چهره های سیا

آخرین ویرایش: 7 روز قبل
چهره های سیا (nbookcity.com)

دانلود کتاب چهره های سیا

در کتاب چهره های سیا می خوانیم: در نظر «سیا» همه چیز و همه کس مشکوک است. 

اجرای برنامه «فنیکس» در ویتنام برای ایجاد وحشت، خفاشهای خون آشام دروغین، شعبده بازان دروغین، به صورت سلاحی درآمده اند برای ضد شورش، «اسناد جعلی»، نه، حقیقت نه دروغ. 

دست کاری مغزها، «کمیسیون تخریب سلامتی» آدمکشی را برنامه ریزی می کند و همیشه همان برچسب «ساخت سیا» را دارد.

خلاصه کتاب

در این قرن، علائم اختصاری سه حرف:  (س-ی-ا)، بیش از همه در روزنامه ها، روی جلد کتاب ها دیده می شوند، «سرویس مرکزی اطلاعات» عبارت است از سرویس ضد جاسوسی و به ویژه عملیات سری که مستقیما زیر فرمان رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا عمل می کند.

در طی سالهای ۱۹۷۰ «سیا» به سرنوشتهای متضاد و گوناگونی دچار شد؛ در قضیه واتر گیت و کمیسیونهای تحقیق، «سیا» مورد طعن و لعن قرار گرفت، بعدا حیثیت خود را بازیافت و وجود آن ضروری و لازم اعلام شد. 

اکنون در آغاز سال ۱۹۸۰، «سیا» چه وضعی دارد؟ در این ۳۳ سال موجودیت بر «سیا» چه گذشته است؟ در دفاتر آن در «لانگلی» و در ایستگاه های آن در سراسر جهان چه کسانی زندگی می کنند و چه اشباحی بر آن سایه افکنده اند؟

«آلن گرن» نویسنده کتاب چهره های سیا کوشیده است به همه این پرسش ها پاسخ دهد. علاوه بر اهمیت تبیین علل دشمنی غرب با ایرانیان، کنکاش در اهداف برخی از غربگرایان ایرانی که در اجرای دقیق پروژه نفوذ از جان مایه می‌آیند نیز لازم و ضروری است.

این مسئله کم اهمیتی نیست که در شرایطی که سایه قدرت ژئوپلیتیک ایرانیان به مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی رسیده باز هم عده‌ای از سیاسیون معدود خودفروخته داخلی الفبای قدرت و ماندگاری را از جاسوسان «سیا» و «MI6» در سفرها و دید و بازدیدهای پنهان و آشکار گدایی می‌کنند.

کتاب چهره های سیا آلن گرن

عنوان کتاب: چهره های سیا

نویسنده: آلن گرن

با همکاری: ژاک وارن

ترجمه: ا.ن. ایروانی

با همکاری: ف. حامد

تعداد صفحات کتاب: 613 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.87 مگابایت

نوع فایل: PDF

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب کشتار ارمنیان ترکیه کتابی تاریخی است در مورد کشتار ارمنی ها که سال ها قبل اتفاق افتاد. این کتاب روایت این موضوع را برهده دارد و تلاش می کند با متن خود دیگر چنین فجایعی را در جامعه بشری نبینیم.
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 571
یونگ در کتابش جهان تازه‌ای از ناخودآگاه را پیش روی شما قرار می دهد و نقش فرهنگ و اسطوره‌های هر ملت در شخصیت اشخاص متشکل آن جامعه را بررسی می کند و مفهوم کهن الگو را توضیح می دهد...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 2490

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *