پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (nbookcity.com)

دانلود کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نکات مهم زندگی را با جملات کوتاه و ساده و با تصاویر بامزه و رویایی بیان می کند. از جملاتش نباید ساده گذشت و در موردشان کمی باید فکر کرد!

جیمز نوربری در پایان کتاب نوشته است: چند وقت پیش که شرایط خوبی نداشتم اتفاقی در یک کتابفروشی کتاب های دست دوم به کتابی درباره آیین بودایی برخوردم. محتوایش برایم جذاب بود و شروع کردم به بررسی عمیق تر معنویت و مراقبه.

هرچه بیشتر یاد گرفتم بیشتر متوجه شدم که نیاز نیست برده افکار منفی ام باشم. بعد از کشف چیزی که تا این اندازه شادی ام را افزون کرد بیشتر مصمم شدم که به دیگران کمک کنم.

خلاصه کتاب

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان همراهی و گفت و گوی دو دوست عجیب و دوست داشتنی است که به سفری دور و دراز می‌ روند. در این سفر فصل ها را پشت سر می گذرانند و به زیبایی های طبیعت و وجود خودشان پی می برند، بارها اشتباه می کنند و گم می شوند، اما در همین بیراهه رفتن ها به چیزهای شگفت انگیزی دست پیدا می کنند.

جیمز نوربری از ترکیب مشکلات شخصی خود، فلسفه‌ی شرق و صحبت با کسانی که می خواستند از تنهایی و اظطراب رها شوند، کتابی زیبا با سخنانی حکیمانه و تصاویری ماندگار خلق کرده که آرام بخش و نوری راهگشا برای هر کسی است که دوران سخت و تاریک را پشت سر می گذارد.

بخشی از متن کتاب

  • اژدهای کوچک گفت: این شمع خیلی کوچیکه! پاندای بزرگ گفت: هرچقدر نور کم باشه باز از تاریکی بهتره. اژدهای کوچک گفت: می خوام یه غرفه بزنم و از این کدو تنبل های ترسناک بفروشم ولی می ترسم شکست بخورم. پاندای بزرگ باز هم برای دوستش چای ریخت و گفت: ممکنه شکست بخوری کوچولو ولی اگه امتحانش نکنی قطعا شکست خوردی!
  • اژدهای کوچک پرسید: فکرهای بد باعث میشن من ادم بدی بشم؟ پاندای بزرگ گفت: نه موج ها اقیانوس نیستن. فکرها هم ذهن نیستن. اژدهای کوچک گفت خیلی خسته ام. پاندای بزرگ مکثی کرد و گفت: توی زمستون طبیعت کنار میره، استراحت میکنه و انرژیشو جمع میکنه برای یه شروع تازه. ما هم اجازه داریم همین کار رو بکنیم دوست کوچک من.

نقد کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نوشته جیمز نوربری اثری در حوزه فلسفه و زندگی است که درس‌ های راهگشایی برای تحمل سختی‌ها به شما می‌ دهد. فایل pdf این کتاب از شهر کتاب قابل خرید و دانلود می باشد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 12,238 بار

James%20Norbury%20 %D8%AC%DB%8C%D9%85%D8%B2%20%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C

عنوان کتاب: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

از پرفروش ترین کتاب های چاپ 1400

نویسنده: جیمز نوربری

مترجم: فروغ صادقی

تعداد صفحات کتاب: 162 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 7.63 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

در ادبیات معاصر ما چند نویسنده هستند که آثارشان می تواند در پهنه ی ادبیات جهان جلوه داشته باشد. هوشنگ گلشیری یکی از این انگشت شمار نویسندگان معاصر ایرانی ست. اگرچه جلوه ی بارز آثار گلشیری، زبان اوست و این زیبایی هرگز نمی تواند به عینه به دیگری منتقل شود.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1325
کتاب حاضر را به دوستداران داستان‌ هایی با موضوع مهاجرت و رنج مهاجران پیشنهاد می‌کنیم. کسانی که به داستان‌ هایی با شخصیت هندی‌ها و پاکستانی ها علاقه دارند نیز با این کتاب ارتباط برقرار می‌کنند...
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 171

2 پاسخ

  1. یکی از قشنگ‌ترین کتاب‌هایی که خوندم.. عاشقش شدم این کتاب فقط حال خوب بود و بس در حالی که غم سایه روش انداخته بود. عاشق نقاشی‌های بامزه‌ی پاندا و اژدهای کوچولو شدم توی ۱۵ دقیقه‌ای که اینارو دیدم و خوندم مثل داستان‌های خیلی طولانی بچگیم اونا دوستای من شدن و من اونا رو خیلی خوب میشناسم.
    حیف کم بودن داستان. کاش که سری‌های زیادی داشته باشه یا باز هم از این نویسنده خلاق کتابای زیادی تو قفسمون داشته باشیم.

  2. فوق العاده عالی بود، بنظرم یک جورایی شبیه کتاب مایند فولنس هست، یعنی تو حال زندگی کردن و لذت بردن از همه چیزهایی که برا ما اتفاق میافته، و در اطراف ما حاضر هستن، چه بیان دلنشین و ساده و خاصی.. ‌. 😍 از کتابهایی که حالت مناظره دارند خیلی لذت میبرم👌🌿👏👏👏👏پیشنهاد نه یک بار خواندن بلکه چندین بار خواندن، 👌ممنون از شهرکتاب عزیز بخاطر کتاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *