راهنمای انتخاب هاست مناسب

آخرین ویرایش: 2 روز قبل
راهنمای انتخاب هاست مناسب (nbookcity.com)

دانلود کتاب راهنمای انتخاب هاست مناسب

در کتاب راهنمای انتخاب هاست مناسب به ۱۳ مورد مهمی اشاره خواهیم کرد که در هنگام انتخاب هاست برای وبسایت خود باید به آنها توجه داشته باشید.

این روزها داشتن یک وب سایت کاربرپسند و فعال به یک ضرورت بلافصل تبدیل شده است. طبیعتا راه اندازی و مدیریت یک وبسایت کارآمد نیز به مانند هر کار دیگری به برنامه ریزی دقیق و اقدامات حساب شده نیاز خواهد داشت. 

یکی از مسائل مهمی که در همین راستا باید به آن توجه داشته باشید انتخاب یک هاست یا میزبان خوب و مناسب است. اما سوال اینجاست که از کجا باید بفهمیم که کدام هاست برای ما مناسب تر است؟

قابلیت های کنترل پنل هاست

کنترل پنل هاست به مثابه فرمان یا مغز هاستینگ شما است. لذا وجود یک کنترل پنل سهل الاستفاده، جامع و کاربرپسند اهمیت زیادی دارد. محبوب ترین کنترل پنل در کشور ما سی پنل (cPanel) است.

اما کنترل پنل هاست چه سی پنل باشد، چه دایرکت ادمین یا پلسک و یا هر کنترل پنل دیگری، چیزی که اهمیت دارد وجود قابلیت های مورد نیاز و سهل الاستفاده بودن آن است.

لذا پیش از انتخاب هاست، نوع کنترل پنلی که همراه با پلن  انتخابی ارائه می شود را مشخص کرده و با بررسی تصاویر و امتحان کردن دموی آن، اطمینان پیدا کنید که همه قابلیت های لازم را دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

بخشی از متن کتاب

در هنگام مقایسه و انتخاب هاست این نکته را در خاطر داشته باشید: باید به دنبال هاستی باشید که بیشتر با  نیازهای شما هماهنگ است. در واقع، هدف پیدا کردن  بهترین هاست نیست؛ بلکه یک هاست مناسب و متناسب  با نیازهای خودتان را پیدا کنید.

کتاب‌های پیشنهادی

  1. آشنایی با هاست رایگان مزایا و معایبی که دارد
  2. گوگل پنالتی چیست؟
  3. راهنمای تغذیه و رژیم درمانی
  4. از هوا و آینه ها
راهنمای انتخاب هاست مناسب مهران منصوری فر

عنوان کتاب: راهنمای انتخاب هاست مناسب

نویسنده: مهران منصوری فر

تعداد صفحات کتاب: 18 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 705 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب مرگ آخرین مرحله رشد اثریست از الیزابت کوبلر راس. بیشتر آنانی که از مرگ می ترسند، نه از این سرنوشت محتوم و مختوم یا قطعی ترین واقعیت زندگی، بلکه از نیستی بیم دارند  حال آنکه مرگ، نیستی، نیست  از آنجا که شرط لازم برای تحقق نیستی همانا ” بود” و هستی است...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 1351
در کتاب یوگا و قلب شما در مورد تغذیه مناسب هم نوشته شده است و این که چگونه وعده غذایی با ارزش بسیار بالا را جایگزین وعده هایی با ارزش غذایی پایین کنیم.
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 942

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *