با ++C آشنا شویم

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
با ++C آشنا شویم (nbookcity.com)

دانلود کتاب با ++C آشنا شویم 

زبان ++C  یکی از دروازه های ورود به دنیای برنامه نویسی است و بسیاری از برنامه نویس های حرفه ای به ++C مسلطند.

 شاید بتوان گفت ساختار و دستورات زبان ++C ، به نوعی معیار تبدیل شده اند .  در زبان های دیگری مانند #C و جاوا نیز به کار می روند . ++C ، از زبان C توسعه یافته است. یعنی تقریبا هر برنامه C ، یک برنامه ++C نیز هست.

در زبان C اگر n یک متغیر با مقدار ۱۰ باشد، دستور ++n مقدار متغیر را یکی زیاد می کند، یعنی مقدار متغیر، پس از اجرای این دستور می شود ۱۱. نام ++C هم از همین ویژگی گرفته شده است. یعنی ++C کمی بیشتر از C است.

ریک ماشیتتی پیشنهاد دهنده این نام بوده است. در این کتاب زبان ++C همراه با برنامه هایی که خواننده آن ها را در رایانه خواهد آزمود، به تدریج، آموزش داده می شود. سعی بر این است که تا حد امکان، مطالب ساده بیان شوند تا برای فردی، حتی فردی که با برنامه نویسی آشنایی ندارد نیز قابل فهم باشد.

خلاصه کتاب

تلاش شده است که برنامه هایی که به عنوان مثال ارائه شده اند، مینیمال باشند. یعنی تنها هدف برنامه، نشان دادن عملکرد یک دستور یا کد ++C باشد و هدف دیگری را دنبال نکند. 

بنابراین از برنامه هایی که ارائه خواهند شد نباید انتظار داشت که برای کاری جز آموزش مفید باشند یا هدفی جز این را دنبال کنند. موضوع اصلی زبان ++C است نه آموزش مهارت های برنامه نویسی با این زبان. 

نسخه رایگان کتاب با ++C آشنا شویم را کاربر برای وبسایت شهر کتاب ارسال نموده اند.

کتاب‌های پیشنهادی

کتاب با ++C آشنا شویم

عنوان کتاب: با ++C آشنا شویم

تعداد صفحات کتاب: 142 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

گام های طلایی موفقیت برگرفته ازکتاب عادت‌های میلیون دلاری اثر برایان تریسی است.چرا بعضی‌ها مثبت و سازنده می‌اندیشند و افکار موفق گرا دارند و حال آنکه بعضی دیگر منفی می‌اندیشند و افکار بدبینانه دارند که ناگزیر به شکست و ناکامی منتهی می‌گردد؟
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 2228
دکتر محمد یونس، برنده جایزه صلح نوبل و مبدع وام های خرد، تجربه خود در مبارزه با فقر و راه اندازی بانک گرامین را در کتاب جهانی بدون فقر جز به جز شرح می دهد. محمد یونس یکی از منتقدان نظام بازار آزاد و اقتصاد سرمایه داری است با این حال آنقدر هم چپ نیست که بتوان...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 1279

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *