مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار

مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار (nbookcity.com)

دانلود کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار

مطالعه کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار را به همه کسانی که دنبال یافتن معنای واقعی کلمه موفقیت و راه‌های رسیدن به آن در زندگی خود هستید، توصیه می کنیم.

خواندن هرفصل این کتاب فقط روزی 7 دقیقه وقت شما را می‌گیرد. افراد موفق به‌ طور عموم دارای خصوصیاتی مشترک‌اند و نویسنده می‌کوشد به ما بیاموزد چگونه این صفات را در خود پدید آوریم. این کتاب توسط نیکی جوی نوشته شده است. در این کتاب می‌خوانید:

  • اصول اساسی موفقیت کدام است؟
  • چگونه می‌توانید ویژگی‌های افراد موفق را در خود پدید آورید و رشد دهید؟
  • 9 توانایی که در طرح نقشه‌ی موفقیت نقش اساسی دارند کدام است؟
  • این که چه شغلی دارید مهم نیست، چگونه می‌توانید در آن شغل موفق باشید؟
  • چگونه می‌توانید عاقلانه از وقت خود بهترین استفاده را بکنید و از تمام لحظه‌های آن بهره ببرید؟

نیکی جوی در کتاب پیش رو، اصول اساسی موفقیت را به شما می‌آموزد علاوه بر این شما خواهید آموخت که چگونه همانند افراد موفق برنامه‌ریزی و عمل کنید و از وقت، توانایی‌ها و استعداد خود بهترین بهره را ببرید.

خلاصه کتاب

۷ دقیقه‌ای که هر روز می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد چیست؟  اگر به دنبال تغییر در زندگی خود هستید، حتما می‌دانید که باید تفکر و ذهنیات خود را تغییر دهید و برای اینکار به یک خوراک یا منبع فکری احتیاج دارید. کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار، این خوراک فکری را برای شما آماده کرده است. و تنها کاری که شما باید بکنید این است که در هر روز، هفت دقیقه زمان بگذارید و یک فصل از کتاب را بخوانید. البته قطعا می‌دانید که بعد از خواندن کار شما آغاز می‌شود تا تمریناتی را که در کتاب ذکر شده است، انجام دهید.

مهم نیست افراد کاردان و کاردرست موفقیت را چگونه تعریف می‌کنند، اما آن چه که واقعا اهمیت دارد این است که این تعریف باید به طور هم زمان مفاهیم مثبت و عقلانی مانند مثبت اندیشی و واقع‌گرا بودن را در بر بگیرد. پس از اینکه با اصول اولیه و تعریف موفقیت آشنا شدید، مهم‌ترین گام در رسیدن به آن داشتن طرز فکر درست است. یعنی این که بدانید از این تعاریف و دیگر قوانین پیش رویتان چگونه به نفع خود استفاده کنید. پس نیازی نیست برای تغییر قوانین و قواعد دست به هر کاری بزنید بلکه می‌توانید آسان‌ترین و ممکن‌ترین راه را انتخاب کنید.

یعنی با جریان حاضر همسو شوید تا راحت‌تر بتوانید در مسیر موفقیت قرار بگیرید، خود را ارتقا بدهید و از رقیبانتان پیشی بگیرید. توجه داشته باشید که این روش هم موقتاً پاسخگو است و بعد از مدتی لازم است از سکون و همسویی با یک جریان خاص خارج شوید و خود را به چالش بکشید. چالش‌ها و معماهای جدید در زندگی است که به پویایی و موفقیت روز افزون شما کمک می‌کند. همه آنچه در کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار آمده است، موفقیت شما را تضمین می‌کند. نکاتی که در این اثر مطرح شده است، نکاتی است که فقط برنده‌ها از آن باخبرند و اگر دوست دارید به جمع برنده‌ها بپیوندید، این کتاب برای شما است.

بخشی از متن کتاب

یک ضرب المثل آفریقایی می گوید چهل نوع جنون وجود دارد، ولی فقط یک نوع عقل سلیم موجود است. آنچه قابل توجه است اینکه عقل سلیم نمی تواند چیز بی ارزشی باشد. به همین دلیل افراد موفق به اهمیت به کار بردن و تمرین عقل سلیم در کارها آگاه هستند. آنها می دانند انجام کارهای عادی به نحو مطلوب، اقدام به کارهای کوچک منطقی و توجه نشان دادن به چیزهای کوچک در زندگی روزمره چگونه میتواند باعث ترقی ایشان در زندگی شود.

بله، انجام کارهای منطقی در دنیای ناآرام و پیچیده ی امروزی موجب متمایز شدن شما از دیگران می شود و باعث می شود دیگران در مورد شما خوب قضاوت کنند. به طور کلی، رفتارهایی که براساس عقل سلیم باشد، بسیار زیاد است. بنابراین افراد موفق رفتارهای قالبی را زیر پا می گذارند و با انجام کارهایی که از عهدهی دیگران خارج است به خود می بالند. آنها کارهای عادی را به شکلی غیرعادی به خوبی انجام میدهند.

تحقیقات نشان میدهد که امروزه انسان به طور تقریبی وقت خود را به شرح زیر میگذراند: بیست وپنج سال و هفت ماه در رختخواب، باید از رادیو و تلویزیون ممنون باشیم که باعث شده اند ما مدت ده سال از عمرمان را صرف تماشای دیگران یا شنیدن سخنان آنها کنیم).

  • هفت سال برای دوش گرفتن (در مورد عده ای شاید بیشتر) شش سال برای خوردن و آشامیدن (در مورد عده ای شاید بیشتر)
  • پنج سال برای انتظار کشیدن در صفوف مختلف
  • چهار سال برای تمیز کردن محل سکونت…

نقد کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار

اصول، طرز فکرها و نقشه‌های عملی نشان داده شده در این کتاب در صورتی که اجرا شوند، موفّقیت و تغییر و تحول در زندگی شما را تضمین می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد نمی‌دانند چگونه می‌توانند در زندگی موفق شوند، کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار نکته‌ها و واقعیت‌هایی را ارائه می‌دهد که هر کسی با آگاهی از آن‌ها می‌تواند در زندگی موفق شود.

انسان‌های موفق، فرضیات را به چالش می‌کشند، خطر می‌کنند و بر توانایی‌های خود تکیه می‌نمایند. در واقع یکى از تفاوت‌هاى اساسى بین افراد موفق و ناموفق مربوط به مقدار کار عاقلانه‌اى است که انجام مى‌دهند. بنابراین براى اطمینان از مفید بودن کارى که انجام مى‌دهید، سعى کنید بعضى از اصولى را که افراد موفق از آن‌ها پیروى مى‌کنند یاد بگیرید و در برنامه‌ریزى فعالیت‌هاى شخصى‌تان از آن‌ها استفاده کنید.

تمام علاقه‌مندان به مطالعه در حوزه موفقیت و خودیاری را به خواندن کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب‌ و کار دعوت می‌کنیم.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 254 بار

Nicki%20Joy%20 %D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D8%AC%D9%88%DB%8C

عنوان کتاب: مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار

7 دقیقه ای که هر روز می تواند زندگی شما را تغییر دهد

نویسنده: نیکی جوی

مترجم: اشرف براهنی

تعداد صفحات کتاب: 219 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 21.93 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

در این کتاب علاوه بر فیلم‌نامه اودیسه‌ی فضایی، نقد و گفت‌وگو آن هم آمده است. همچنین این فیلنامه تعریفی تازه از جزیی‌ترین عناصر سینما، تا کلی‌ترین عناصر آن و حتی خود واژه‌ی سینما، ارائه داده است. چیزهایی که کتاب 2001: یک اودیسه‌ی فضایی...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 376
ایجاد اعتمادبه‌نفس در کودکان، به این معناست که به آن‌ها کمک کنیم خودشان باشند. باید به آن‌ها نشان بدهیم به صرف بودنشان، عزیز و دوست‌داشتنی هستند. باید آن‌ها را یاری کنیم تا نقش و جایگاه خاص خود را در جهان پیدا کنند...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 543

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *