیمه هشیار شما شوک های مثبتی وارد می کند تا بتوانید بیشتر پیشرفت کنید و به شما کمک می کند تا هرگونه باور منفی را در جهت تکامل و تحسین خود تغییر دهید. این تمرین ذهن شما را در چارچوب پیشرفت قرار می دهد و موجب ترقی تان می شود.

تعدادی افراد موفق را می شناسم که سال ها هرشب این کار را انجام میدهند. شما سعی کنید حداقل به مدت سه ماه انجام دهید و سپس تصمیم بگیرید که می خواهید ادامه دهید یا خیر. درست جلوی آینه بایستید و از خودتان بابت همه ی کارهایی که در روز انجام داده اید، تشکر کنید. هرگونه پیشرفت تجاری، مالی، تحصیلی، شخصی، فیزیکی، روحی، ورزشی، مطالعه، مراقبه، دعا و… را یاد کنید. در طول انجام تمرین، تماس چشمی خود را با خودتان حفظ کنید. اسم خودتان را صدا بزنید. رمز قسمت آخر این است که تا وقتی احساس شرمندگی نکرده اید یا خود را نادان تصور نکرده اید، از جلوی آینه کنار نروید.

موفقیت های خود را جشن بگیرید؛ زیرا این به شما احساس شناخت و کمال می دهد. اما اگر اطلاع کامل از آن پیدا نکنید، احساس کامل بودن نمی کنید. مانند این است که برای کسی هدیه ای بفرستید و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد دریافت آن نگیرید؛ آن گاه درون شما احساس مورد بی توجهی قرارگرفتن به وجود می آید. ذهن شما نیاز دارد که این دوره را تکمیل کند. وقتی به خودتان بابت موفقیت ها و پیروزی هایتان جایزه می دهید، ذهن نیمه هشیار شما تقویت می شود تا بیشتر و جدی تر کار کنید. ماهیت اصلی انسان این است…

نقد کتاب درود بر خودم

اگر تمایل دارید که در زندگی موفق‌تر باشید باید از مسیر انسان‌های سرشناس بروید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید؛ با این اوصاف کتاب درود بر خودم بهترین فرصت برای شماست تا در این مسیر قدم بردارید. پس از مطالعه‌ی این کتاب متوجه می‌شوید که نکته‌هایی استثنایی برای برداشتن گام‌های بزرگ به سوی موفقیت را یاد گرفته‌اید که مشابه آن را در هیچ کتابی ندیده‌اید.

این کتاب به برطرف کردن کمبودها و مشکل‌های مالی، یادگیری روش‌های امروزی کسب درآمد و همچنین افزایش اعتماد به‌ نفس به شما کمک زیادی خواهد کرد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 827 بار

%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%20 nbookcity.com

عنوان کتاب: درود بر خودم

براساس اصول جک کنفیلد

تالیف و ترجمه: جلال طحان

تعداد صفحات کتاب: 112 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 9.65 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

از دهکده‌ی "سنت فیاکر"، خبر وقوع قتلی به پلیس پاریس گزارش می‌شود که هنوز به وقوع نپیوسته است. پس از شنیدن این خبر،"مگره"- بازپرس پلیس- به دهکده‌ی سنت فیاکر- که زادگاه مادری‌اش است- بازمی‌گردد. قتل در همان ساعت...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 404
این کتاب برای هر زنی است که چشم‌اندازی دارد که شاید دیگران آن را درک نمی‌کنند. این کتاب برای هر زنی است که از زندگی بر طبق کتاب قانون خسته شده است. این کتاب برای هر زنی است که می‌داند برای چیزی بیشتر ساخته...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 287

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *