آشنایی با هاست رایگان مزایا و معایبی که دارد

آخرین ویرایش: 11 ساعت قبل
آشنایی با هاست رایگان مزایا و معایبی که دارد (nbookcity.com)

دانلود کتاب آشنایی با هاست رایگان

هاست یا فضای میزبانی یکی از مهم ترین ارکان ساختن سایت است. در کتاب آشنایی با هاست رایگان به معرفی هاست رایگان و مزایا و معایب استفاده از آن می پردازیم.

بخشی از متن کتاب

هاست رایگان خارجی بهتر است یا داخلی؟ در این که کدام یک از فضاهای هاست رایگان ، مناسب شما است بنا به نیازتان باید معیارهای متعددی را بررسی کنید تا بهترین گزینه را بیابید. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند، تا به دلیل پهنای باند و فضای هاست بیشتر از سرویس های  خارجی استفاده کنند. 

اما برخی معتقدند که هاست های ایرانی به دلیل نزدیک بودن سرورها به کاربران ایرانی سرعتشان بیشتر است. البته این موضوع در مورد هاست های رایگان چندان صدق نمی کند. معمولا هاست های خارجی امکانات بیشتری نسبت به هاست های ایرانی دارند. اما مواردی نیز وجود دارد که هاست های ایرانی در آن برتری دارند.

بهتر است با توجه به آن چه که گفته شد و قرار است در ادامه بیان شود خودتان تشخیص دهید که کدام هاست بهتر است. آیا هاست روی سئوی سایت تأثیر دارد ؟ بله تاثیر دارد! هاست از جمله مواردی است که بر روی سئوی سایت نقش موثری دارد.  می توان برای مشخص شدن نقش هاست روی سئوی سایت به ۲ مورد اشاره کرد:

اینکه هرچه سرعت بارگذاری سایت بیشتر باشد، از نظر سئو رتبه بهتری دارد. همانطور که می دانید گوگل در این مورد خیلی حساس است که کاربران کمترین انتظار را برای لور شدن سایت بکشند. از این رو عده ای عقیده دارند که هاست های داخلی چون به کاربران ایرانی نزدیک ترند، سریعتر بارگذاری می شوند.

کتاب آشنایی با هاست رایگان مزایا و معایبی که دارد

عنوان کتاب: آشنایی با هاست رایگان مزایا و معایبی که دارد

نویسنده: مهران منصوری فر

تعداد صفحات کتاب: 51 صفحه

زیان کتاب: فارسی

حجم فایل: 335 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

گر به دنبال زندگی طولانی و سالم هستیم باید از همین امروز در نحوه غذا پختن و غذا خوردنمان توجه بیشتری کنیم و از غذاهای سالم استفاده کنیم. به کارگیری روش های صحیح پخت نقش موثری در ارتقاء سلامت افراد دارد.
بروزرسانی: 1 ماه قبل
تعداد بازدید: 1029
جویس در روایت داستان هایش هرجایی به کمبود کلمه برمی خورد یعنی کلمه‌ای مناسب برای ارضای حس آن قسمت از داستان پیدا نمی‌کرد، شروع به ساختن کلمه می‌کرد، و در این کار آن قدر استاد بود که او را مهندس زبان می‌دانند. نویسنده در داستان‌های...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1958

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *